eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przelewice › Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup wraz z dostawą i montażem mebli na potrzeby prowadzonej działalności przez Ogrody Przelewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: OGRODY PRZELEWICE - ZACHODNIOPOMORSKIE CENTRUM KULTURY OBSZARÓW WIEJSKICH I EDUKACJI EKOLOGICZNEJ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387595737

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: 17

1.4.2.) Miejscowość: Przelewice

1.4.3.) Kod pocztowy: 74-210

1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ogrodprzelewice.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ogrodprzelewice.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267837

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00072006

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:

Po zmianie:
Dnia 15 grudnia 2023 r. podpisano aneks nr 1 do umowy nr 58/2023 z dnia 29 listopad 2023 r. , gdyż w trakcie wykonywania Umowy wystąpiła konieczność zmiany sposobu jej realizacji w związku z wystąpieniem niezależnych od Stron okoliczności, polegających na utracie przez Zamawiającego możliwości przechowania mebli stanowiących Przedmiot Umowy po ich dostarczeniu przez Wykonawcę do czasu montażu. Konieczne zatem stała się zmiana sposobu realizacji Umowy polegająca na zmianie miejsca ich przechowania, na miejsce przechowania po stronie Wykonawcy.

Zmiana ta zostaje wprowadzona do umowy na podstawie przepisu art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). zgodnie z tym przepisem dopuszcza się zmiany umowy, w tym w szczególności zmiany wysokości ceny, jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należyta starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekracza wartości pierwotnej umowy:

Strony postanowiły zmienić łącząca je Umowę w następujący sposób:

1. W Umowie zmienia się sposób przechowania mebli dla Zadania nr 1 i nr 2 po ich dostawie, w taki sposób, że meble po ich dostawie będą przechowywane do czasu ich transportu do Zamawiającego w celu montażu - przez Wykonawcę u niego w siedzibie lub innym miejscu.
2. Wykonawca zapewnia, że posiada odpowiednie miejsce do przechowania mebli, uniemożliwiające ich uszkodzenie lub zniszczenie.
3. Na czas przechowania mebli przez Wykonawcę odpowiedzialność za ryzyko ich utraty lub uszkodzenia przechodzi na Wykonawcę.
4. Odbiór dostarczonych mebli zostanie dokonany w siedzibie Wykonawcy. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru częściowego, będący podstawą do wystawienia faktury.
5. Po otrzymaniu wezwania do montażu mebli, Wykonawca przetransportuje meble do siedziby Zamawiającego oraz dokona ich montażu.
6. Za przechowanie mebli u Wykonawcy, Zamawiający zapłaci Wykonawcy stałe miesięczne wynagrodzenie w wysokości 200,00 zł brutto. W przypadku niepełnego miesiąca przechowywania mebli, wynagrodzenie to zostanie obliczone w sposób proporcjonalny.
7. W pozostałym zakresie Umowa nie ulega zmianom.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - UMOWA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Wartość umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
592915,35

Po zmianie:
594515,35

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Dnia 15 grudnia 2023 r. podpisano aneks zwiększający wartość umowy o kwotę 1600, 00 zł brutto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.