eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu "Zawodowcy - niżański program wspierania szkół zawodowych"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ
w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Niżański

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Wolności 2

1.5.2.) Miejscowość: Nisko

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158412700

1.5.8.) Numer faksu: 156872449

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gm@powiatnizanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatnizanski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatnizanski.pl/p,12,przetargi

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ
w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55a5becc-1474-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001935/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178492/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.272.36.2021.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 853402 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 442981,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
3. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na części:
Część 1: Sterowniki
Część 2: Oprogramowanie pracowni mechatronicznej
Część 3: Komputery, monitory i drukarki
Część 4: Monitory interaktywne.
Część 5: Zestawy do programowania.
Część 6: Meble szkolne
Część 7: Zestawy ćwiczeniowe.
Część 8: Sprzęt do spawania światłowodów.
Część 9: Sprzęt elektryczny i elektroniczny
Część 10: Sprzęt elektryczny
Część 11:Wiertarki i narzędzia.
Część 12: Silniki elektryczne.
Część 13: Stoły elektrotechniczne i laboratoryjne.
Część 14: Szafy narzędziowe i regały.
Część 15: Laptopy, urządzenie wielofunkcyjne i oprogramowanie.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30231300-0 - Monitory ekranowe

30232110-8 - Drukarki laserowe

31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31682210-5 - Aparatura i sprzęt sterujący

4.5.5.) Wartość części: 4977,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Część 2: Oprogramowanie pracowni mechatronicznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.
.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 18954,96 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Część 3: Komputery, monitory i drukarki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.
.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 126516,06 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4: Monitory interaktywne. 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 27103,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Zestawy do programowania2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 6024,38 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Meble szkolne2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne

4.5.5.) Wartość części: 19369,11 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7: Zestawy ćwiczeniowe.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Wartość części: 38800 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8: Sprzęt do spawania światłowodów.2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.
.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

4.5.5.) Wartość części: 19949,39 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9: Sprzęt elektryczny i elektroniczny2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.
.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.5.5.) Wartość części: 55667,61 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10: Sprzęt elektryczny
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.5.5.) Wartość części: 12136,56 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11:Wiertarki i narzędzia.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31000000-6 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

4.5.5.) Wartość części: 22292,90 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12: Silniki elektryczne. 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31100000-7 - Elektryczne silniki, generatory i transformatory

4.5.5.) Wartość części: 1473,18 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.
Część 13: Stoły elektrotechniczne i laboratoryjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

4.5.5.) Wartość części: 43998,05 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14: Szafy narzędziowe i regały. 2. Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.
Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały

4.5.5.) Wartość części: 31731,96 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 15: Laptopy, urządzenie wielofunkcyjne i oprogramowanie.
Przedmiotem zamówienia jest Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych w RCEZ w Nisku w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Dostawa wyposażenia dla pracowni programowania, pracowni informatycznej, pracowni elektrycznej, pracowni elektronicznej
i pracowni mechatronicznej oraz zakup środka trwałego pn. „Sprzęt do spawania światłowodów – spawarka światłowodów” w ramach projektu „Zawodowcy – niżański program wspierania szkół zawodowych”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z w/w części – znajduje się w folderze Załącznik nr 8 do SWZ.

Zamówienie podzielone jest na części. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia (wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia).
Wszelkie zapisy niniejszej SWZ odnoszą się analogicznie do każdej z części zamówienia jak i do ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, nie może posiadać znamion użytkowania. Wszelkie elementy wyposażenia składające się na przedmiot zamówienia muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane dokumenty informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wykonawca dostarczy oraz przekaże wyposażenie w oryginalnych opakowaniach wraz z dokumentacją użytkową, gwarancją, instrukcją obsługi i konserwacji itp. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko wkalkulowane w cenę oraz zapewni rozładunek ze środków transportowych i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku szkoły
w godzinach pracy placówki po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na wyposażenie.
Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań w równoważnym stopniu spełniających wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Użyte w dokumentacji znaki towarowe, patenty, nazwy własne lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu sprzętu lub materiału ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze lub lepsze niż te, które zostały określone w niniejszej SWZ Zgodnie z zapisami rozdziału I, Oddział 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany udowodnić w ofercie, za pomocą dostępnych przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane przez niego rozwiązania
w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zmawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 13986,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7134,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33825,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7134,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Szydłowski eSzydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895

7.3.3) Ulica: ul. Piekarska 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-353

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7134,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zmawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W dniu 22.10.2021 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana w postępowaniu poinformował Zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy. Cena kolejnej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20870,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141185,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 411127,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158522,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POMAREX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462705998

7.3.3) Ulica: Nadbystrzycka 11

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-618

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1580522,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32980,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32980,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923

7.3.3) Ulica: ul. Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32980,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7955,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7955,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Dyrda Part-AD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5521594068

7.3.3) Ulica: Grzechynia 768

7.3.4) Miejscowość: Maków Podhalański

7.3.5) Kod pocztowy: 34-220

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7955,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28580,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99371,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28580,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Postawski Przedsiębiorstwo Handlowo - Produkcyjne AKMA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8710001912

7.3.3) Ulica: ul. Długa 43

7.3.4) Miejscowość: Niedomice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-132

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28580,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W dniu 22.10.2021 r. Wykonawca, którego oferta została wybrana w postępowaniu poinformował zamawiającego o odstąpieniu od podpisania umowy. Cena kolejnej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5116,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28507,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193223,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28507,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Puźniak Biuro Inżynieryjne MARTEX

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6211772122

7.3.3) Ulica: Gorzeszów

7.3.4) Miejscowość: 19

7.3.5) Kod pocztowy: 58-405

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28507,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72105,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228841,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74186,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU BMS S. j. Zbigniew Bielecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5811172950

7.3.3) Ulica: ul. Staszica 22

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyń

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74186,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16254,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276688,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16254,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Szydłowski eSzydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895

7.3.3) Ulica: Piekarska 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-353

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16254,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34282,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53382,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34282,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Robert Tubielewicz Firma Handlowa Majster

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6731304953

7.3.3) Ulica: ul. 1-go Maja 13

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34282,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2457,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35055,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2952,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Szydłowski eSzydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895

7.3.3) Ulica: Piekarska 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-353

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2952,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65928,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65928,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Szydłowski eSzydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895

7.3.3) Ulica: Piekarska 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-353

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65928,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W dniu 13.10.2021 zamawiający wezwał wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych do końca dnia upływu terminu wskazanego w wezwaniu wykonawca nie przedstawił wymaganych dokumentów. W związku z tym zamawiający wezwał ponownie wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych. Do końca dnia upływu terminu wskazanego w wezwaniu wykonawca nie przedstawił wymaganych dokumentów. Cena kolejnej oferty przewyższa kwotę którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45264,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59475,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19188,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60024,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19188,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Łukasz Szydłowski eSzydłowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971679895

7.3.3) Ulica: Piekarska 1

7.3.4) Miejscowość: Brzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 49-353

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19188,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.