eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Modernizacja zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/13278

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1abecee-e0c8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267699

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zagospodarowanie terenu po basenie ul. Dzionkarzy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190277/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.41.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji zagospodarowania działek nr 1517 i 1518, obręb Sośnica w Gliwicach (teren po zlikwidowanej odkrytej pływalni Neptun).


1.1. Zakres prac budowlanych, ziemnych i ogrodniczych:
- usunięcie istniejącego ogrodzenia i żywopłotu od strony ul. Dzionkarzy, wywiezienie i utylizacja
- wykoszenie całego terenu inwestycji, wywiezienie i utylizacja wykoszonego materiału
- usunięcie chwastów wraz z systemem korzeniowym na całym terenie, wywiezienie i utylizacja
- usunięcie gruzu i innych zanieczyszczeń z całego terenu, wywiezienie i utylizacja
- spulchnienie całego terenu pod trawnik glebogryzarką, wyrównanie
- nawiezienie ziemi urodzajnej na cały teren przewidziany pod trawnik, warstwa grubości 5 cm,
wymagany jest certyfikat pochodzenia ziemi urodzajnej dostarczony równocześnie z dostawą pierwszej partii ziemi urodzajnej
- rozplantowanie nawiezionej ziemi, wyrównanie i uwałowanie terenu
- dwukrotny wysiew nasion traw, metodą „na krzyż”
- przykrycie wysianych nasion warstwą torfu grubości 2 cm
– montaż obiektów małej architektury tj. panel muzyczny, panel manipulacyjny, rury deszczowe, ławka z oparciem x 15 szt., kosz na śmieci x 7 szt., tablica przyrodnicza – owady x 2 szt., tablica przyrodnicza – ptaki
x 2 szt., domek dla owadów – 4 szt., poidełko dla ptaków x 2 szt., karmnik dla ptaków x 2 szt., drewniany trejaż x 6 szt.
UWAGA: Elementy małej architektury: ławka z oparciem(15 szt.), kosz na śmieci (7 szt.) Zamawiający przekaże Wykonawcy - zostaną wydane Wykonawcy z magazynu własnego Zamawiającego.
- montaż 2 szt. stolików do gry w szachy, w tym jeden dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz 3 szt. leżaków parkowych,
– wykonanie utwardzenia terenu - wykonane z nawierzchni z bezfazowej kostki betonowej w kolorze piaskowym, szarym, grafitowym o wym. 10x6x20 cm otoczonej obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm.
– wykonanie nasadzenia drzewa - tulipanowiec
- instalację oświetlenia parku pomiędzy ulicami Przedwiośnie i Dzionkarzy w Gliwicach zgodnie z projektem.

1.2. Pielęgnacja wykonanej zieleni w okresie udzielonej gwarancji, to jest w ciągu 1 roku Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym (1 rok) obejmuje:
- podlewanie nie rzadziej niż raz w tygodniu, w razie suszy i upałów dwa razy w tygodniu – decyzja należy do inwestora – w celu utrzymania należytego stanu uwilgotnienia gleby,
- koszenie trawy, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, w uzgodnieniu z inwestorem
- dosiewanie trawy – według potrzeb
- uzupełnianie obumarłego materiału roślinnego,
- uzupełnianie kory,
- zabezpieczenie na okres zimowy roślin o niewystarczającej mrozoodporności,
- monitorowanie i utrzymanie właściwego stanu opalikowania młodego drzewa
Zabiegi pielęgnacyjne, przede wszystkim w pierwszym roku po posadzeniu, mają bardzo istotny wpływ na dalszy rozwój roślin. Należą do nich:
- podlewanie raz w tygodniu świeżo posadzonych roślin
- podlewanie co pewien czas (w okresach suszy),
- nawożenie w okresie wiosennym, przed rozpoczęciem wegetacji,
- cięcie, które należy wykonywać z uwzględnieniem właściwości i cech drzewa, w celu zachowania indywidualnego charakteru i uniknięcia zniekształceń,
- odchwaszczanie gleby - cały teren inwestycji.

1.3. Wykonawca zgłosi do odbioru częściowego poprzez wpis do dziennika budowy następujące etapy robót:
- usunięcie gruzu i innych zanieczyszczeń z całego terenu, usunięcie chwastów wraz z systemem korzeniowym na całym terenie,
- spulchnienie całego terenu pod trawnik glebogryzarką, wyrównanie
- nawiezienie ziemi urodzajnej na cały teren przewidziany pod trawnik, warstwa grubości 5 cm,
wymagany jest certyfikat pochodzenia ziemi urodzajnej dostarczony równocześnie z dostawą pierwszej partii ziemi urodzajnej
- rozplantowanie nawiezionej ziemi, wyrównanie i uwałowanie terenu
- dwukrotny wysiew nasion traw, metodą „na krzyż”
- przykrycie wysianych nasion warstwą torfu grubości 2 cm
Do prac związanych z realizacją kolejnego etapu wykonawca może przystąpić po pozytywnym odbiorze poprzedniego etapu.

Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Przedmiar robót.
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3. Dokumentacja techniczna

Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.

Przy określeniu zakresu prac w ofercie należy kierować się załączonym przedmiarem.

Istotne warunki zamówienia.
1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
4. Wykonawca do wykonania prac zatrudni kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi oraz kierownika robót z uprawnieniami elektrycznymi.
5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.

Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,
- dokumentację powykonawczą,
- wypełniony dziennik budowy

W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Prowadzenia robót zgodnie z dokumentacją techniczną.
2. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlane lub drogowe oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności elektrycznej
3. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy,
4. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.
5. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac,
6. Wykonywania prac w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru.
7. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek,
8. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
9. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami
10. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu
11. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.
12. Uzyskania na własny koszt wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień.
13. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenia robót w pasie drogowym oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym o ile istnieje taka potrzeba.
14. Do obowiązków Wykonawcy należy wystąpienie do PWiK Sp. z oo. o sprawowanie nadzoru nad robotami i pokrycie kosztów nadzoru.
15. Należy umieścić w ofercie wycenę wykonania pod stolikami do gry w szachy utwardzenia z brukowej kostki betonowej o grubości 6 cm na podbudowie z tłucznia gr. 25 cm i obrzeży 30 x 8 cm na ławie betonowej. Powierzchnia utwardzenia 3 x 3 m.
16. W ofercie należy umieścić demontaż i utylizację znajdujących się na terenie inwestycji latarni i słupów po latarniach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946328,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1391471,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946328,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-POL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311056069

7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 14

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 946328,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.