Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00190277/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00193549/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzuk.bip.gliwice.eu/zamowieniaPubliczne/132781.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja zagospodarowania działek nr 1517 i 1518 obręb Sośnica w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1abecee-e0c8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017712/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Zagospodarowanie terenu po basenie ul. Dzionkarzy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190277/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZUK.EPZ.50.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji zagospodarowania działek nr 1517 i 1518, obręb Sośnica w Gliwicach (teren po zlikwidowanej odkrytej pływalni Neptun).
1.1. Zakres prac budowlanych, ziemnych i ogrodniczych:
- usunięcie istniejącego ogrodzenia i żywopłotu od strony ul. Dzionkarzy, wywiezienie i utylizacja
- wykoszenie całego terenu inwestycji, wywiezienie i utylizacja wykoszonego materiału
- usunięcie chwastów wraz z systemem korzeniowym na całym terenie, wywiezienie i utylizacja
- usunięcie gruzu i innych zanieczyszczeń z całego terenu, wywiezienie i utylizacja
- spulchnienie całego terenu pod trawnik glebogryzarką, wyrównanie
- nawiezienie ziemi urodzajnej na cały teren przewidziany pod trawnik, warstwa grubości 5 cm,
wymagany jest certyfikat pochodzenia ziemi urodzajnej dostarczony równocześnie z dostawą pierwszej partii ziemi urodzajnej
- rozplantowanie nawiezionej ziemi, wyrównanie i uwałowanie terenu
- dwukrotny wysiew nasion traw, metodą „na krzyż”
- przykrycie wysianych nasion warstwą torfu grubości 2 cm
– montaż obiektów małej architektury tj. panel muzyczny, panel manipulacyjny, rury deszczowe, ławka z oparciem x 15 szt., kosz na śmieci x 7 szt., tablica przyrodnicza – owady x 2 szt., tablica przyrodnicza – ptaki
x 2 szt., domek dla owadów – 4 szt., poidełko dla ptaków x 2 szt., karmnik dla ptaków x 2 szt., drewniany trejaż x 6 szt.
UWAGA: Elementy małej architektury: ławka z oparciem(15 szt.), kosz na śmieci (7 szt.) Zamawiający przekaże Wykonawcy - zostaną wydane Wykonawcy z magazynu własnego Zamawiającego.
- montaż 2 szt. stolików do gry w szachy, w tym jeden dostosowany dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich oraz 3 szt. leżaków parkowych,
– wykonanie utwardzenia terenu - wykonane z nawierzchni z bezfazowej kostki betonowej w kolorze piaskowym, szarym, grafitowym o wym. 10x6x20 cm otoczonej obrzeżem betonowym o wym. 6x20x100 cm.
– wykonanie nasadzenia drzewa - tulipanowiec
- instalację oświetlenia parku pomiędzy ulicami Przedwiośnie i Dzionkarzy w Gliwicach zgodnie z projektem.
1.2. Pielęgnacja wykonanej zieleni w okresie udzielonej gwarancji, to jest w ciągu 1 roku Pielęgnacja w okresie gwarancyjnym (1 rok) obejmuje:
- podlewanie nie rzadziej niż raz w tygodniu, w razie suszy i upałów dwa razy w tygodniu – decyzja należy do inwestora – w celu utrzymania należytego stanu uwilgotnienia gleby,
- koszenie trawy, nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, w uzgodnieniu z inwestorem
- dosiewanie trawy – według potrzeb
- uzupełnianie obumarłego materiału roślinnego,
- uzupełnianie kory,
- zabezpieczenie na okres zimowy roślin o niewystarczającej mrozoodporności,
- monitorowanie i utrzymanie właściwego stanu opalikowania młodego drzewa
Zabiegi pielęgnacyjne, przede wszystkim w pierwszym roku po posadzeniu, mają bardzo istotny wpływ na dalszy rozwój roślin. Należą do nich:
- podlewanie raz w tygodniu świeżo posadzonych roślin
- podlewanie co pewien czas (w okresach suszy),
- nawożenie w okresie wiosennym, przed rozpoczęciem wegetacji,
- cięcie, które należy wykonywać z uwzględnieniem właściwości i cech drzewa, w celu zachowania indywidualnego charakteru i uniknięcia zniekształceń,
- odchwaszczanie gleby - cały teren inwestycji.
1.3. Wykonawca zgłosi do odbioru częściowego poprzez wpis do dziennika budowy następujące etapy robót:
- usunięcie gruzu i innych zanieczyszczeń z całego terenu, usunięcie chwastów wraz z systemem korzeniowym na całym terenie,
- spulchnienie całego terenu pod trawnik glebogryzarką, wyrównanie
- nawiezienie ziemi urodzajnej na cały teren przewidziany pod trawnik, warstwa grubości 5 cm,
wymagany jest certyfikat pochodzenia ziemi urodzajnej dostarczony równocześnie z dostawą pierwszej partii ziemi urodzajnej
- rozplantowanie nawiezionej ziemi, wyrównanie i uwałowanie terenu
- dwukrotny wysiew nasion traw, metodą „na krzyż”
- przykrycie wysianych nasion warstwą torfu grubości 2 cm
Do prac związanych z realizacją kolejnego etapu wykonawca może przystąpić po pozytywnym odbiorze poprzedniego etapu.
Integralną częścią niniejszej specyfikacji są:
1. Przedmiar robót.
2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3. Dokumentacja techniczna
Uwaga: Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, część rysunkowa, specyfikacja techniczna i przedmiar robót stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji oraz uwagi z SWZ należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy.
Przy określeniu zakresu prac w ofercie należy kierować się załączonym przedmiarem.
Istotne warunki zamówienia.
1. Zachowanie szczególnej ostrożności w trakcie wykonywania prac w obrębie istniejącego drzewostanu oraz systemów korzeniowych drzew. W razie potrzeby prace w sąsiedztwie korzeni wykonywać ręcznie.
2. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej, posiadające certyfikat na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności PN lub Aprobatą Techniczną.
3. Prace winny być realizowane zgodnie z zaleceniami producenta stosowanych materiałów i urządzeń. Sprzęt używany do realizacji robót winien być zgodny z instrukcją producenta.
4. Wykonawca do wykonania prac zatrudni kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi oraz kierownika robót z uprawnieniami elektrycznymi.
5. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez Komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarami robót.
odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru robót.
Do odbioru Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty:
- certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane do wykonania robót
- oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania robót z projektem budowlanym,
- dokumentację powykonawczą,
- wypełniony dziennik budowy
W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do:
1. Prowadzenia robót zgodnie z dokumentacją techniczną.
2. Prowadzenia robót pod nadzorem kierownika budowy posiadającego uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlane lub drogowe oraz kierownika robót posiadającego uprawnienia w specjalności elektrycznej
3. Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy,
4. Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy.
5. Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac,
6. Wykonywania prac w terminach uzgodnionych z inspektorem nadzoru.
7. Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek,
8. Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
9. Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami
10. Zgłaszania do odbioru poprzez wpis do dziennika budowy robót zanikających i ulegających zakryciu
11. Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym.
12. Uzyskania na własny koszt wszelkich niezbędnych pozwoleń i uzgodnień.
13. Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zezwolenia zarządcy drogi na prowadzenia robót w pasie drogowym oraz zatwierdzić w Zarządzie Dróg Miejskich w Gliwicach projekt organizacji i zabezpieczenia robót w pasie drogowym o ile istnieje taka potrzeba.
14. Do obowiązków Wykonawcy należy wystąpienie do PWiK Sp. z oo. o sprawowanie nadzoru nad robotami i pokrycie kosztów nadzoru.
15. Należy umieścić w ofercie wycenę wykonania pod stolikami do gry w szachy utwardzenia z brukowej kostki betonowej o grubości 6 cm na podbudowie z tłucznia gr. 25 cm i obrzeży 30 x 8 cm na ławie betonowej. Powierzchnia utwardzenia 3 x 3 m.
16. W ofercie należy umieścić demontaż i utylizację znajdujących się na terenie inwestycji latarni i słupów po latarniach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 946328,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1391471,73 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 946328,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe EKO-POL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311056069
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 14
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EKO-POL" JAN OGONOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EKO-POL" JAN OGONOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 946328,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-30INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Wykonanie dokumentacji projektowych na potrzeby MZUK Gliwice - inwentaryzacja i zaprojektowanie pomieszczeń w pawilonach schroniska dla zwierząt w Gliwicach przy ul. Wschodniej.
- 96-P-24 Materiały eksploatacyjne do sterylizacji
- 4WOG-1200.2712.32.2024 Remont sanitariatów bud. 1 z dokumentacją projektową Bytom
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół im. M. Konopnickiej w Pyskowicach
- 4WOG-1200.2712.31.2024 Dostosowanie do obowiązujących przepisów ppoż. obiektów plebanii i kościołów garnizonowych w Gliwicach i Katowicach z podziałem na 3 części
- [4WOG-1200.2712.28.2024 ] Badania i pomiary instalacji elektrycznej oraz piorunochronnej w kompleksach administrowanych przez 4 WOG, w podziale na 6 części.
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta Lędziny w 2024 r.
- Wiata magazynowa na sól dla obwodu drogowo - mostowego Nr 1 w Bełżycach
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.