Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00218931/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup traktora
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Żuromin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377936
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Józefa Piłsudskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Żuromin
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 236572558
1.5.8.) Numer faksu: +48 236572540
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuromin.info
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuromin.ibip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zuromin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup traktora2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0613f79b-25db-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001496/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup traktora
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00218931/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.2.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 175203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia zakup, dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego
i serwis fabrycznie nowego ciągnika rolniczego.
Ciągnik rolniczy fabrycznie nowy, rok produkcji 2021 r.
Ciągnik musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z zgodnie z Ustawą „Prawo o ruchu drogowym”(t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z zm.).
Ciągnik musi posiadać aktualną homologację pozwalającą na dopuszczenie do ruchu po drogach publicznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 18 czerwca 2013 r. w sprawie homologacji typu ciągników rolniczych i przyczep oraz typu ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz.U. z 2015 r. poz. 343) oraz wszystkie niezbędne dokumenty do zarejestrowania pojazdu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Ciągnik musi być wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych, gotowy do użytku.
Okres gwarancji minimum 12 miesięcy
Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt do siedziby Zamawiającego - Urzędu Gminy i Miasta Żuromin, Pl. Piłsudskiego 3, 09-300 Żuromin (plac przed urzędem).
Wykonawca w dniu dostawy zapewni bezpłatne uruchomienie, sprawdzenie przedmiotu zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie co najmniej 3 osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego pojazdu. Czas Szkolenia min. 5 godzin.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-AGRA J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5670005077
7.3.3) Ulica: UL. SIENKIEWICZA 8
7.3.4) Miejscowość: PŁOŃSK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-100
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"POL-AGRA" J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"POL-AGRA" J.KORNELUK, T.RZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI ŻUROMIN
- Dostawa membrany do leczenia ubytków chrzęstnych i chrzęstno-kostnych
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3014W na odcinku Krzeczanowo - Wola Łaszewska w ramach inwestycji: Przebudowa drogi powiatowej nr 3014W Raciąż - Radzanów - Liberadz wraz z mostem w km 6+464,00
więcej: przetargi ŻUROMIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oraz dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika dla potrzeb Gminy Stanisławów
- Zakup ciągnika rolniczego oraz przyczepy rolniczej w ramach realizacji inwestycji pn.: "Rozbudowa i doposażenie infrastruktury wodociągowej i zagospodarowania ścieków w Gminie Burzenin"
- Zakup sprzętu do pielęgnacji ogrodu: ciągnika rolniczego i kosiarki samojezdnej
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.