eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › SaaS - zakup Office 365 - przedłużenie subskrypcji Urzędu Miasta Opola



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SaaS - zakup Office 365 - przedłużenie subskrypcji Urzędu Miasta Opola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OPOLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 53141266800000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1A

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-015

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@um.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umopole.logintrade.net/zapytania_email,155788,efc84d1e52bc3aa16755b73a1f73828f.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SaaS - zakup Office 365 - przedłużenie subskrypcji Urzędu Miasta Opola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-192003c4-c66c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267637

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024958/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 SaaS - Office 365 - przedłużenie subskrypcji UMO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097458

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.042.1.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170731,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji firmy Microsoft, w formie subskrypcji na okres 12 miesięcy, poprzez przypisanie licencji do oficjalnego konta Microsoft Office 365 Zamawiającego:
- licencja Microsoft Office 365 Enterprise E3 dla 137 użytkowników (Licencja typu A),
- licencja Microsoft 365 Enterprise E3 dla 5 użytkowników (Licencja typu B),

Licencja typu A - wymagania stawiane subskrypcji
• W skład licencji wchodzi: pakiet Microsoft Office 365 wraz z Microsoft Teams.

Licencja typu B - wymagania stawiane subskrypcji
• W skład licencji wchodzi: pakiet Microsoft Office 365 wraz z Microsoft Teams, pakiet zabezpieczeń En-terprise Mobility + Security E3 oraz system Windows 10/11 Enterprise E3.
• Subskrypcja musi umożliwiać aktywację i używanie systemu operacyjnego Microsoft Windows 10/11 Enterprise w maszynach wirtualnych (maksymalnie czterech) w środowisku serwerowym Zamawiające-go.

Ogólne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wszystkie licencje muszą pochodzić bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucyjnych.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych licencji nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
4. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w ramach jednej licencji.
5. Potwierdzeniem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia będzie pojawienie się dostarczonych licencji na portalu licencyjnym Producenta i/lub portalu zarządzania usługą Producenta udostępnionym Zamawiającemu.
6. Licencje muszą zostać dostarczone w oparciu o umowę MPSA zawartą przez Ministerstwo Cyfryzacji – nr umowy: 4100013999. Nr konta zakupowego Zamawiającego: 0005575511.
7. Zamawiający dopuszcza utworzenie dodatkowego konta zakupowego.
8. Zamawiający nie dopuszcza zakupu w innym programie licencyjnym firmy Microsoft niż MPSA.
9. Na koncie Zamawiającego, na portalu Producenta, musi się znaleźć potwierdzenie dot. dostarczenia określonej licencji.
10. Data aktywacji subskrypcji wymaga ustalenia z Zamawiającym (nie wcześniejsza niż 05.03.2024).

SWZ- Specyfikacja Warunków Zamówienia , Prawa- Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 160569,10 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji firmy Microsoft, w formie subskrypcji na okres 12 miesięcy, poprzez przypisanie licencji do oficjalnego konta Microsoft Office 365 Zamawiającego:
- licencja Microsoft 365 Business Standard dla 17 użytkowników

Ogólne wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Wszystkie licencje muszą pochodzić bezpośrednio od producenta lub z oficjalnych i autoryzowanych przez producenta kanałów dystrybucyjnych.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał kwalifikacje i uprawnienia wymagane do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Wykonawca zapewnia i zobowiązuje się, że korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonych licencji nie będzie stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich.
4. Licencje muszą pozwalać na swobodne przenoszenie pomiędzy komputerami (np. w przypadku wymiany sprzętu).
5. Licencje dają gwarancję dostępności najnowszej wersji oprogramowania oraz bieżące jego poprawki i uaktualnienia w trakcie trwania subskrypcji.
6. Zamawiający dopuszcza oferowanie licencji o szerszej niż opisana funkcjonalności.
7. Wszystkie wymagane funkcjonalności muszą być dostępne w ramach jednej licencji.
8. Potwierdzeniem prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia będzie pojawienie się dostarczonych licencji na portalu licencyjnym Producenta i/lub portalu zarządzania usługą Producenta udostępnionym Zamawiającemu.
9. Na koncie Zamawiającego, na portalu Producenta, musi się znaleźć potwierdzenie dot. dostarczenia określonej licencji.
10. Data aktywacji subskrypcji wymaga ustalenia z Zamawiającym (nie wcześniejsza niż 05.03.2024).
11. W skład licencji wchodzi: pakiet Microsoft 365 wraz z Microsoft Teams.


SWZ- Specyfikacja Warunków Zamówienia, Prawa - Prawo zamówień publicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 48300000-1 - Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów, rysowania, odwzorowywania, tworzenia harmonogramów i produkowania

4.5.5.) Wartość części: 10162,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198771,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286503,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198771,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: APN Promise SA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210088682

7.3.3) Ulica: Domaniewska 44a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-672

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198771,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-03

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9992,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10434,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9992,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Onex Group Jakub Hryciuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751726496

7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-653

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9992,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.