Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00162560/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00209925/01 - Wynik z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągów pieszo-jezdnych na osiedlach byłych PGR oraz ciągów prowadzących do obiektów użyteczności publicznej w Miłoradzu i Kończewicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIŁORADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żuławska 9
1.5.2.) Miejscowość: Miłoradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-213
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 552711531
1.5.8.) Numer faksu: 552711565 wew. 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: projekty@miloradz.malbork.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miloradz.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miloradz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ciągów pieszo-jezdnych na osiedlach byłych PGR oraz ciągów prowadzących do obiektów użyteczności publicznej w Miłoradzu i Kończewicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56523d6b-d220-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019842/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa ciągów pieszo-jezdnych na osiedlach byłych PGR oraz ciągów prowadzących do obiektów użyteczności publicznej w Miłoradzu i w Kończewicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R.271.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153098,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ I – „Przebudowa ciągów pieszo – jezdnych na osiedlu byłego PGR oraz ciągów prowadzących do obiektów użyteczności publicznej w Kończewicach” – przebudowie dróg wraz z budową infrastruktury technicznej: kanalizacji deszczowej w miejscowości Kończewice na działkach nr 55, 56, 349, 352/13, 352/19, 352/31, 352/46, 352/87 obręb 0003 Kończewice – ETAP II.W ramach zamówienia znajduje się:
a) wykonanie odcinka B-B od miejsc parkingowych do połączenia z odcinkiem C-C, wykonanie odcinka C-C oraz odcinka E-E,
b) wykonanie sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej,
c) remont drogi wewnętrznej przy Szkole Podstawowej w Kończewicach
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
4.5.5.) Wartość części: 22211424,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II – „Przebudowa ciągu pieszo-jezdnego na ul. Osiedlowej w Miłoradzu” – przebudowie ciągu pieszo-jezdnego na ul. Osiedlowej 8 w Miłoradzu.W ramach zamówienia znajduje się :
a) Wykonanie nowej pełnej konstrukcji drogi z podbudową z tłucznia kamiennego o grubości co najmniej 15 cm po zagęszczeniu, a następnie warstwy z betonu o grubości co najmniej 12 cm po zagęszczeniu, o nawierzchni ścieralnej wykonanej z betonowej kostki brukowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, w zróżnicowanej kolorystyce, o łącznej powierzchni 420 m2 obramowanej jednostronnie krawężnikiem betonowym najazdowym;
b) Budowa chodników uzupełniających istniejące ciągi piesze, wykonanych na podbudowie z tłucznia kamiennego o grubości co najmniej 15 cm po zagęszczeniu, a następnie warstwy z betonu o grubości co najmniej 12 cm po zagęszczeniu, o nawierzchni ścieralnej z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, w kolorze szarym, o łącznej powierzchni 90 m2, obramowanych dwustronnie obrzeżami betonowymi o wymiarach 30 x 8 cm;
c) zabezpieczenie rurami ochronnymi kabla energetycznego i teletechnicznego;
d) korytowanie drogi pod nową podbudowę wraz z wywozem ziemi (urobku);
e) Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych – 4 szt.;
f) Wzmocnienie i stabilizacja poboczy;
g) Pomiary wysokościowe w celu uzyskania właściwych spadków dla odpływu wód opadowych;
h) Wprowadzenie dodatkowych placów postojowych na potrzeby mieszkańców, wyznaczonych poprzez pasy betonowej kostki brukowej w kolorze czarnym;
i) Wykonanie dla bloku 5 m. żygaczy betonowych o wymiarach 33 x 25 x 8 cm, na podsypce piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
4.5.5.) Wartość części: 153098,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159421,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213156,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159421,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: B. Art - Bud Bartosz Waniewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791819726
7.3.3) Ulica: Cisy 11
7.3.4) Miejscowość: Malbork
7.3.5) Kod pocztowy: 82-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159421,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- USŁUGI W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZAMAWIAJĄCEGO
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.