Ogłoszenie z dnia 2022-07-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139257/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja obiektów sportowo – rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 14 6442121
1.5.8.) Numer faksu: 14 6422747
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/umdabrowatarnowska,m,401529,2022.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja obiektów sportowo – rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-088bce5b-c6d0-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267402
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030761/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja obiektów sportowo-rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139257/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.2.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Modernizacja obiektów sportowo – rekreacyjnych kompleksu wodnego w Dąbrowie Tarnowskiej”, tj. Krytej Pływalni i basenu sezonowego (odkrytego) - zgodnie z załącznikiem nr 1 Programem Funkcjonalno – Użytkowym
w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, w tym:
1). Modernizacja energetyczna obiektów z wykorzystaniem systemu pomp ciepła i odwiertów głębinowych, montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kW oraz wymiana kotłów gazowych (2 x 500 kW) na energooszczędne.
2). Modernizacja systemu uzdatniania wody krytej pływalni i basenu sezonowego.
3). Modernizacja niecki i otoczenia basenu sezonowego w tym montaż atrakcji basenowych.
2. Zakres robót obejmuje m.in.:
Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie PFU oraz załączonej Koncepcji, uzyskanie zgód administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych, dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń technicznych wymaganych dla prawidłowej eksploatacji inwestycji zgodnie z założeniami Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie inwestycji.
Zakres projektowy należy opracować na podstawie Koncepcji, wymagań zawartych w niniejszym PFU oraz uzgodnień z Zamawiającym.
Przedmiot inwestycji obejmuje następujące główne zadania:
1) Modernizacja energetyczna obiektów z wykorzystaniem
- systemu pomp ciepła
- montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kW
- wymiana kotłów gazowych (2x500 kW) na energooszczędne 2 x 400 kW
2) Modernizacja systemu uzdatniania wody:
- krytej pływalni
- basenu sezonowego
3) Basen sezonowy
- modernizacja niecki
- modernizacja otoczenia
- montaż atrakcji basenowych
1. Zakres prac przedprojektowych
- sporządzenie mapy do celów projektowych
- wykonanie operatów geodezyjnych w zakresie niezbędnym do celów projektowych
- inwentaryzacja sieci
- wykonanie badań geotechnicznych w zakresie niezbędnym do wykonania projektu
- uzyskania warunków przyłączenie od gestorów sieci
- uzyskania niezbędnych dokumentów i decyzji administracyjnych koniecznych do wykonania projektu budowlanego i wykonawczego
2. Zakres projektowy obejmuje:
- opracowanie koncepcji projektowej podlegającej zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie kompletnego projektu budowlanego dla wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem, wraz z wymaganymi uzgodnieniami w zakresie sanitarnohigienicznym, BHP oraz ochrony pożarowej
- sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich uzgodnień, zgód, pozwoleń administracyjnych poprzedzających wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja inwestycji, w szczególności pozwolenia na budowę oraz zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę
- opracowanie projektu wykonawczego inwestycji dla wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych objętych zamówieniem, podlegającego zatwierdzeniu przez Zamawiającego,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla części budowlanej
- opracowanie przedmiaru robót
- opracowanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego
- opracowanie projektu organizacji budowy inwestycji wraz z infrastrukturą,
Zakres projektowy powinien obejmować wszystkie roboty budowlane objęte zamówienie.
3. Roboty budowlane:
Roboty w zakresie modernizacji basenu sezonowego
Roboty rozbiórkowe
- Rozbiórka nawierzchni z płyt betonowych R.N1
- Rozbiórka słupków basenowych
- Rozbiórka dna niecki basenowej w części komory technologicznej
- Rozbiórka ogrodzenia w części podlegającej wymianie
- Rozbiórka siedzisk widowni
Obiekty budowlane
1. Niecka basenu sezonowego
1.1. Część sportowa
1.2. Część rekreacyjna
1.3. Brodzik dla dzieci
2. Urządzenia basenowe
2.1. Komora technologiczna podziemna (w obrysie istniejącej niecki basenowej)
2.2. Brodzik przejściowy z natryskiem
2.3. Stanowisko prysznicowe
Przyłączenie obiektów do sieci uzbrojenia terenu
- Przyłącze wody do kontenerów sanitarnych i strefy gastronomicznej (kontenery nie są przedmiotem zamówienia)
- Przyłącza elektroenergetyczne do kontenerów sanitarnych i strefy gastronomicznej (kontenery nie są przedmiotem zamówienia)
- Przyłącze kanalizacji sanitarnej bytowej i popłucznej
- Przyłącze kanalizacji sanitarnej do urządzeń technologii basenowej
Obiekty i instalacje technologiczne
- technologia uzdatniania wody basenowej (ujęta w zadaniu : Modernizacja systemu uzdatniania wody”)
Zagospodarowanie terenu
- utwardzenia
- oświetlenie terenu
- ogrodzenie terenu
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót bud.
L.p. Element robót budowlanych Parametr charakterystyczny Jedn. miary Ilość
1. Roboty rozbiórkowe
2. Rozbiórka nawierzchni
komunikacyjnych i
nawierzchni boiska (4) Powierzchnia m2 1 412
3. Niecka basenowa Powierzchnia lustra wody m2 630
4. Ciągi piesze Powierzchnia m2 1 624
5. Ogrodzenie terenu Długość m 169
6. Urządzenie trawników Powierzchnia m2 2 803
4. Modernizacja energetyczna obiektów
- Pompa ciepła
- Montaż instalacji fotowoltaicznej do 50 kW
5. Wymiana kotłów gazowych na energooszczędne
6. Instalacje elektryczne
7. Modernizacja systemu uzdatniania wody
Modernizacja systemu uzdatniania wody basenowej krytej pływalni
- Wymiana złoża w filtrach ciśnieniowych zamkniętych.
- Wymiana pomp filtracyjnych
- Wymiana pomp dozujących korektor pH i podchloryn sodu
Technologia uzdatniania wody basenowej basenu sezonowego
- Obiegi basenowe
- Stacja uzdatniania wody
- System filtracji wody
- System koagulacji wody obiegowej
- System dezynfekcji i korekty odczynu wody obiegowej
- Zbiornik wody obiegowej
- Uzupełnienie wodą wodociągową i opróżnianie basenu
- Sprężarka powietrza.
- Rurociągi i kształtki
- Podgrzewanie wody
- Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka (AKPiA)
7. Modernizacja basenu sezonowego
- Instalacje wody i kanalizacji sanitarnej
- Niecka basenu sezonowego
- Komora technologiczna
- Atrakcje wodne i wyposażenie niecki i strefy basenowej
8. Zagospodarowanie terenu
- Chodniki
- Zieleń urządzona
- Ogrodzenie terenu
Roboty budowlane powinny być zaprojektowane i wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi, normami oraz należy złożyć pisemne oświadczenie, że będą wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno – budowlanymi i normami oraz, że obiekt będzie kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Należy przygotować komplet dokumentacji odbiorowej w 2 egzemplarzach. Dokumentację należy przekazać inwestorowi najpóźniej w dniu zakończenia inwestycji.
Do zakresu zadania należą dodatkowo:
- przeprowadzenie badań i prób końcowych dla całego zakresu robót i instalacji wykonanych w ramach zadania inwestycyjnego;
- sporządzenie projektu budowlanego i wykonawczego o minimalnych parametrach wynikających z PFU – podlegającego akceptacji Zamawiającego,
- przygotowanie wraz z uzyskaniem wszelkich opinii, uzgodnień i decyzji, niezbędnych do realizacji robót i odbioru zadania, w tym m.in.: wniosku i pozwolenia na budowę, wniosku do właściwego inspektora nadzoru budowlanego o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie zgodnie z wymaganiami przepisów prawa budowlanego;
- uzyskanie pozwolenia na budowę do 30.11.2022 roku;
- uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji właściwego inspektora nadzoru budowlanego na użytkowanie obiektu – zadania inwestycyjnego;
- dostarczenie i zamontowanie gaśnic, oznakowania bezpieczeństwa – piktogramy BHP i p.pożarowe – oraz sporządzenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, schematu ewakuacyjnego i instrukcji bezpieczeństwa basenu sezonowego (opracowana przez WOPR lub inny upoważniony organ);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323000-8 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie przetwarzania przemysłowego i produkcji przemysłowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9366121,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9366121,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9366121,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MTM Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343484863
7.3.3) Ulica: ul. Koszycka 21
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7271126,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY TARNOWSKIEJ
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez remont nawierzchni oraz przebudowę elementów infrastruktury technicznej drogi powiatowej 1303K
- Zakup wraz z dostawą odzieży i obuwia dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Dąbrowie Tarnowskiej
- Wymiana wodociągu w ciągu ulicy Długiej w Oleśnie oraz budowa wodociągu w miejscowości Adamierz - Etap I.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu dachu polegające na wymianie ocieplenia poddasza i wymianie pokrycia dachowego z blachy cynkowo-tytanowej na budynku Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Lublinie.
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Komarówce Podlaskiej
- Prace remontowo-modernizacyjne w budynku Przedszkola Specjalnego nr 188, przy ul. Kieleckiej 20 w Warszawie.
- "Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska"
- Przebudowa służbowych pomieszczeń mieszkalnych na pomieszczenia biurowe i pomieszczenie socjalne wraz z dostosowaniem drogi ewakuacyjnej do wymagań bezpieczeństwa pożarowego
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3617W w m. Korczew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.