eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Zaprojektowanie i wykonanie montażu trzech wolnostojących stacji do szybkiego ładowania pojazdów w lokalizacji przy ul. Janusza Kurtyki 1 o mocy po 22kW"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zaprojektowanie i wykonanie montażu trzech wolnostojących stacji do szybkiego ładowania pojazdów w lokalizacji przy ul. Janusza Kurtyki 1 o mocy po 22kW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Pamięci Narodowej - Komisja Ścigania Zbrodni przeciwko Narodowi Polskiemu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016365090

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Janusza Kurtyki 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-676

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@ipn.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ipn.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ipn.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Organ Władzy Publicznej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaprojektowanie i wykonanie montażu trzech wolnostojących stacji do szybkiego ładowania pojazdów w lokalizacji przy ul. Janusza Kurtyki 1 o mocy po 22kW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f885c37-04e2-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267095

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159693/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BAG-76/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie montażu trzech wolnostojących stacji do szybkiego ładowania pojazdów w lokalizacji przy ul. Janusza Kurtyki 1 o mocy po 22kW, wyposażonych w dwa punkty ładowania z gniazdem typ 2 i możliwością podłączenia wtyczki typ 1 każda.
2. Szegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ, w skład której wchodzi Program funkcjonalno-użytkowy.
3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w obowiązku Wykonawcy jest:
1) Opracowanie projektu wykonawczego i jego uzgodnienie z rzeczoznawcą do spraw ppoż. oraz z inwestorem,
2) Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) Opracowanie informacji BIOZ;
4) Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami uzgodnień i opinii oraz dokonanie w imieniu zamawiającego skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót (bądź uzyskania pozwolenia na budowę, o ile takie będzie wymagane),
5) Realizacja robót budowlanych polegających na montażu i uruchomieniu trzech stacji ładowania pojazdów, a w szczególności:
a. modernizacja /rozbudowa rozdzielni głównej,
b. budowa rozdzielni zasilania stacji ładowania,
c. instalacja koryt kablowych,
d. budowa WLZ,
e. dostawa i montaż i uruchomienie trzech sztuk ładowarek o mocy 22 kW,
f. właściwe zabezpieczenie przepustów kablowych,
g. montaż barier zabezpieczających oraz właściwe oznakowanie miejsc parkingowych w strefie ładowania,
h. przywrócenie terenu do stanu pierwotnego,
i. opracowanie operatu odbiorowego z wykonanej instalacji zawierającego dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do państwowego zasobu geodezyjnego,
j. przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji i obsługi ładowarek/stacji ładowania,
k. dostawa min. 25 kart RFID,
l. aktualizacja schematów rozdzielni głównej i rozdzielni stacji zasilania,
m. pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót,
n. świadczenie bezpłatnych przeglądów w trakcie trwania gwarancji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31158000-8 - Ładowarki

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104611,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148046,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104611,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arinea Sp. z.o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680990666

7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 11B

7.3.4) Miejscowość: Borek

7.3.5) Kod pocztowy: 62-872

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

ELOCITY Sp. z o.o - dostawa ładowarek oraz systemu nadzorczego


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104611,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.