eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › Modernizacja dróg gminnych dojazdowych w Gminie Uście Gorlickie o łącznej długości 1190 m. w miejscowości Brunary, Gładyszów, Kunkowa, Kwiatoń, Wysowa - Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych dojazdowych w Gminie Uście Gorlickie
o łącznej długości 1190 m. w miejscowości Brunary, Gładyszów, Kunkowa, Kwiatoń, Wysowa - Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 80

1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183516041

1.5.8.) Numer faksu: 48184781379@fax.orange.pl

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usciegorlickie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych dojazdowych w Gminie Uście Gorlickie
o łącznej długości 1190 m. w miejscowości Brunary, Gładyszów, Kunkowa, Kwiatoń, Wysowa - Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2bd2ecfb-ee3a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00268256

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039415/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych dojazdowych w Gminie Uście Gorlickie o łącznej długosci 1190 m. w miejscowości Brunary, Gładyszów, Kunkowa, Kwiatoń, Wysowa - Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00214008/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BPŚ.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 288271,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 132/7, 131/6, 287/1 w miejscowości Brunary dł. 300 m;
Opis stanu istniejącego
Droga bierze swój początek na skrzyżowaniu z drogą gminną st. dz. nr 288/2. Dojazd do w/w drogi odbywa się z drogi powiatowej nr 1500 Ropa – Brunary poprzez drogę gminną st. dz. nr 288/2 o nawierzchni asfaltowej. Droga planowana do remontu i przebudowy posiada nawierzchnię żwirową o szerokości od 3,00 do 3,50m Odnowienie korpusu drogi odbywa się poprzez prawostronny rów i przepusty. W następstwie użytkowania drogi tj. przejazdu ciężkich maszyn rolniczych w nawierzchni drogi powstały koleiny.
Zakres prac
W ramach remontu i przebudowy planuje się wykonać: wyprofilowanie istniejącej nawierzchni żwirowej, wykonanie warstwy wzmacniającej z kruszywa łamanego /podbudowy dolnej/ grubości 20cm szerokości 3,8m, nawierzchnię z kruszywa łamanego grubości 8cm zamkniętą powierzchniowo poprzez trzykrotne emulsją i grysami szerokości 3,0m na długości 300m. Wykonana szerzej w stosunku do nawierzchni podbudowa stanowić będzie pobocze drogi.
W następstwie wykonania robót nie zmienią się parametry techniczne drogi, zachowana zostanie szerokość jezdni, pobocza oraz spadek podłużny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 88260,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 525 w miejscowości Gładyszów dł. 160 m; Opis stanu istniejącego
Droga bierze swój początek na skrzyżowaniu z drogą gminną publiczną nr 290901 Gładyszów –Krzywa (działka drogowa nr 590). Planowana remontu i przebudowy droga posiada na całej długości nawierzchnię żwirową. Na odcinku 100m droga wychodzi poza granice pasa drogowego. Przedmiotowa droga przebiega w terenie zabudowy mieszkalnej. W następstwie użytkowania drogi tj. przejazdu ciężkich maszyn rolniczych w nawierzchni drogi powstały koleiny.
Zakres prac
W ramach remontu i przebudowy planuje się dostosować jej przebieg do granic ewidencyjnych tj. wykonać: korytowanie głębokości 25cm wraz z podbudową dolną grubości 25cm oraz przedłużenie istniejącego przepustu. Na długości 160m wykonana zostanie podbudowa górna z kruszywa łamanego grubości 10cm o zmiennej szerokości od 3,2m – 3,0m (na dł.120m szer. 3,2m, na dł.40m szer. 3,0m). Na początkowym odcinku o długości 120m wykonana zostanie nawierzchnia z masy mineralno- bitumiczne asfaltowej grubości 5cm. Na pozostałym odcinku o dł. 40m nawierzchnia z kruszywa łamanego szerokości 3,0m. Pobocza drogi zostaną uzupełnione warstwą z kruszywa łamanego szer. 2x0,5m grubości 10cm. Korpus drogi na dojeździe do brodo-przejazdu na potoku Gładyszówka zostanie poszerzony do szerokości korony modernizowanej drogi. W następstwie wykonania robót nie zmienią się parametry techniczne drogi, zachowana zostanie szerokość jezdni, pobocza oraz spadek podłużny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 2 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 68367,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 475 w miejscowości Kunkowa dł. 220 m; Opis stanu istniejącego
Droga bierze swój początek na potoku Przysłupianka. Dojazd do w/w drogi odbywa się z drogi powiatowej nr 1494K Szymbark –Bielanka – Kunkowa –Uście Gorlickie poprzez drogę gminna dz. nr 93/2 i brodo-przejad na potoku Przysłupianka. Planowana do remontu i przebudowy droga posiada na całej długości ukształtowany korpus i nawierzchnię gruntową. Odwodnienie korpusu drogi odbywa się poprzez lewostronny rów otwarty.
Zakres prac
W ramach remontu i przebudowy planuje się wykonać nawierzchnię z kruszywa naturalnego grubości 20cm szerokości 3,50m po wcześniejszym nadaniu podłożu odpowiednich spadków poprzecznych. W następstwie wykonania robót nie zmienią się parametry techniczne drogi, zachowana zostanie szerokość jezdni, pobocza oraz spadek podłużny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 3 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 38170,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 38 w miejscowości Kwiatoń dł. 350 m;
Opis stanu istniejącego
Droga bierze swój początek na skrzyżowaniu z droga powiatową nr 1496K Gładyszów –Uście Gorlickie w m. Kwiaton. Początkowy odcinek drogi na długości 260m posiada ukształtowaną koronę i nawierzchnię z kruszywa naturalnego. Planowany do remontu i przebudowy odcinek nie posiada ukształtowanej korony. Jest on zakrzaczony samosiejkami.
Zakres prac
W ramach remontu i przebudowy planuje się wykonać utwardzenie drogi kruszywem naturalnym warstwą 15cm szerokości 3,0m po wcześniejszym przygotowaniu podłoża, wykonaniu odwodnienia oraz remontu istniejących przepustów. W następstwie wykonania robót nie zmienią się parametry techniczne drogi, zachowana zostanie szerokość jezdni, pobocza oraz spadek podłużny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 4 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 46953,80 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 516 w miejscowości Wysowa-Zdrój dł. 160 m. Opis stanu istniejącego
Droga jest przedłużeniem drogi gminnej nr 271102K Wysowa-Zdrój obok Kuziów, posiada nieukształtowną koronę drogi. Dojazd do w/w drogi odbywa się z drogi powiatowej nr 1408 K Ropa –Wysowa Zdrój–Blechnarka –Granica Państwa poprzez drogi gminne wewnętrzne st. dz. nr 538, 523 oraz przejazdem wbród na rzece Ropa i wymienioną na wstępie drogą gminną nr 271102K.
Zakres prac
W ramach remontu i przebudowy planuje się wykonać prace polegające na przygotowaniu drogi pod utwardzenie tj. wyprofilowaniu i zagęszczeniu podłoża, ułożeniu geowłókniny. Następnie wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego grubości warstwy 25cm oraz utwardzenie drogi kruszywem naturalnym warstwą grubości 15cm szerokości 3,5m. W następstwie wykonania robót nie zmienią się parametry techniczne drogi, zachowana zostanie szerokość jezdni, pobocza oraz spadek podłużny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna, stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 46520,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100515,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100515,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100515,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "GODROM" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491932915

7.3.3) Ulica: Zakole

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100515,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59734,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59734,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59734,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "GODROM" Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 491932915

7.3.3) Ulica: Zakole

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59734,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30036,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30036,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30036,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Tomasz Siuta

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Siuta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492924131

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Czarna

7.3.5) Kod pocztowy: 38-315

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30036,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51900 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Waszczyszak - Usługi Leśne - Roboty Ziemne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 492948048

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Kwiatoń

7.3.5) Kod pocztowy: 38-315

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roman Markowicz - FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "KAKADU"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490131596

7.3.3) Ulica: -

7.3.4) Miejscowość: Wysowa-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 38-316

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.