eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Golub-Dobrzyń › Budowy i remonty chodników w Golubiu-Dobrzyniu



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowy i remonty chodników w Golubiu-Dobrzyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118566

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac 1000-lecia 25

1.5.2.) Miejscowość: Golub-Dobrzyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566835411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@golub-dobrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.golub-dobrzyn.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://golub-dobrzyn.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowy i remonty chodników w Golubiu-Dobrzyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68f71a18-1c62-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00268193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001439/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa chodnika na ul. Malinowskiego

1.1.3 Budowa chodnika na ul. Młyńskiej

1.1.4 Budowa chodnika na ul. Obrońców Warszawy

1.1.5 Budowa chodnika przy ul. Bohaterów Kosmosu

1.1.6 Modernizacja wjazdu wraz z parkingiem na os. Katarzyńskim

1.1.7 Remont chodnika na ul. Kościuszki (od Pl. Tysiąclecia do ul. Nowej)

1.1.9 Remont chodnika przy ul. Konopnickiej koło szkoły specjalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190602/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – Budowa chodnika na ul. Malinowskiego:
1) Przedmiotowa inwestycja polega na wykonaniu chodnika z kostki brukowej w ciągu drogi gminnej ul. Malinowskiego położonej w Golubiu-Dobrzyniu.
2) Powyższa inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie golubsko-dobrzyńskim. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na następujących działkach: 634/1, 638, 639, 642 obręb 4 Miasta Golubia-Dobrzynia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 90860,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – Budowa chodnika na ul. Młyńskiej:
1) Przedmiotowa inwestycja polega na wykonaniu nawierzchni chodników z betonowej kostki brukowej.
2) Powyższa inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie golubsko-dobrzyńskim. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działce nr 55 obręb 4 Miasta Golubia-Dobrzynia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 21941,32 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – Budowa chodnika na ul. Obrońców Warszawy:
1) Przedmiotowa inwestycja polega na wykonaniu chodnika z kostki brukowej w ciągu drogi gminnej ul. Obrońców Warszawy położonej w Golubiu-Dobrzyniu.
2) Powyższa inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie golubsko-dobrzyńskim. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na następujących działkach: 288, 316 obręb 4 Miasta Golubia-Dobrzynia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 27500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV – Budowa chodnika na ul. Bohaterów Kosmosu:
1) Przedmiotowa inwestycja polega na przebudowie drogi polegającej na budowie chodnika oraz utwardzeniu drogi.
2) Powyższa inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie golubsko-dobrzyńskim. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na następujących działkach: 63, 71, 87, 88 obręb 8 Miasta Golubia-Dobrzynia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 1d do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 83420,47 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V – Modernizacja wjazdu wraz z parkingiem na os. Katarzyńskim:
1) Przedmiotowa inwestycja polega na budowie chodnika i utwardzeniu parkingu.
2) Powyższa inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie golubsko-dobrzyńskim. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działce nr 664/4 obręb 4 Miasta Golubia-Dobrzynia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 1e do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 46433,36 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI – Remont chodnika na ul. Kościuszki (od Pl. Tysiąclecia do ul. Nowej):
1) Przedmiotowa inwestycja polega na remoncie chodnika w ciągu drogi gminnej ul. Kościuszki od Pl. Tysiąclecia do ul. Nowej w Golubiu-Dobrzyniu.
2) Powyższa inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie golubsko-dobrzyńskim. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działce nr 111 obręb 4 Miasta Golubia-Dobrzynia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 1f do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 46065,74 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII – Remont chodnika wzdłuż ul. Konopnickiej koło szkoły specjalnej:
1) Przedmiotowa inwestycja polega na remoncie chodnika w ciągu drogi gminnej ul. Konopnickiej położonej w Golubiu - Dobrzyniu.
2) Powyższa inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, powiecie golubsko-dobrzyńskim. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na działkach nr 56/9, 61/5, 85/4, 92/6, 92/9, 139/4 obręb 7 Miasta Golubia-Dobrzynia.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I stanowi załącznik nr 1g do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.5.5.) Wartość części: 55080 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90860,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90860,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90860,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adgeo Zbigniew Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781705230

7.3.4) Miejscowość: Dulsk 110

7.3.5) Kod pocztowy: 87-404

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90860,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21941,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32347,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21941,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adgeo Zbigniew Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781705230

7.3.4) Miejscowość: Dulsk 110

7.3.5) Kod pocztowy: 87-404

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21941,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25524,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25524,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25524,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adgeo Zbigniew Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781705230

7.3.4) Miejscowość: Dulsk 110

7.3.5) Kod pocztowy: 87-404

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25524,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83420,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83420,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83420,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adgeo Zbigniew Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781705230

7.3.4) Miejscowość: Dulsk 110

7.3.5) Kod pocztowy: 87-404

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83420,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46433,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49026,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46433,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ad geo Zbigniew Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781705230

7.3.4) Miejscowość: Dulsk 110

7.3.5) Kod pocztowy: 87-404

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46433,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46065,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49579,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46065,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adgeo Zbigniew Górecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781705230

7.3.4) Miejscowość: Dulsk 110

7.3.5) Kod pocztowy: 87-404

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46065,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ramach postępowania na realizację części VII zamówienia wpłynęła jedna oferta, której cena przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126718,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126718,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.