Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00037518/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie turystyczno - rekreacyjne w miejscach publicznych zlokalizowanych w gminie Trzyciąż
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzyciąż
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351556270
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Leśna 4
1.5.2.) Miejscowość: Trzyciąż
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-353
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 389 40 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzyciaz.przetargi@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gminatrzyciaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
gminatrzyciaz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie turystyczno - rekreacyjne w miejscach publicznych zlokalizowanych w gminie Trzyciąż2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96d2329c-963e-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie objęte pomocą finansową w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00037518
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IiR.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 275087,15 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223648,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1„Zagospodarowanie turystyczno – rekreacyjne w miejscowości Porąbka przez stworzenie infrastruktury w postaci wiaty turystycznej, elementów małej architektury oraz utwardzenia terenu”
Zadanie obejmuje realizację budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym, utwardzenia terenu oraz nasadzeń roślinności na terenie działek ewidencyjnych nr 400/4, 400/5, 400/8.Projektuje się budowę obiektów małej architektury składających się z ażurowej altany parkowej , czterech ławek bez oparcia, dwóch stołów, dwóch leżaków miejskich, kosza na śmieci, oraz czterech stojaków na rowery. Ze względów bezpieczeństwa projektuje się ogrodzenie istniejącego szamba ogrodzeniem panelowym wraz z furtką. Projektuje się utwardzenie terenu w postaci placu wykonanego z kostki betonowej w kolorze szarym. W zakresie nasadzeń, projektuje się nasadzenia 2 drzew, 220 krzewów oraz wykonania trawnika z siewu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan
4.5.5.) Wartość części: 122152,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2„Budowa małej architektury w miejscu publicznym obejmująca altanę turystyczno – rekreacyjną w miejscowości Jangrot”
Zakres prac obejmuje: usunięcie roślinności trawiastej, oczyszczenie terenu z innych zanieczyszczeń, wyrównanie i utwardzenie terenu pod ścieżki rekreacyjne, wytyczenie i wykonanie ścieżek rekreacyjnych, wytyczenie i montaż elementów zabezpieczających ( słupki zabezpieczające typu Agora lub równoważne), dostawa i montaż elementów małej architektury (stół piknikowy typu Milo lub równoważne – 2 szt.), wytyczenie i montaż altany turystyczno – rekreacyjnej, wytyczenie i budowa miejsca na ognisko, wykonanie nasadzeń zieleni ( 3 krzewy ozdobne, byliny/kwiaty, wykonanie trawnika), uporządkowanie terenu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
4.5.5.) Wartość części: 152934,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122152,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 255650,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122152,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROVOL Sp. z o.o. sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6372197290
7.3.3) Ulica: Przeginia 415A
7.3.4) Miejscowość: Przeginia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROVOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PROVOL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122152,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-26Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152934,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294177,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152934,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Bazior P.P.H.U. BUD-RYS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591492296
7.3.3) Ulica: Podmiejska 65
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ŁUKASZ BAZIOR P.P.H.U. BUD-RYS
jakie przetargi wygrała firma
ŁUKASZ BAZIOR P.P.H.U. BUD-RYS
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152934,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-26PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Budowa zbiornika p.poż. na potrzeby ZSCKR w Dobrocinie
- Przebudowa budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Pławniowicach.
- Rozbudowa drogi gminnej o numerze 102475F w m. Dobroszów Wielki
- "Budowa, remonty i przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Rokitki, Biskupin". Zadanie realizowane w ramach Polskiego Ładu.
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.