Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212390/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem oraz świadczenie usług koparki i samochodu na rzecz Gminy Rabka-Zdrój w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rabka-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 92 000
1.5.8.) Numer faksu: 18 26 77 700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@rabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rabka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/rabka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa tłucznia wraz z wbudowaniem oraz świadczenie usług koparki i samochodu na rzecz Gminy Rabka-Zdrój w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a80186d-f01f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00212390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.39.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tłucznia we wskazane miejsca wraz z wbudowaniem oraz świadczenie usług koparki i samochodu na rzecz Gminy Rabka-Zdrój w 2023 roku.
2. Zakres realizacji zamówienia obejmuje:
1) dostawę tłucznia wraz z wbudowaniem m.in.:
− dostawę kruszywa w miejsce wbudowania oraz wbudowanie (w tym załadunek, transport, rozładunek);
− przygotowanie terenu robót;
− zabezpieczenie terenu robót;
− profilowanie remontowanego odcinka lub wykonanie koryta;
− równomierne rozsypanie z mechanicznym lub ręcznym wyprofilowaniem na całej szerokości wskazanego odcinka przy grubości warstwy uzgodnionej z Zamawiającym albo uzupełnienie ubytków miejscowo, uzupełnienie pojedynczych wybojów lub kolein;
− zagęszczenie rozłożonego kruszywa z uzyskaniem wskaźnika zagęszczenia.
Szacunkowe ilości poszczególnego kruszywa wynoszą:
a) Pospółka frakcji 5 – 31,5 mm (kliniec sortowany) – 750 ton
b) Pospółka frakcji 31,5 – 63 mm (tłuczeń) – 500 ton.
Łącznie ilość kruszywa – 1 250 ton*
*Wskazane powyżej szacunkowe ilości kruszywa nie są ilością zamawianą.
2) świadczenie usług koparki wraz z obsługą operatorską, o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki roboczej (tył) do 1,6 m.
Przewidywany czas pracy to 200 roboczogodzin.
Wskazane powyżej ilości roboczogodzin pracy poszczególnych urządzeń mogą ulec zmianie, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Minimalny czas pracy sprzętu w ramach jednego zlecenia wynosi 4 roboczogodziny.
3) wynajem samochodu ciężarowego lub innego pojazdu do przewozu materiałów sypkich (żwir, piasek, kruszywo, ziemia itp.) typu traktor z przyczepą lub „wozidło” (DMC max 27 ton) wraz z obsługą do prowadzenia prac z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej.
Przewidywany czas pracy to 200 roboczogodzin.
Wskazane powyżej ilości roboczogodzin pracy poszczególnych urządzeń mogą ulec zmianie, odpowiednio do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Minimalny czas pracy sprzętu w ramach jednego zlecenia wynosi 4 roboczogodziny.
3. Wszystkie zapisy dotyczące szczegółowego zakresu przedmiotu zamówienia, określone
zostały w Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym Projektowanych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 6 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14212200-2 - Kruszywo
45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską
60180000-3 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118839,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223860,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118839,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. JURTEX Teresa Paternoga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352180252
7.3.4) Miejscowość: Rabka-Zdrój
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERESA PATERNOGA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "JURTEX"
jakie przetargi wygrała firma
TERESA PATERNOGA FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "JURTEX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118839,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 728 w km 61+146 do km 69+409 gmina Gielniów, powiat przysuski, województwo mazowieckie - nr postępowania 134/24
- "REMONT NAWIERZCHNI BITUMICZNYCH MASĄ Z BETONU ASFALTOWEGO DRÓG NA TERENIE MIASTA ZAMOŚĆ W 2024R
- Remont drogi powiatowej DP 3241 S w Gminie Ożarowice - etap I
- Dostawa kruszywa łamanego kamiennego (sortowanego) o frakcji 4÷31,5 mm wraz z rozmieszczeniem
- Budowa nowej drogi powiatowej Kąty - Myscowa - I etap
- Przebudowa placów spacerowych przy pawilonie F w Zakładzie Karnym we Wronkach
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.