eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław › Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Dębianach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Dębianach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WODZISŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010850

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 6

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-330

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b7e8c6a-e03f-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Dębianach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b7e8c6a-e03f-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071681/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Dębianach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zamawiający informuje, że inwestycja jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach poddziałania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00243506

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1857673,73 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 971518,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w Dębianach wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego” na działce nr 90/1 obręb Strzeszkowice realizowana w ramach operacji pn. „Budowa świetlic wiejskich na terenie gminy Wodzisław”.
2. Zamawiający informuje, że inwestycja jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, operacja typu „Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” w ramach poddziałania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zrealizowanie inwestycji, tj. budowę budynku świetlicy wraz z wewnętrznymi instalacjami: wod.-kan., c.o. z pompą ciepła, elektryczną z fotowoltaiką oraz z instalacjami zewnętrznymi: przyłączem wodociągowym, zewnętrznym odcinkiem kanalizacji sanitarnej z oczyszczalnią ścieków oraz zewnętrznym odcinkiem instalacji elektrycznej (WLZ).
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) dokumentacją projektową, stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ:
a. Projekt budowlany pt. „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki nr ewid. 90/1 w tym zewnętrznym odcinkiem instalacji elektrycznej (WLZ)” na którą Gmina Wodzisław posiada pozwolenie na budowę – nr 66/2023 z dnia 01.03.2023r.
b. Projekt budowlany na „Budowę oczyszczalni ścieków” na działce ewid. Nr 90/1 obręb ewid. Strzeszkowice. Na powyższe zamierzenie budowlane Gmina Wodzisław posiada skuteczne zgłoszenie.
c. Projekt budowlany na „Budowę przyłącza wodociągowego” na działce ewid. Nr 90/1 obręb ewid. Strzeszkowice.
d. Projekt techniczny pt. „Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki nr ewid. 90/1 w tym zewnętrznym odcinkiem instalacji elektrycznej (WLZ)”.
e. Projekt techniczny pt. „Budowa instalacji fotowoltaicznej”.
f. „Projektowana charakterystyka energetyczna budynku” wraz z „Oświadczeniem zapotrzebowania na energię cieplną budynku”.
2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwane STWiORB lub SST stanowiące załącznik nr 11 do SWZ.
3) Przedmiar robót pełniący funkcję pomocniczą, stanowiący załącznik nr 12 do SWZ:
a) przedmiar – Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki, w tym zewnętrzny odcinek instalacji elektrycznej (WLZ) - branża budowlana,
b) przedmiar – Instalacja wz, wc, wcyr. Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki, w tym zewnętrzny odcinek instalacji elektrycznej (WLZ) - branża budowlana,
c) przedmiar – Instalacja ks. Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki, w tym zewnętrzny odcinek instalacji elektrycznej (WLZ) - branża budowlana,
d) przedmiar – Instalacja wz - przyłącze. Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki, w tym zewnętrzny odcinek instalacji elektrycznej (WLZ) - branża budowlana,
e) przedmiar – Instalacja co. Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki, w tym zewnętrzny odcinek instalacji elektrycznej (WLZ) - branża budowlana,
f) przedmiar – Instalacja ks zewnętrzna. Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki, w tym zewnętrzny odcinek instalacji elektrycznej (WLZ) - branża budowlana,
g) przedmiar – Instalacja elektryczna i odgromowa,
h) przedmiar – Elektryczna instalacja fotowoltaiki o mocy 4 kWp,
i) przedmiar – PZT. Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z urządzeniami technicznymi zapewniającymi użytkowanie budynku na terenie części działki, w tym zewnętrzny odcinek instalacji elektrycznej (WLZ) - branża budowlana.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z:
1) Opisem przedmiotu zamówienia,
2) Harmonogramem rzeczowo-finansowym,
3) Zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,
4) Pozwoleniami, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami niezbędnymi do zrealizowania umowy,
5) Zawartymi przez Zamawiającego, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, umowami przyłączeniowymi z zarządcami sieci, niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia.
6) Obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres obowiązków Wykonawcy zostały określone w załącznikach do SWZ, w tym m.in. Projektowanych postanowieniach umowy (PPU), Dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową wskazaną w ust. 4 pkt 1). Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji lub specyfikacji technicznej.
7. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) przygotowanie placu budowy wraz z wytyczeniem geodezyjnym obiektów,
2) przygotowanie zaplecza technicznego budowy, wykonanie przyłączy oraz poniesienie kosztów opłat z tego tytułu,
3) zabezpieczenie budynków i terenów sąsiadujących z placem budowy w trakcie prowadzenia robót,
4) odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, np. chodniki, place, drogi, elementy budynków sąsiednich,
5) oznakowanie budowy,
6) obsługę geotechniczną, wykonanie odkrywek, ocena parametrów geotechnicznych i kontrola nośności gruntu przed właściwymi robotami ziemnymi,
7) opłaty za wymagane kontrole, przeglądy i pomiary (m.in. odbiór kominiarski, badanie wody, UDT),
8) zagospodarowanie terenu inwestycji,
9) wykonanie montażu wszystkich urządzeń oraz wyposażenia, o których mowa w dokumentacji projektowej; jako montaż należy rozumieć złożenie i podłączenie wszystkich mediów niezbędnych do ich działania zgodnie z przeznaczeniem,
10) opracowanie scenariusza pożarowego (jeżeli będzie wymagany),
11) sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
12) dokonanie zgłoszenia do PGE Dystrybucja S.A. odbioru końcowego robót oraz doprowadzenie do założenia licznika energii elektrycznej na złączu licznikowym (licznik dostosowany do instalacji fotowoltaicznej). Uwaga: Aktualnie Zamawiający ma podpisaną umowę o przyłączenie do sieci. Wykonawca zawiadomi pisemnie PGE Dystrybucja o terminie realizacji przyłącza,
13) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz wszelkich niezbędnych opinii, właściwych instytucji, nie wnoszących sprzeciwu do użytkowania wybudowanego obiektu.
8. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by sporządzić ofertę i wykonać go zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z Zamawiającym umową i uzgodnieniami z Zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 9 Projektowanych postanowień umowy (zał. Nr 1 do SWZ).
10. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wymaga udzielenia następujących rodzajów gwarancji:
1) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę). Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 60 miesięcy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie ile miesięcy gwarancji i rękojmi udzieli na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę).
2) Gwarancja jakości i rękojmia za wady na zainstalowane urządzenia i dostarczone wyposażenie. Okres gwarancji na zainstalowane urządzenia i dostarczone wyposażenie wynosi 24 miesiące. Jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa niż 24 miesiące to Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z uprawnień gwarancyjnych udzielonych przez producenta urządzeń lub wyposażenia.
11. Okres gwarancji i rękojmi za wady liczy się od dnia odbioru końcowego. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny przegląd gwarancyjny obiektu obejmujący m.in. konserwację oraz serwis dostarczonych, zamontowanych lub zainstalowanych urządzeń, materiałów, produktów, wyrobów, systemów, instalacji i wyposażenia z częstotliwością wymaganą przez ich producentów dla zachowania gwarancji i bezusterkowej eksploatacji obiektu, jednak nie rzadziej niż jeden raz na rok. Koszty przeglądów gwarancyjnych, serwisu, konserwacji oraz koszty materiałów eksploatacyjnych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania zamontowanych urządzeń ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona tylko jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 983385 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 983385 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.