eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › " Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w podziale na dwie części".



Ogłoszenie z dnia 2022-07-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„ Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w podziale na dwie części”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk z siedzibą w Gdyni

1.2.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Gdańsk

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036803

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Morska 200

1.4.2.) Miejscowość: Gdynia

1.4.3.) Kod pocztowy: 81-006

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gdansk@gdansk.lasy.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://nadlesnictwo.gdansk.lasy.gov.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267515

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-20

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00250510/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk mające na celu przywrócenie właściwego stanu technicznego nawierzchni dróg. Zamówienie zostało podzielone na dwie części tj.:
CZĘŚĆ I
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Biała, Marianowo, Wyspowo, Sopieszyno, Stara Piła, Kamień, Dębogórze” i obejmuje zakres robót:
 mechaniczne profilowanie nawierzchni drogowej w ilości 49945 m2
 mechaniczne zagęszczanie nawierzchni drogowej w ilości 49945 m2
 miejscowe uzupełnienie nawierzchni poprzez wbudowanie kruszywa kamiennego pochodzenia skalnego o frakcji 0-63mm w ilości 6900 m2
 odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu 350 m
 czyszczenie dołów chłonnych i ich wlotów w ilości 43 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio w:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ
2) Przedmiar robót Część I- stanowiący załącznik nr 12 do SWZ,
3) Mapy Część I - stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ,

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia są roboty konserwacyjne na drogach leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk mające na celu przywrócenie właściwego stanu technicznego nawierzchni dróg. Zamówienie zostało podzielone na dwie części tj.:
CZĘŚĆ I
1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Biała, Marianowo, Wyspowo, Sopieszyno, Stara Piła, Kamień, Dębogórze” i obejmuje zakres robót:
 mechaniczne profilowanie nawierzchni drogowej w ilości 25537 m2
 mechaniczne zagęszczanie nawierzchni drogowej w ilości 25537 m2
 miejscowe uzupełnienie nawierzchni poprzez wbudowanie kruszywa kamiennego pochodzenia skalnego o frakcji 0-63mm w ilości 2500 m2
 odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu 1350 m
 czyszczenie dołów chłonnych i ich wlotów w ilości 117 szt.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio w:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ
2) Przedmiar robót Część I- stanowiący załącznik nr 12 do SWZ,
3) Mapy Część I - stanowiąca załącznik nr 14 do SWZ,

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Sopot, Cisowa, Zwierzyniec, Renuszewo, Rogulewo, Matemblewo i obejmuje zakres robót:
 mechaniczne profilowanie nawierzchni drogowej w ilości 25537 m2
 mechaniczne zagęszczanie nawierzchni drogowej w ilości 25537 m2
 miejscowe uzupełnienie nawierzchni poprzez wbudowanie kruszywa kamiennego pochodzenia skalnego o frakcji 0-63mm w ilości 2500 m2
 odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu 1350 m
 czyszczenie dołów chłonnych i ich wlotów w ilości 117 szt.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio w:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ
2) Przedmiar robót Część II – stanowiący załącznik nr 13 do SWZ,
3) Mapy Część II - stanowiąca załącznik nr 15 do SWZ,

Po zmianie:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gdańsk w Leśnictwach: Sopot, Cisowa, Zwierzyniec, Renuszewo, Rogulewo, Matemblewo i obejmuje zakres robót:
 mechaniczne profilowanie nawierzchni drogowej w ilości 49945 m2
 mechaniczne zagęszczanie nawierzchni drogowej w ilości 49945 m2
 miejscowe uzupełnienie nawierzchni poprzez wbudowanie kruszywa kamiennego pochodzenia skalnego o frakcji 0-63mm w ilości 6900 m2
 odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych z namułu 350 m
 czyszczenie dołów chłonnych i ich wlotów w ilości 43 szt.

Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany dla każdej części odpowiednio w:
1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ
2) Przedmiar robót Część II – stanowiący załącznik nr 13 do SWZ,
3) Mapy Część II - stanowiąca załącznik nr 15 do SWZ,

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 12 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:

13.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający stawia warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, ze posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:
 dla Części I 300 000,00 zł.
 dla Części II 200 000,00 zł.

UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże się zdolnością kredytową nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku, których mowa powyżej w walutach innych niż PLN, wykonawca przeliczy wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (Tabela A), na dzień wystawienia dokumentu.


4. Zdolności technicznej lub zawodowej
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że:
a) dla Części I

W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie dwie roboty budowlane polegające na: konserwacji, remoncie, przebudowie dróg gruntowych lub z kruszywa naturalnego których wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) w odniesieniu do pojedynczego sezonu (roku) prowadzenia robót lub pojedynczego zamówienia.
UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.

W niniejszej SWZ definicje przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 20 grudnia 2020 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 2351).

b) dla Części II

W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie dwie roboty budowlane polegające na: konserwacji, remoncie, przebudowie dróg gruntowych lub z kruszywa naturalnego których wartość wynosiła co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) w odniesieniu do pojedynczego sezonu (roku) prowadzenia robót lub pojedynczego zamówienia.

UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.

W niniejszej SWZ definicje przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 20 grudnia 2020 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 2351).

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne dysponowanie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:




a) Dla części I
Minimalne wymagania:
 równiarka samojezdna trzyosiowa - minimum 2 szt.
 walec wibracyjny o masie co najmniej 2,5 t - minimum 1 szt.
 walec gładki o masie co najmniej 5 t - minimum 1 szt.
 koparka kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - minimum 1 szt.
 samochód ciężarowy o ładowności pow. 5 t - minimum 1 szt.

UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.

b) Dla części II
Minimalne wymagania:
 równiarka samojezdna trzyosiowa - minimum 2 szt.
 walec wibracyjny o masie co najmniej 2,5 t - minimum 1 szt.
 walec gładki o masie co najmniej 5 t - minimum 1 szt.
 koparka kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - minimum 1 szt.
 samochód ciężarowy o ładowności pow. 5 t - minimum 1 szt.

UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia publicznego, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 12 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:

13.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.

2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 14 SWZ.

3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający stawia warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, ze posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż:
 dla Części I 200 000,00 zł.
 dla Części II 300 000,00 zł.

UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże się zdolnością kredytową nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku, których mowa powyżej w walutach innych niż PLN, wykonawca przeliczy wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (Tabela A), na dzień wystawienia dokumentu.


4. Zdolności technicznej lub zawodowej
1) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. że:
a) dla Części I

W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie dwie roboty budowlane polegające na: konserwacji, remoncie, przebudowie dróg gruntowych lub z kruszywa naturalnego których wartość wynosiła co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) w odniesieniu do pojedynczego sezonu (roku) prowadzenia robót lub pojedynczego zamówienia.
UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.

W niniejszej SWZ definicje przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 20 grudnia 2020 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 2351).

b) dla Części II

W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie dwie roboty budowlane polegające na: konserwacji, remoncie, przebudowie dróg gruntowych lub z kruszywa naturalnego których wartość wynosiła co najmniej 300 000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych) w odniesieniu do pojedynczego sezonu (roku) prowadzenia robót lub pojedynczego zamówienia.

UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.

W niniejszej SWZ definicje przebudowy lub remontu należy rozumieć zgodnie z definicjami ustawy z dnia 20 grudnia 2020 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 2351).

2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne dysponowanie narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego:

a) Dla części I
Minimalne wymagania:
 równiarka samojezdna trzyosiowa - minimum 2 szt.
 walec wibracyjny o masie co najmniej 2,5 t - minimum 1 szt.
 walec gładki o masie co najmniej 5 t - minimum 1 szt.
 koparka kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - minimum 1 szt.
 samochód ciężarowy o ładowności pow. 5 t - minimum 1 szt.

UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.

b) Dla części II
Minimalne wymagania:
 równiarka samojezdna trzyosiowa - minimum 2 szt.
 walec wibracyjny o masie co najmniej 2,5 t - minimum 1 szt.
 walec gładki o masie co najmniej 5 t - minimum 1 szt.
 koparka kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - minimum 1 szt.
 samochód ciężarowy o ładowności pow. 5 t - minimum 1 szt.

UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże spełnienie warunku udziału w postępowaniu dla każdej części na którą składa ofertę.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

Przed zmianą:
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
 oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 11 lutego 2021 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 SWZ (w zależności której części dotyczy).

Po zmianie:
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
 oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 11 lutego 2021 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 SWZ (w zależności której części dotyczy).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ w zależności której części dotyczy, należy wpisać część);
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną, składają jedno wspólne w/w oświadczenie.

 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje minimum niżej wymienionych następujących narzędzi i urządzeń technicznych:
 równiarka samojezdna trzyosiowa - minimum 2 szt.
 walec wibracyjny o masie co najmniej 2,5 t - minimum 1 szt.
 walec gładki o masie co najmniej 5 t - minimum 1 szt.
 koparka kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - minimum 1 szt.
 samochód ciężarowy o ładowności pow. 5 t - minimum 1 szt.
(zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ w zależności której części dotyczy, należy wpisać część).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną, składają jedno wspólne w/w oświadczenie.

 informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość środków lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości:
 dla I części 300 000,00 zł.
 dla II części 200 000,00 zł.
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert (w zależności której części dotyczy). W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże się zdolnością kredytową nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

Po zmianie:
Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ w zależności której części dotyczy, należy wpisać część);
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną, składają jedno wspólne w/w oświadczenie.

 wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami, z którego będzie wynikało, że Wykonawca dysponuje minimum niżej wymienionych następujących narzędzi i urządzeń technicznych:
 równiarka samojezdna trzyosiowa - minimum 2 szt.
 walec wibracyjny o masie co najmniej 2,5 t - minimum 1 szt.
 walec gładki o masie co najmniej 5 t - minimum 1 szt.
 koparka kołowa o poj. łyżki 0,25 m3 - minimum 1 szt.
 samochód ciężarowy o ładowności pow. 5 t - minimum 1 szt.
(zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ w zależności której części dotyczy, należy wpisać część).
W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną, składają jedno wspólne w/w oświadczenie.

 informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość środków lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości:
 dla I części 200 000,00 zł.
 dla II części 300 000,00 zł.
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert (w zależności której części dotyczy). W przypadku gdy Wykonawca będzie składał ofertę na dwie części zamówienia, Wykonawca wykaże się zdolnością kredytową nie mniejszą niż 500 000,00 zł.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-28 10:00

Po zmianie:
2022-08-01 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-28 10:15

Po zmianie:
2022-08-01 10:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.