eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opoczno › Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6

1.5.2.) Miejscowość: Opoczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44/7860165

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.opoczno.pl/zamowienia-2021r-2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75d9bd62-19e2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268356

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004842/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.19 Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185383/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 942556,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
Część 1 – „Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Partyzantów 51 na wysokości przedszkola nr 5 w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienie obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.

3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 97119,51 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
Część 2 – „Przebudowa przejścia dla pieszych przy ul. Partyzantów 55 w Opocznie”

5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.

3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 92119,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
Część 3 – „Przebudowa przejścia dla pieszych w ulicy Biernackiego przy skrzyżowaniu z ulicą Słowackiego w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.

3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 168019,51 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
Część 4 – „Przebudowa przejść dla pieszych w ulicy Biernackiego przy skrzyżowaniu z ulicą Kopernika w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.

3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 300439,02 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
Część 5 – „Przebudowa przejść dla pieszych w ulicy Kossaka na wysokości ZSP nr 1 w rejonie skrzyżowania z ulicą Biernackiego w Opocznie”
5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.

3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 203239,02 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa przejść dla pieszych w Opocznie” realizowana w formule „zaprojektuj i wybuduj” zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
Część 6 – „Przebudowa przejść dla pieszych w ulicy Skłodowskiej- Curie na wysokości bloku nr 10 w Opocznie”

5.4. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie zgodnie z PFU dokumentacji projektowej systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych , w tym:
a) wykonanie mapy do celów projektowych (w razie potrzeby),
b) wykonanie projektu budowlanego oraz wykonawczego,
c) uzyskanie potrzebnych do realizacji decyzji, opinii, uzgodnień z gestorami sieci zmierzających do wykonania przyłącza energetycznego – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
d) zgłoszenie organowi administracji architektoniczno- budowlanej robót budowlanych wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu lub uzyskania pozwolenia na budowę, jeżeli jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.),
e) wykonanie przyłącza energetycznego potrzebnego do obsługi systemu,
f) wykonanie projektu czasowej i stałej organizacji ruchu – w 2 egzemplarzach dla Zamawiającego wraz z wersją elektroniczną,
g) opracowanie kosztorysu ofertowego,
h) wykonanie opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót wraz z wersją elektroniczną.
2) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej:
a) Projekt budowlany – 2 egzemplarze,
b) projekt stałej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
c) projekt czasowej organizacji ruchu – 2 egzemplarze,
d) kosztorys ofertowy – 1 egzemplarz,
e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze,
oraz w wersji elektronicznej w formacie zapisu pdf., nośnik CD-R – 2 komplety.

3) Wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu aktywnego systemu bezpiecznego przejścia dla pieszych informującego kierowcę o osobie poruszającej się na przejściu dla pieszych, a także zbliżającej się do strefy przejścia na podstawie PFU oraz opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej.
Do rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca przystąpi po opracowaniu dokumentacji projektowej, wykonanej i dostarczonej Zamawiającemu i przez niego zatwierdzonej oraz po uzyskaniu wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń , zgłoszeń, zezwoleń, itp. (jeżeli będą wymagane prawem).
4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe

34996000-5 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316211-7 - Instalowanie podświetlanych znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 81619,51 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79301,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116247,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79301,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79301,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73736,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105915,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73736,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73736,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127835,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191355,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127835,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127835,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 271387,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342166,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 271387,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 271387,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192548,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231466,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192548,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192548,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90514,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94912,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90514,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo- Produkcyjne Euroasfalt Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390206551

7.3.3) Ulica: Smętka 15/11

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-077

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90514,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.