eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143 przy al. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143
przy al. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grochowska 274

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143
przy al. Stanów Zjednoczonych 27 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb119828-c95c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034912/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143 przy al. Stanów Zjednoczonych 27

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00151486

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/17/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143 przy al. Stanów Zjednoczonych 27” w Warszawie. Inwestycja zlokalizowana jest na działce ew. nr 118 z obrębu 3-01-14 w Dzielnicy Praga-Południe. Celem inwestycji jest modernizacja boiska szkolnego.
2. Zestawienie powierzchni
Powierzchnia nawierzchni z trawy syntetycznej boiska piłkarskiego 1001,3 m2
Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej zakoli 324,7 m2
Powierzchnia nawierzchni poliuretanowej bieżni i boiska do koszykówki
1 118,3 m2.
3. Prawo opcji
Ze względu na obecnie posiadane ograniczone środki finansowe Zamawiający:
planuje podczas postępowania przetargowego zastosowanie prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. u. 2022 poz. 1710 ze zm.).
Oferent przedłoży ofertę na realizację zadania podstawowego oraz poda cenę realizacji opcji. Oferent zagwarantuje cenę i możliwość ewentualnej realizacji inwestycji w dodatkowym zakresie.
Zamawiający będzie miał prawo skorzystania z prawa opcji w zagwarantowanej przez oferenta cenie lub realizację przedmiotu umowy w zakresie podstawowym (gwarantowanym).
4. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje:
1) Zamówienie podstawowe (gwarantowane):
a) Prace przygotowawcze i demontażowe tj.:
 zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne itp.,
 demontaż piłkochwytów, bramek i nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z wywiezieniem, utylizacją lub przekazaniem do recyklingu,
 usunięcie i wywiezienie z terenu budowy górnej warstwy podbudowy boiska (wewnątrz bieżni).
b) Wykonanie nawierzchni tj.:
 uzupełnienie podbudowy,
 montaż obrzeży betonowych na styku nawierzchni z trawy syntetycznej z nawierzchnią poliuretanową zakoli,
 montaż nawierzchni z trawy syntetycznej zasypowej z zastosowaniem warstwy amortyzującej, wypełnienie: piasek kwarcowy i granulat EPDM, wklejanie w nawierzchnię białych linii,
 wykonanie nawierzchni poliuretanowej zakoli wraz z warstwą stabilizującą ET,
 montaż: piłkochwytów, bramek piłkarskich, bramkokoszy,
 czyszczenie koryt odwodnienia liniowego.
2) Zamówienie opcjonalne – prawo opcji:
a) Odnowienie nawierzchni bieżni – przygotowanie istniejącej nawierzchni i wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu SP poprzez natrysk mechaniczny, wykonanie linii.
b) Odnowienie nawierzchni boiska do koszykówki – przygotowanie istniejącej nawierzchni
i wykonanie nawierzchni poliuretanowej typu SP poprzez natrysk mechaniczny, wykonanie linii.
c) Wykonanie piłkochwytów wysokości 6 m od strony al. St. Zjednoczonych (w tym demontaż i utylizacja istniejącego piłkochwytu).
d) Wykonanie piłkochwytu wysokości 4 m przy boisku w zakolu.
5. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa załącznik nr 9 do SWZ:
a) Opis przedmiotu zamówienia (OPZ);
b) Dokumentacja projektowa:
- projekt wykonawczy pn.: Przebudowa Boisk i Bieżni w ramach zadania Inwestycyjnego pn. Modernizacja nawierzchni boiska w Szkole Podstawowej nr 143 przy al. Stanów Zjednoczonych 27” w Warszawie.
- przedmiar robót;
c) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 733141,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 733141,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 733141,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AK Sport Andrzej Gniado

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222123256

7.3.3) Ulica: Lipowa 7

7.3.4) Miejscowość: Okuniew

7.3.5) Kod pocztowy: 05-079

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 733141,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.