eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000092640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 50

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wiw.lublin@wiw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wiwlublin.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wiw-lublin.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


WETERYNARIA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e829007f-cf18-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208403/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00211211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIW.272.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie” z podziałem na pięć części.
Parametry i ilości poszczególnych produktów zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach od 1 do 5 do SWZ.

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej wielkości opakowania/probówki/płytki wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej pojemności która będzie wystarczająca do wykonania kompletnej pożywki lub pożywka kompletna
2) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej ważności produktu, wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania ważności min. 6 miesięcy dla podłoży sypkich; 1 miesiąc dla podłoży krótkoterminowych oraz 3 miesiące dla pozostałych.
3) Pożywka bazowa i suplement musi pochodzić od jednego producenta
4) Dostawa produktów w trakcie trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie, partiami, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania składanego środkami komunikacji elektronicznej w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w rozdziale XIX SWZ (kryterium oceny ofert).
5) Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach 8-14 do Zakładu Higieny Weterynaryjnej. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wysyłki towarów firmą kurierska, wysyłka nie może być nadawana w piątek.
6) Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z produktem certyfikat jakości podłoża w języku polskim z nazwą; nr serii/nr partii produkcyjnej; datą ważności; składem i kontrolą jakości przy użyciu testowych szczepów; danymi dotyczącymi oceny wzrostu drobnoustrojów użytych do kontroli i oceny pożywki; data przydatności do użycia podłoża suchego, suplementów i podłoża po przygotowaniu; instrukcję przygotowania;
7) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
9) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od 1 do 5 do SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
10) Dostarczone pożywki muszą być zgodne z podanymi normami w Opisie przedmiotu zamówienia. W Sytuacji, w której normy te ulegną zmianie Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pożywek zgodnych z nowymi obowiązującymi normami.
11) w przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w OPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne".
12) w przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo
i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ.
13) Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe (produkty równoważne) nie gorsze niż wskazane w OPZ. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w OPZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia
i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i podane zostały w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą środków dowodowych,
o których mowa w art. 104-107 pzp,, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy.
15) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych ani też wykonywania dodatkowych czynności - procedur).
16) Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze jak produktów wskazanych producentów.
17) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 117054,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie” z podziałem na pięć części.
Parametry i ilości poszczególnych produktów zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach od 1 do 5 do SWZ.

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej wielkości opakowania/probówki/płytki wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej pojemności która będzie wystarczająca do wykonania kompletnej pożywki lub pożywka kompletna
2) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej ważności produktu, wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania ważności min. 6 miesięcy dla podłoży sypkich; 1 miesiąc dla podłoży krótkoterminowych oraz 3 miesiące dla pozostałych.
3) Pożywka bazowa i suplement musi pochodzić od jednego producenta
4) Dostawa produktów w trakcie trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie, partiami, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania składanego środkami komunikacji elektronicznej w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w rozdziale XIX SWZ (kryterium oceny ofert).
5) Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach 8-14 do Zakładu Higieny Weterynaryjnej. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wysyłki towarów firmą kurierska, wysyłka nie może być nadawana w piątek.
6) Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z produktem certyfikat jakości podłoża w języku polskim z nazwą; nr serii/nr partii produkcyjnej; datą ważności; składem i kontrolą jakości przy użyciu testowych szczepów; danymi dotyczącymi oceny wzrostu drobnoustrojów użytych do kontroli i oceny pożywki; data przydatności do użycia podłoża suchego, suplementów i podłoża po przygotowaniu; instrukcję przygotowania;
7) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
9) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od 1 do 5 do SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
10) Dostarczone pożywki muszą być zgodne z podanymi normami w Opisie przedmiotu zamówienia. W Sytuacji, w której normy te ulegną zmianie Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pożywek zgodnych z nowymi obowiązującymi normami.
11) w przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w OPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne".
12) w przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo
i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ.
13) Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe (produkty równoważne) nie gorsze niż wskazane w OPZ. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w OPZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia
i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i podane zostały w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą środków dowodowych,
o których mowa w art. 104-107 pzp,, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy.
15) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych ani też wykonywania dodatkowych czynności - procedur).
16) Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze jak produktów wskazanych producentów.
17) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 65325,52 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie” z podziałem na pięć części.
Parametry i ilości poszczególnych produktów zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach od 1 do 5 do SWZ.

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej wielkości opakowania/probówki/płytki wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej pojemności która będzie wystarczająca do wykonania kompletnej pożywki lub pożywka kompletna
2) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej ważności produktu, wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania ważności min. 6 miesięcy dla podłoży sypkich; 1 miesiąc dla podłoży krótkoterminowych oraz 3 miesiące dla pozostałych.
3) Pożywka bazowa i suplement musi pochodzić od jednego producenta
4) Dostawa produktów w trakcie trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie, partiami, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania składanego środkami komunikacji elektronicznej w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w rozdziale XIX SWZ (kryterium oceny ofert).
5) Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach 8-14 do Zakładu Higieny Weterynaryjnej. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wysyłki towarów firmą kurierska, wysyłka nie może być nadawana w piątek.
6) Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z produktem certyfikat jakości podłoża w języku polskim z nazwą; nr serii/nr partii produkcyjnej; datą ważności; składem i kontrolą jakości przy użyciu testowych szczepów; danymi dotyczącymi oceny wzrostu drobnoustrojów użytych do kontroli i oceny pożywki; data przydatności do użycia podłoża suchego, suplementów i podłoża po przygotowaniu; instrukcję przygotowania;
7) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
9) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od 1 do 5 do SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
10) Dostarczone pożywki muszą być zgodne z podanymi normami w Opisie przedmiotu zamówienia. W Sytuacji, w której normy te ulegną zmianie Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pożywek zgodnych z nowymi obowiązującymi normami.
11) w przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w OPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne".
12) w przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo
i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ.
13) Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe (produkty równoważne) nie gorsze niż wskazane w OPZ. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w OPZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia
i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i podane zostały w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą środków dowodowych,
o których mowa w art. 104-107 pzp,, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy.
15) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych ani też wykonywania dodatkowych czynności - procedur).
16) Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze jak produktów wskazanych producentów.
17) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 24525,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie” z podziałem na pięć części.
Parametry i ilości poszczególnych produktów zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach od 1 do 5 do SWZ.

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej wielkości opakowania/probówki/płytki wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej pojemności która będzie wystarczająca do wykonania kompletnej pożywki lub pożywka kompletna
2) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej ważności produktu, wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania ważności min. 6 miesięcy dla podłoży sypkich; 1 miesiąc dla podłoży krótkoterminowych oraz 3 miesiące dla pozostałych.
3) Pożywka bazowa i suplement musi pochodzić od jednego producenta
4) Dostawa produktów w trakcie trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie, partiami, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania składanego środkami komunikacji elektronicznej w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w rozdziale XIX SWZ (kryterium oceny ofert).
5) Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach 8-14 do Zakładu Higieny Weterynaryjnej. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wysyłki towarów firmą kurierska, wysyłka nie może być nadawana w piątek.
6) Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z produktem certyfikat jakości podłoża w języku polskim z nazwą; nr serii/nr partii produkcyjnej; datą ważności; składem i kontrolą jakości przy użyciu testowych szczepów; danymi dotyczącymi oceny wzrostu drobnoustrojów użytych do kontroli i oceny pożywki; data przydatności do użycia podłoża suchego, suplementów i podłoża po przygotowaniu; instrukcję przygotowania;
7) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
9) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od 1 do 5 do SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
10) Dostarczone pożywki muszą być zgodne z podanymi normami w Opisie przedmiotu zamówienia. W Sytuacji, w której normy te ulegną zmianie Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pożywek zgodnych z nowymi obowiązującymi normami.
11) w przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w OPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne".
12) w przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo
i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ.
13) Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe (produkty równoważne) nie gorsze niż wskazane w OPZ. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w OPZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia
i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i podane zostały w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą środków dowodowych,
o których mowa w art. 104-107 pzp,, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy.
15) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych ani też wykonywania dodatkowych czynności - procedur).
16) Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze jak produktów wskazanych producentów.
17) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 2587,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa podłoży mikrobiologicznych i dodatków wybiórczych do diagnostyki mikrobiologicznej na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie” z podziałem na pięć części.
Parametry i ilości poszczególnych produktów zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia w załącznikach od 1 do 5 do SWZ.

Postanowienia wspólne dla wszystkich części:
1) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej wielkości opakowania/probówki/płytki wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania takiej pojemności która będzie wystarczająca do wykonania kompletnej pożywki lub pożywka kompletna
2) Wszędzie tam gdzie w opisach przedmiotu zamówienia nie ma szczegółowo wskazanej ważności produktu, wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania ważności min. 6 miesięcy dla podłoży sypkich; 1 miesiąc dla podłoży krótkoterminowych oraz 3 miesiące dla pozostałych.
3) Pożywka bazowa i suplement musi pochodzić od jednego producenta
4) Dostawa produktów w trakcie trwania umowy będzie się odbywać sukcesywnie, partiami, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania składanego środkami komunikacji elektronicznej w terminie zadeklarowanym przez wykonawcę w rozdziale XIX SWZ (kryterium oceny ofert).
5) Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach 8-14 do Zakładu Higieny Weterynaryjnej. Zamawiający zastrzega, że w przypadku wysyłki towarów firmą kurierska, wysyłka nie może być nadawana w piątek.
6) Do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z produktem certyfikat jakości podłoża w języku polskim z nazwą; nr serii/nr partii produkcyjnej; datą ważności; składem i kontrolą jakości przy użyciu testowych szczepów; danymi dotyczącymi oceny wzrostu drobnoustrojów użytych do kontroli i oceny pożywki; data przydatności do użycia podłoża suchego, suplementów i podłoża po przygotowaniu; instrukcję przygotowania;
7) Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje transport, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
8) Odpowiedzialność za uszkodzenia przedmiotu zamówienia podczas transportu do momentu wydania Zamawiającemu ponosi Wykonawca.
9) Wszystkie wymagania określone w załącznikach od 1 do 5 do SWZ stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp.
10) Dostarczone pożywki muszą być zgodne z podanymi normami w Opisie przedmiotu zamówienia. W Sytuacji, w której normy te ulegną zmianie Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pożywek zgodnych z nowymi obowiązującymi normami.
11) w przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując opis przedmiotu zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w OPZ towarzyszy wyraz „lub równoważne".
12) w przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo
i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w OPZ.
13) Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza wszelkie odpowiedniki rynkowe (produkty równoważne) nie gorsze niż wskazane w OPZ. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w OPZ marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia
i służy ustalaniu standardów, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta i podane zostały w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
14) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, w szczególności za pomocą środków dowodowych,
o których mowa w art. 104-107 pzp,, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Wykonawcy.
15) Zamawiający zastrzega, że oferowane produkty równoważne nie mogą spowodować zwiększenia kosztów (zakupu dodatkowego sprzętu lub materiałów zużywalnych ani też wykonywania dodatkowych czynności - procedur).
16) Równoważny przedmiot zamówienia musi posiadać parametry techniczne i jakościowe nie gorsze jak produktów wskazanych producentów.
17) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33698100-0 - Kultury mikrobiologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 24396,05 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowaniu w części I wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu.

Oferta firmy Sterbios Sp. z o.o., ul. Rakowiecka 36 lok. 319A, 02-532 Warszawa odrzucona na podstawie:
- art. 226 ust. 1 pkt. 2) ppkt. c) ustawy;
- art. 226 ust. 1 pkt. 3) ustawy;
- art. 226 ust. 1 pkt. 5) ustawy;

Mając powyższe na uwadze należy uznać, ze zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55218,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55218,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55218,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625

7.3.3) Ulica: Vetterów

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-277

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55218,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8004,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8004,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8004,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BioMaxima S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462360625

7.3.3) Ulica: Vetterów

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-277

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8004,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3303,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3303,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3303,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRASO ZENON SOBIECKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5920202348

7.3.3) Ulica: Krąg

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3303,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowaniu w części V wpłynęła 1 oferta, która podlegała odrzuceniu:
Oferta firmy BioMaxima S.A., ul. Vetterów 5, 20-277 Lublin odrzucona na podstawie:
- art. 226 ust. 1 pkt. 2) ppkt. c) ustawy;

Mając powyższe na uwadze należy uznać, ze zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.