eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241031620

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Michała Grażyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-126

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 416 31 60

1.5.8.) Numer faksu: 32 416 31 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kzgm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kzgm_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roczne przeglądy kotłów gazowych dwufunkcyjnych w budynkach zarządzanych przez KZGM w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4641d9ec-f48d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034790/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Roczne przeglądy kotłów gazowych w zasobach KZGM (lokale mieszkalne)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220628

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZ.231.033.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonania rocznych przeglądów 274 kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24kW w instalacjach etażowych centralnego ogrzewania w budynkach i lokalach zarządzanych przez KZGM w Katowicach (Oddziały Eksploatacji EB1-EB6).
Roczny przegląd kotłów gazowych dwufunkcyjnych o mocy do 24 kW obejmuje następujący zakres czynności:
1) Wyczyszczenie wnętrza urządzenia i obudowy,
2) Wyczyszczenie wymiennika pierwotnego po stronie przepływu gazów spalinowych,
3) Wyczyszczenie palnika głównego,
4) Sprawdzenie wystąpienia uszkodzeń lub korozji czopucha,
5) Sprawdzenie prawidłowego działania zapalacza lub elektronicznego zapłonu,
6) Kontrola właściwego działania palnika w fazie c.o. i c.w.u.,
7) Skuteczność działania elektrycznego głównego wyłącznika umieszczonego na kotle,
8) Skuteczność działania termostatu c.o. i c.w.u.,
9) Sprawdzenie szczelności obiegu gazowego,
10) Sprawdzenie czasu zadziałania zabezpieczenia przed zanikiem ciągu kominowego,
11) Sprawdzenie szczelności obiegów wody i śladów utleniania na złączkach,
12) Sprawdzenie działania i drożności wypływu z zaworu bezpieczeństwa,
13) Kontrola i czyszczenie syfonów (dotyczy kotłów kondensacyjnych),
14) Kontrola funkcjonowania regulatora pokojowego,
15) Wizualna kontrola przewodów powietrzno-spalinowych (dotyczy kotłów TURBO
i kondensacyjnych),
16) Sprawdzenie działania zaworu trójdrogowego,
17) Przegląd pompy wodnej.
2. Zamawiający przewiduje wykonanie przeglądu 274 kotłów gazowych dwufunkcyjnych w okresie obowiązywania umowy, jednak zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia (w szczególności w przypadkach, o których mowa w pkt. 4, lub z innych przyczyn, np. w braku dostępu do lokalu w związku ze stanem epidemii), co wiąże się z odpowiednim obniżeniem wynagrodzenia, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Minimalny zakres zamówienia to przegląd 70% kotłów.
3. Zestawienie adresowe liczby lokali z kotłami gazowymi dwufunkcyjnymi objętych przedmiotem zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy. W przypadku zmian w liczbie lokali administrowanych przez Zamawiającego oraz dokonanych zmian w ich wyposażeniu po dacie zawarcia umowy Zamawiający jest uprawniony do korygowania liczby lokali objętych umową.
4. Szczegółowy zakres usług, wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia i sposób rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób, zaangażowanych w realizację zamówienia.
6. Przedmiotowe środki dowodowe. Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.
7. Wymóg spełniania wymagań określonych przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. 2022 poz. 1083 z późn. zm.) został określony w § 7 projektowanych postanowień umowy (załącznik nr 4 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71356100-9 - Usługi kontroli technicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114586,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114586,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114586,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAT ŚLĄSKI A. KLEWANIEC, J. KLEWANIEC Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6261003609

7.3.3) Ulica: ul. Brzozowa 16

7.3.4) Miejscowość: Boruszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-690

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114586,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.