Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00185383/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00193796/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-28
- 2021/BZP 00198956/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-01
- 2021/BZP 00224616/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/7860165
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.opoczno.pl/zamowienia-2021r-21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75d9bd62-19e2-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268356
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004842/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185383/04
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 942556,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.Część 1 – „Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Partyzantów 51 na wysokości przedszkola nr 5 w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienie obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 97119,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.Część 2 – „Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Partyzantów 55 w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 92119,51 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.Część 3 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w ulicy Biernackiego przy skrzyżowaniu z ulicą Słowackiego w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 168019,51 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.Część 4 – „Przebudowa przejść dla pieszych w ulicy Biernackiego przy skrzyżowaniu z ulicą Kopernika w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 300439,02 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.Część 5 – „Przebudowa przejść dla pieszych w ulicy Kossaka na wysokości ZSP nr 1 w rejonie skrzyżowania z ulicą Biernackiego w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 203239,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.Część 6 – „Przebudowa przejść dla pieszych w ulicy Skłodowskiej- Curie na wysokości bloku nr 10 w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.
3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 81619,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79301,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116247,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79301,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551
7.3.3) Ulica: Smętka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-077
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79301,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73736,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105915,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73736,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551
7.3.3) Ulica: Smętka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-077
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73736,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127835,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191355,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127835,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551
7.3.3) Ulica: Smętka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-077
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127835,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271387,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342166,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271387,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551
7.3.3) Ulica: Smętka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-077
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271387,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192548,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231466,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192548,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551
7.3.3) Ulica: Smętka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-077
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192548,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90514,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94912,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90514,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551
7.3.3) Ulica: Smętka 15/11
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-077
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90514,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- Dostawa i montaż wyposażenia w sprzęt sportowy sali gimnastycznej w Mroczkowie Gościnnym
- Przebudowa drogi gminnej łączącej m. Mroczków Duży z m. Stużno
- Świadczenie usług wsparcia psychologicznego oraz terapii traumy dla uczestników projektu "ZMIENIAMY SIĘ NA LEPSZE"
- Ubezpieczenia komunikacyjne Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Opocznie
- Rozbudowa dróg powiatowych nr 3112E i 3109E na terenie powiatu opoczyńskiego
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
więcej: Uliczne słupy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.