eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Budowa oświetlenia ciągu pieszego za pływalnią do ulicy Jagodowej w Kędzierzynie-Koźlu



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ciągu pieszego za pływalnią do ulicy Jagodowej w Kędzierzynie-Koźlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ciągu pieszego za pływalnią do ulicy Jagodowej w Kędzierzynie-Koźlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe4aaa64-d79c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268249

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023525/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Uzupełnienie oświetlenia ulicznego na obszarze Gminy; roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy oświetlenia miejsc publicznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.11.2024.DM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 500000 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 61741,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

A. Przedmiotem umowy jest budowa oświetlenia ciągu pieszego za pływalnią do ulicy Jagodowej w Kędzierzynie-Koźlu, na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez mgr inż. Sebastiana Mroczka, PRO-SM Sp. z o.o. z siedzibą w Rzeszowie
1. Zakres zamówienia obejmuje m.in. następujące prace:
1) Montaż słupów oświetleniowych, parkowych, aluminiowych o wysokości 5 metrów, z oprawą LED, parkową o mocy 44 W; słupy montowane mają być na prefabrykowanym fundamencie betonowym w ilości 6 kompletów wraz z zabezpieczeniem przed przewróceniem się i osunięciem się, w dostawie przez jednego producenta słupów i opraw.
2) Ułożenie sieci kablowej niskiego napięcia 0,4kV, zasilającej oprawy oświetlenia parkowego, typu YAKXS 4x35 mm2, o długości 249 metrów w wykopie o długości 208 metrów, zabezpieczonej rurami ochronnymi zgodnie z dokumentacją projektową, układana w wykopie/rowie kablowym, zgodnie z odpowiednią normą, wykonanym metodą ręcznego kopania oraz metodą przewiertu sterowanego.
3) Ułożenie sieci uziemiającej z bednarki wykonanej bednarką FeZn 25x4 mm układaną z projektowanymi liniami kablowymi we wspólnym wykopie.
4) Włączenie do istniejącej sieci oświetlenia ulicznego do słupa nr 5364/02/4.1, wraz z aktualizacją schematu elektrycznego szafy oświetlenia ulicznego nr „SOU-5364”.
5) Demontaż istniejącego słupa solarnego, przetransportowanie i przekazanie na wskazany adres przez Zamawiającego.
2. Wykonanie zamówienia obejmuje ponadto:
Wykonanie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej oraz dostarczenie jej Zamawiającemu do dnia zgłoszenia wykonanych robót, w formie papierowej i elektronicznej;
2) Wykonanie kompleksowej obsługi geodezyjnej inwestycji wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną, w czterech kompletach (w tym 1 komplet na nośniku elektronicznym). Zamawiający w dniu odbioru robót końcowego będzie wymagał od wykonawcy dokumentacji geodezyjnej, zawierającej wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, w tym mapę, o której mowa w art. 2 pkt 7b ustawy z dnia 17 maja 1989 r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne, czyli wyniki pomiarów powykonawczych, w tym mapę opatrzoną, z uwzględnieniem art. 12c ust. 1, klauzulą urzędową, o której mowa w art. 40 ust. 3g pkt 3, stanowiącą potwierdzenie przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub dokumentów, o których mowa w art. 12a ust. , w oparciu o które mapa ta została sporządzona, albo oświadczenie wykonawcy prac geodezyjnych o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji;
3) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
4) Sporządzenie organizacji ruchu na czas budowy, wprowadzenie jej i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu tymczasowej organizacji ruchu (w odpowiednim terminie);
5) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po wykonaniu budowy i poinformowanie na piśmie właściwych służb o wprowadzeniu jej (w odpowiednim terminie);
6) Zajęcie pasa drogowego i poniesienie kosztów z tym związanych;
7) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
8) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych. Udokumentowana ilość odpadów powinna być zgodna z przedmiarem robót. W przypadku rozbieżności wykonawca jest zobowiązany wyjaśnić i uzasadnić Zamawiającemu z czego wynika rozbieżność;
9) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji, inwestora i użytkownika;
10) Remont i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach;
11) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na elektronicznym nośniku danych w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
12) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę udzielonej;
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ponownego wykorzystania materiałów z rozbiórki w związku z czym należy przewidzieć czysty sposób ich demontażu z obiektu budowlanego umożliwiający ponowne ich wykorzystanie. W trakcie przekazania placu budowy Zamawiający ustali rodzaj i sposób zagospodarowania materiałów pochodzących z rozbiórki, dokonując stosownego zapisu w protokole przekazania placu budowy;
14) Załadunek i wywóz (transport)- materiałów z rozbiórki na odległość do 10 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
15) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;
17) Uporządkowanie także terenu przylegający do placu budowy, który został naruszony wskutek prowadzonych robót;
18) Zapewnienie pełnego dostępu do systemu sterowania, zarządzania i monitoringu oświetleniem na 10 lat poprzez wykupienie odpowiedniego abonamentu;
19) Wykonanie regulacji wszystkich elementów obcych takich jak: studzienki telekomunikacyjne, studzienki kanalizacji deszczowej i sanitarnej, skrzynki wodociągowe, gazowe i inne;
20) Wykonawca ponosi wszystkie koszty wynikające z warunków i decyzji instytucji w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot umowy;
21) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 100.000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia o wartości nie mniejszej niż wartość wynagrodzenia.
Zamawiający informuję, że roboty należy prowadzić przy założeniu, że ciąg pieszy będzie czynny w czasie prowadzonych robót, dlatego Wykonawca musi uwzględnić to w swojej ofercie. Teren prowadzenia robót należy odpowiednio wydzielić z uwzględni
eniem funkcjonowania ciągu pieszego. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymania czystości w częściach ciągu, które będą wspólnie użytkowane.

B. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2023 r. poz. 875 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
C. Wymóg zatrudnienia na umowę o prace. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób (robotników) wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia: roboty elektryczne Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
D. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy, załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez mgr inż.Sebastian Mroczek, PRO-SM Sp. z o.o. Solińska 1/20 z siedzibą w Rzeszowie, zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
Przedmiary robót należy traktować jako elementy wyłącznie pomocnicze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60762,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99679,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60762,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wielobranżowy Zakład Elektryczno-Budowlany "ELBOR" s.c. Waldemar Boruta

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wielobranżowy Zakład Elektryczno-Budowlany "ELBOR" s.c. Wiesława Boruta

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7491989081

7.3.3) Ulica: Królowej Jadwigi

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60762,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.