eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Władysławowo › Wykonanie koncepcji wielobranżowej przebudowy i rozbudowy budynku Albatrosa oraz pływalni wraz z budową łącznika pomiędzy budynkiem Albatrosa i pływalni wraz z programem funkcjonalno - użytkowym



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie koncepcji wielobranżowej przebudowy i rozbudowy budynku Albatrosa oraz pływalni wraz z budową łącznika pomiędzy budynkiem Albatrosa i pływalni wraz z programem funkcjonalno - użytkowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600035

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 52

1.5.2.) Miejscowość: Władysławowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-120

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wladyslawowo@cos.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie koncepcji wielobranżowej przebudowy i rozbudowy budynku Albatrosa oraz pływalni wraz z budową łącznika pomiędzy budynkiem Albatrosa i pływalni wraz z programem funkcjonalno - użytkowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-33d0a2ee-0e8e-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267301

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005041/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Wykonanie koncepcji wielobranżowej przebudowy i rozbudowy budynku Albatrosa oraz pływalni wraz z budową łącznika pomiędzy budynkiem Albatrosa i pływalni wraz z programem funkcjonalno - użytkowym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-33d0a2ee-0e8e-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
7. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
9. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.
10. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. – nie dotyczy niniejszego postepowania
11. Informacje, oświadczenia lub dokumenty , inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
12. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
13. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centralny Ośrodek Sportu, ul. Łazienkowska 6a, 00-449 Warszawa.
 Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: iod@cos.pl,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ” Wykonanie koncepcji wielobranżowej przebudowy i rozbudowy budynku Albatrosa oraz budynku pływalni wraz z budową łącznika pomiędzy budynkiem Albatrosa i budynkiem pływalni, na terenie COS Cetniewo oraz programu funkcjonalno – użytkowego dla powyższego zakresu” odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 23/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie koncepcji wielobranżowej przebudowy i rozbudowy budynku Albatrosa oraz budynku pływalni wraz z budową łącznika pomiędzy budynkiem Albatrosa i budynkiem pływalni, na terenie COS Cetniewo oraz programu funkcjonalno – użytkowego dla powyższego zakresu.
2. Wymagania ogólne:
Koncepcja wielobranżowa oraz program funkcjonalno – użytkowy stanowiły będą podstawę opisu przedmiotu zamówienia w postępowaniu w trybie podstawowym na wybór wykonawcy w/w zadania inwestycyjnego realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Koncepcja wielobranżowa oraz PFU służyć będą do ustalenia planowanych kosztów opracowania kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej, wraz z przeniesieniem na Zamawiającego praw autorskich do niej oraz wykonania na jej podstawie prac budowlanych, obejmujących swoim zakresem:
a) przebudowę strefy wejściowej budynku Albatrosa w zakresie recepcji;
b) przebudowę istniejącej kawiarni w budynku Albatrosa - otwarta przestrzeń z możliwością osobnego zamknięcia baru;
c) przebudowę dróg ewakuacyjnych w budynku Albatrosa, w szczególności klatki schodowej bądź jej przeniesienie;
d) usunięcie istniejącej windy w budynku Albatrosa i montaż windy w starym istniejącym szybie lub montażem windy w innym zaproponowanym miejscu;
e) termomodernizację budynku Albatrosa (skrzydło wschodnie, w tym ściany i dach, wykorzystując istniejący Program Funkcjonalno - Użytkowy w tym zakresie, załącznik nr 1);
f) budowę łącznika pomiędzy budynkiem Albatrosa, a pływalnią (na podstawie istniejącej koncepcji, stanowiącej załącznik nr 2);
g) remont kapitalny 1 i 2 piętra w budynku Albatrosa, na zasadzie analogii do remontu 3 i 4 piętra (Zamawiający dysponuje dokumentacją budowlaną powykonawczą 3 i 4 piętra stanowiącą załącznik nr 3);
h) przeniesienie istniejącej serwerowni w budynku Albatrosa, jeśli zajdzie taka potrzeba;
i) likwidację zejścia schodami do piwnicy i zaprojektowanie bocznego dojścia do pomieszczeń piwnicy w budynku Albatrosa, jeśli zajdzie taka potrzeba;
j) przebudowę fragmentu budynku pływalni w związku z koniecznością połączenia z projektowanym łącznikiem;
k) przebudowę instalacji zbiornika na azot obsługującego instalację kriogeniczną, jako kolidującej z projektowanym łącznikiem;
l) inne drobne przebudowy stosownie do potrzeb, wymogów przepisów i zapewnienia logicznego układu funkcjonalnego obejmującego budynek Albatrosa, budynek pływalni i łącznik – w porozumieniu z Zamawiającym;
m) weryfikację istniejących rozwiązań pożarowych w zakresie całego budynku Albatrosa i budynku pływalni i dostosowanie do aktualnych przepisów pożarowych, wraz z uzyskaniem uzgodnienia rzeczoznawcy ds. pożarowych;
n) weryfikację istniejących rozwiązań w zakresie dostępności osób niepełnosprawnych do całego budynku Albatrosa i budynku pływalni i dostosowanie go do aktualnych przepisów w tym zakresie.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące opracowania:
a) inwentaryzację wielobranżową budynku Albatrosa i części budynku pływalni – rzuty, przekroje, elewacje w skali 1:100;
b) pomiary geodezyjne wysokościowe istniejących, charakterystycznych poziomów dla budynku Albatrosa i budynku pływalni, niezbędnych do funkcjonalnego połączenia obu budynków za pomocą projektowanego łącznika;
c) koncepcję wielobranżową (architektoniczną, konstrukcyjną oraz inne branże w zależności od zastosowanych branżowych rozwiązań projektowych) przebudowy budynku Albatrosa, przebudowy budynku krytej pływalni oraz budowy łącznika pomiędzy tymi budynkami , a także termomodernizacji wschodniego skrzydła budynku Albatrosa.
Uwaga: koncepcja wielobranżowa uwzględniająca dostosowanie obu budynków wraz z łącznikiem do wszystkich obowiązujących przepisów między innymi w zakresie ochrony p.poż. (w szczególności ewakuacji), higieniczno - sanitarnych itp.
d) ekspertyzę techniczną konstrukcyjno - budowlaną obejmującą swoim zakresem budynek Albatrosa i budynek pływalni w zakresie objętym koncepcją wielobranżową;
e) ekspertyzę pożarową obejmującą swoim zakresem budynek Albatrosa i budynek pływalni w zakresie objętym koncepcją wielobranżową;
f) program funkcjonalno – użytkowy - opis do koncepcji zawierający także uproszczony opis branż w zakresie rozwiązań instalacyjnych i opis założeń konstrukcyjnych;
g) uproszczony kosztorys - zbiorcze zestawienie kosztów z podaniem kosztów częściowych w rozbiciu na poszczególne branże.
h) STWiOR
Dodatkowo w zakresie znajdują się następujące opracowania:
a) mapa do celów informacyjnych;
b) opinia geotechniczna wraz z wykonaniem dwóch otworów geotechnicznych w miejscu posadowienia projektowanych słupów łącznika

4. Informacje ogólne dla Programu Funkcjonalno - Użytkowego
Program funkcjonalno - użytkowy (PFU) należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w art.
103 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2022r. poz. 1710 z późn. zm. ) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2454).

Dane dotyczące terenu istniejącego, w załączeniu plan sytuacyjny opisanych budynków:
a) Poziom wód gruntowych: poniżej 6.0 m.p.p.t. (dane z roku 1998);
b) Spadek terenu: w kierunku wschodnim, wielkość spadku wynosi 2%;
c) Zieleń istniejąca: Niska (trawa), drzewa liściaste i iglaste;
d) Uzbrojenie istniejące terenu: woda, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa, energia elektryczna, C.O., instalacja telefoniczna i telewizyjna, światłowód.

Informacje dotyczące budynku Albatrosa oraz krytej pływalni Aqarius:
a) Albatros - budynek 6 kondygnacyjny: piwnica, parter oraz 4 piętra w skrzydle wschodnim oraz 2 piętra w skrzydle zachodnim: powierzchnia zabudowy: 599,63 m2 , kubatura: 4974,0 m3;
b) kryta pływalnia Aqarius budynek 3 kondygnacyjny: piwnica, parter i 1 piętro, powierzchnia zabudowy: 2835,0 m2, kubatura: 38 555,5 m3

5. Wytyczne dotyczące części opisowej i części informacyjnej PFU:
Program funkcjonalno - użytkowy powinien zawierać komplet informacji niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania, a następnie wykonania pełnego zakresu prac koniecznych do realizacji zadania inwestycyjnego zgodnie z oczekiwaniami Zamawiającego. W szczególności opracowaniu podlegać będą w formie wytycznych takie zagadnienia jak:
a) Zagospodarowanie terenu i wykonanie prac wstępnych wraz z wytycznymi dotyczącymi organizacji placu budowy;
b) Wytyczne dotyczące realizacji prac rozbiórkowych;
c) Wytyczne realizacyjne dla prowadzenia budowy na terenie czynnego Ośrodka;
d) Wytyczne do zaprojektowania i wykonania wszystkich instalacji wewnętrznych i niezbędnych przyłączy koniecznych do prawidłowego funkcjonowania obiektu hotelowego o wysokim standardzie;
e) Wytyczne wykonawcze i jakościowe dotyczące prowadzenia prac budowlanych, odpowiadające zawartości specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
f) Wytyczne dla projektu aranżacji wnętrz z dokładnym określeniem wymagań jakościowych dotyczących prac wykończeniowych a także wyposażenia ruchomego;
g) Inne informacje wymagane w treści programu funkcjonalno – użytkowego dla realizacji celu, któremu ma służyć.

6. Uwagi końcowe:
a) W koncepcji wielobranżowej i w programie funkcjonalno-użytkowym należy umieścić wyraźne zastrzeżenie, iż występujące w opracowaniu i w załącznikach do koncepcji i programu funkcjonalno – użytkowego nazwy materiałów, urządzeń i systemów nie zobowiązują Wykonawcy do ich zastosowania. Wskazują jedynie na rodzaj rozwiązań technicznych oraz poziom ich jakości, jaki powinien zostać uwzględniony na etapie projektowania;
b) Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Ośrodka. Chęć odbycia wizji prosimy o zgłoszenie odpowiednio wcześniej na adres mailowy inwestycje.wladyslawowo@cos.pl;
c) Wykonawca ma obowiązek konsultowania z Zamawiającym na bieżąco treści przygotowywanego opracowania do czasu ostatecznego przyjęcia go przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące PFU oraz wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji zlecenia w ramach spotkań roboczych z Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego

4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowy

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.

a) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, polegającą na:

• wykonaniu Programu funkcjonalno użytkowego przebudowy budynku o powierzchni całkowitej minimum 3000 m2 ( z wykluczeniem budynków handlowo – usługowych typu centra handlowe, magazynowych i przemysłowych)
lub
• wykonaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej przebudowy budynku o powierzchni całkowitej minimum 3000 m2 (projekt budowlany i wykonawczy). ( z wykluczeniem budynków handlowo – usługowych typu centra handlowe, magazynowych i przemysłowych)
lub
• wykonaniu koncepcji wielobranżowej przebudowy budynku o powierzchni całkowitej minimum 3000 m2 ( z wykluczeniem budynków handlowo – usługowych typu centra handlowe, magazynowych i przemysłowych)

Uwaga: Wielobranżowa, w rozumieniu niniejszej SWZ – oznacza minimum 3 branżowa, tj: konstukcyjo – budowlana, elektryczna, wod.-kan.


b) Zamawiający wymaga, aby w odniesieniu do niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia – Wykonawca wykazał, że dysponuje lub będzie dysponował:

a. co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. ), lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ww. ustawy;
b. co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. ) , lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ww. ustawy;
c. co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. ), lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ww. ustawy;
d. co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. )te, lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ww. ustawy;
e. co najmniej 1 osobę, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ((Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm. )te, lub której odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, zgodnie z art. 12a ww. ustawy;;
Zamawiający dopuszcza możliwość wykazania się przez wykonawcę spełnianiem warunku udziału w postępowaniu, poprzez skierowanie do realizacji zamówienia osoby lub osób posiadających jednocześnie uprawnienia w kilku specjalnościach, określonych przez Zamawiającego w lit. a-e.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - można wykorzystać załącznik nr 5 do niniejszej SWZ
1.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg załącznika nr 6

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Inne środki dowodowe (nie wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych) – Zamawiający przed podpisaniem umowy wzywa wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym terminie, aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy PZP:
1.1. Pełnomocnikiem może być jeden z wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia (np. pracownik jednego z wykonawców).
1.2. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych wykonawców jest wykonawca będący osobą prawną to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami reprezentacji.
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz oświadczenie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.4. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienie brak podstaw do wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z wykonawców.
2. Zgodnie z art. 117 ust. 1 ustawy PZP zamawiający określa szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ warunków udziału w postępowaniu, mając na uwadze, że jest to uzasadnione charakterem zamówienia i jest proporcjonalne tzn.
2.1. w odniesieniu do warunków określonych w punkcie XIV ppkt. 1.a) SWZ – co najmniej jeden z Wykonawców musi spełniać wymagane przez Zamawiającego warunki - nie dopuszcza się łączenia wartości w pkt. 1.a) – warunek tam opisany musi spełniać jeden z wykonawców w całości.
2.2. Wykonawcy spełnią warunek w punkcie XIV ppkt. 1 b) dotyczący zdolności zawodowej wspólnie - z zastrzeżeniem, że warunek odnoszący się do kwalifikacji zawodowych spełni ten z Wykonawców, który wykona usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane,
3. Podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia winny wykonywać osobiście zakres zamówienia, co do którego wymagane były konkretne kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie, jakim każdy z nich wykaże się na potrzeby spełniania warunku udziału w postępowaniu. Innymi słowy każdy członek konsorcjum musi być faktycznie zaangażowany w realizację danej części zamówienia w zakresie której konsorcjum polegało na jego potencjale.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o realizacje zamówienia wraz z ofertą muszą złożyć oświadczenie, z którego jednoznacznie będzie wynikać , jaki zakres wykona każdy z nich w przypadku polegania na ich potencjale

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niezależnie od okoliczności przewidzianych w kodeksie cywilnym, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie jednego miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy.
3. Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy w szczególności w przypadku wadliwego wykonywania zamówienia, niewykonania zobowiązania w terminie. Prawo odstąpienia przysługuje w terminie 7 dni od stwierdzenia przyczyny odstąpienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-28 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: drogą elektroniczną na platformie https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-28 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.