Ogłoszenie z dnia 2021-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187534/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudka
w 2021 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO RUDKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050511747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Olendzka 31
1.5.2.) Miejscowość: Rudka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-123
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7305800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rudka@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudka.bialystok.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_rudka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudkaw 2021 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57b60a6b-17b5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267524
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065030/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudka w 2021 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294225,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji dróg leśnych na terenie leśnictw: Józefin, Brańsk, Zwierzyniec, Pietkowo. Zakres zamówienia obejmuje dostawę kruszywa naturalnego na dany odcinek drogi w ilości uzgadnianej każdorazowo przy wykonywaniu naprawy danego odcinka, wraz z jego rozładowaniem, plantowaniem i zagęszczaniem. Kruszywo obejmuje żwir/pospółkę drogową - frakcja 0-31,5 mm z dodatkiem 30% łamanego w ilości 1746 m3.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 108723,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji dróg leśnych na terenie leśnictw: Dołubowo, Wdowin, Bajraki, Siemiony. Zakres zamówienia obejmuje dostawę kruszywa naturalnego na dany odcinek drogi w ilości uzgadnianej każdorazowo przy wykonywaniu naprawy danego odcinka, wraz z jego rozładowaniem, plantowaniem i zagęszczaniem. Kruszywo obejmuje żwir/pospółkę drogową - frakcja 0-31,5 mm z dodatkiem 30% łamanego w ilości 2167 m3.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 134939,09 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na bieżącym utrzymaniu i konserwacji dróg leśnych na terenie leśnictw: Wyliny, Trzeciny, Szepietowo, Ciechanowiec, Perlejewo, Nur. Zakres zamówienia obejmuje dostawę kruszywa naturalnego na dany odcinek drogi w ilości uzgadnianej każdorazowo przy wykonywaniu naprawy danego odcinka, wraz z jego rozładowaniem, plantowaniem i zagęszczaniem. Kruszywo obejmuje żwir/pospółkę drogową - frakcja 0-31,5 mm z dodatkiem 30% łamanego w ilości 812 m3.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 50563,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
Na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie Pakietu I zadania pn. „Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudka w 2021 roku” do upływu terminu składania ofert tj. 06.10.2021 do godz. 11:00 złożono ofertę, która przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na sfinansowanie Pakietu I wynosi: Pakiet I - leśnictwa: Józefin, Brańsk, Zwierzyniec, Pietkowo – 133729,81 zł brutto; Cena oferty złożonej przez Kuniccy - Paweł Kunicki, Robert Kunicki s.c. wynosi: Pakiet I - leśnictwa: Józefin, Brańsk, Zwierzyniec, Pietkowo – 170732,61 zł brutto.
W związku z faktem, iż oferta przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Pakietu I, postępowanie w zakresie w/w pakietu unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211900,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211900,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211900,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kuniccy - Paweł Kunicki - Wspólnik s.c. 17-120 Brańsk, ul. Binduga 38
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kuniccy - Robert Kunicki - Wspólnik s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367238958
7.3.3) Ulica: Binduga 38
7.3.4) Miejscowość: Brańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 17-120
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211900,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
Na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu na wykonanie Pakietu III zadania pn. „Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Rudka w 2021 roku” do upływu terminu składania ofert tj. 06.10.2021 do godz. 11:00 złożono jedną ofertę przez Firmę KACZANOWSKI Jarosław Kaczanowski 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kilińskiego 18 o wartości 73079,27 zł brutto.
W/w oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) ppkt c) ustawy Pzp. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych. Zamawiający wezwaniem z dnia 15.10.2021 r. wezwał wykonawcę do złożenia podmiotowych środków dowodowych w terminie do 21.10.2021 roku do godz. 11:00. W wyznaczonym terminie do zamawiającego nie wpłynęły żadne dokumenty.
W związku z faktem, iż oferta została odrzucona postępowanie w zakresie Pakietu III unieważniono na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dróg na terenie gminy Andrespol - 2024
- Przebudowie zbiornika retencyjnego w miejscowości Górna Wola, gm. Szadek.
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Wymiana wykładzin podłogowych PCV
- Przebudowa ulic Krakowskie Przedmieście, Kopernika i Reja w Lubsku w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodno - ściekowej w centrum Lubska wraz z modernizacją dróg"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.