Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00167749/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00248517/01 - Wynik z dnia 2023-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sond do lasera, ureterorenoskopów, lamp czołowych oraz testów kasetkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. Śniadeckiego w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Skłodowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 857488593
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sniadecja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1564c6f5-d458-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sond do lasera, ureterorenoskopów, lamp czołowych oraz testów kasetkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1564c6f5-d458-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00267096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00134289/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa sond do lasera, ureterorenoskopów, lamp czołowych oraz testów kasetkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00167749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 212178,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:1) Pakiet nr 1: dostawa sond do lasera jaskrowego o parametrach szczegółowo określonych w Załączniku nr 1.1 do SWZ do Oddziału Chorób Oczu Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku.
Opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1.1 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty – Pakiet nr 1:
1. Sonda terapeutyczna do lasera jaskrowego 50 szt
2 Sonda destrukcyjna z podświetleniem do lasera jaskrowego 20 szt
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5.1 do SWZ - dotyczy Pakietów nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141641-5 - Sondy
4.5.5.) Wartość części: 84000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Pakiet nr 2: dostawa ureterorenoskopów giętkich wraz jednostką sterującą o parametrach szczegółowo określonych w Załączniku nr 1.2 do SWZ do Oddziału Urologii Onkologicznej i Ogólnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku.
Opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1.2 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty – Pakiet nr 2:
1. Ureterorenoskop giętki 15 szt
2 Jednostka sterująca 1 szt
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w
projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5.2 do SWZ – dotyczy Pakietu nr 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33125000-2 - Urządzenia do badań urologicznych
4.5.5.) Wartość części: 101444,45 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Pakiet nr 3: dostawa lamp czołowych diagnostycznych o parametrach szczegółowo określonych w Załączniku nr 1.3 do SWZ do Oddziału Otolaryngologii i Chirurgii Szczękowej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku.
Opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1.3 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty – Pakiet nr 3:
1. Lampa czołowa diagnostyczna 2 szt
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5.3 do SWZ – dotyczy Pakietu nr 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14800,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:Pakiet nr 4: dostawa testów kasetkowych do wykrywania antygenu H. pylorii w kale parametrach szczegółowo określonych w Załączniku nr 1.4 do SWZ do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Jędrzeja Śniadeckiego w Białymstoku.
Opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 1.4 do SWZ – Formularz Szczegółowy Oferty – Pakiet nr 4:
1. Testy kasetkowe do wykrywania antygenu H.pylorii w kale 1 700 oznaczeń
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5.4 do SWZ – dotyczy Pakietów nr 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124130-5 - Wyroby diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 11934,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2678,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16399,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16399,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLUS ULTRA Tomasz Sioda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780145716
7.3.3) Ulica: Na Szańcach 22
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-633
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16399,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Usługi sukcesywne informatyczno-graficznego opracowania materiałów e-learningowych
- Dostawa, montaż oraz konfiguracja dwóch serwerów z oprogramowaniem na potrzeby Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu w Białymstoku
- Dostawa panelu cyfrowego RTG DR z montażem oraz serwera PACS DX - R - archiwum zdjęć RTG
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- "Świadczenie usługi transportu odpadów z ZUOK w Hryniewiczach do ZUOK w Białymstoku"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą i montażem doposażenia - sprzętu rehabilitacyjnego do Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie
- Przetarg TP/24SM/05/2024 na dostawy wyrobów medycznych do zabiegów ECPW dla Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawy sukcesywne sprzętu jednorazowego użytku dla Oddziału Klinicznego Urologii i Onkologii Urologicznej oraz Poradni Urologicznych na okres 12 miesięcy
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej dla pakietów 1-4, 6 oraz jednorazowa dostawa dla pakietu 5
- Dostawa aparatu EKG, laryngoskopu, szaf do przechowywania substancji niebezpiecznych
- Dostawa siatek przepuklinowych na potrzeby COZL.
więcej: Wyroby diagnostyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.