eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Przebudowa kompleksu rekreacyjno - sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy."



Og³oszenie z dnia 2024-04-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zmianie og³oszenia
„Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.4.) Adres zamawiaj±cego:

1.4.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 49

1.4.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.4.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.4.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.5.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.6.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00267089

2.2.) Data og³oszenia: 2024-04-02

SEKCJA III ZMIANA OG£OSZENIA

3.2.) Numer zmienianego og³oszenia w BZP: 2024/BZP 00237673

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego og³oszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego og³oszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który nale¿y dodaæ lub zmieniæ:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmian±:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy.”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Na terenie boiska do gry w pi³kê no¿n± – (na powierzchni ca³kowitej placu tj. 2 056,3 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie u¿ytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usuniêcie zanieczyszczeñ starej nawierzchni wod± pod ci¶nieniem oraz ¶rodkami czyszcz±cymi,
• naniesienie warstwy gruntuj±cej w ilo¶ci 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia pod³o¿a,
• wykonanie retoppingu poprzez dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowej w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczaj±cych pola gry,
• uporz±dkowanie terenu budowy.
2) Na terenie boiska do gry w koszykówkê – (na powierzchni ca³kowitej placu tj. 664,27 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie u¿ytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usuniêcie zanieczyszczeñ starej nawierzchni wod± pod ci¶nieniem oraz ¶rodkami czyszcz±cymi,
• naniesienie warstwy gruntuj±cej w ilo¶ci 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia pod³o¿a,
• wykonanie retoppingu poprzez dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowej w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczaj±cych pola gry,
• uporz±dkowanie terenu budowy.
2. Przedmiot Umowy zosta³ szczegó³owo opisany w:
 przedmiarze robót ( za³±cznik nr 8 do SWZ).
3. Warunki wykonania robót:
1) Przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ zgodnie ze szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SWZ, za jako¶æ zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶æ z normami obowi±zuj±cymi wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.).
3) Materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê; Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi ¶rodków transportu.
4) Zakupione przez Wykonawcê do wbudowania materia³y musz± byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat, znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie.
5) Akceptacja przez Zamawiaj±cego materia³ów zakupionych przez Wykonawcê, nie zwalnia go od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
6) Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynno¶ci wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami.
7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie robót bêdzie obci±¿aæ Wykonawcê.
8) Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
9) Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów, materia³ów z rozbiórki, nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty zwi±zane z usuniêciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
10) Przed przyst±pieniem do robót Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ci±¿± wszystkie obowi±zki okre¶lone w ww. ustawie.
11) Zamawiaj±cy zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia.
12) Polecenia Inspektora nadzoru dotycz±ce realizacji robót bêd± wykonywane przez Wykonawcê nie pó¼niej ni¿ w czasie przez niego wyznaczonym, pod gro¼b± wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytu³u wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
13) Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci.
14) Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu robót dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiaj±cego.
6. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika CPV:
45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,
45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne.

7. Gwarancja:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane na okres co
najmniej 12 miesiêcy, liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru robót budowlanych. Maksymalny okres
udzielonej gwarancji mo¿e wynosiæ 48 miesiêcy.
Wykonawca udziela gwarancji na warunkach okre¶lonych w karcie gwarancyjnej Za³±cznik nr 6 do umowy.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala siê na:
• rozpoczêcie - od dnia podpisania umowy
• zakoñczenie - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa kompleksu rekreacyjno – sportowego przy ul. U³añskiej w ¦widnicy.”
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Na terenie boiska do gry w pi³kê no¿n± – (na powierzchni ca³kowitej placu tj. 2 056,3 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie u¿ytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usuniêcie zanieczyszczeñ starej nawierzchni wod± pod ci¶nieniem oraz ¶rodkami czyszcz±cymi,
• naniesienie warstwy gruntuj±cej w ilo¶ci 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia pod³o¿a,
• dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowego w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczaj±cych pola gry,
• uporz±dkowanie terenu budowy.
2) Na terenie boiska do gry w koszykówkê – (na powierzchni ca³kowitej placu tj. 664,27 m2):
• zabezpieczenie ogrodzenia boiska,
• naprawa ubytków w warstwie u¿ytkowej oraz w warstwie SBR,
• mycie i usuniêcie zanieczyszczeñ starej nawierzchni wod± pod ci¶nieniem oraz ¶rodkami czyszcz±cymi,
• naniesienie warstwy gruntuj±cej w ilo¶ci 0,15 – 0,2 kg/m2 w celu wzmocnienia pod³o¿a,
• dwukrotne naniesienie warstwy natrysku poliuretanowego w kolorze zielonym z granulatem EPDM 0,5 – 1,5 mm,
• malowanie linii wyznaczaj±cych pola gry,
• uporz±dkowanie terenu budowy.
2. Przedmiot Umowy zosta³ szczegó³owo opisany w:
 przedmiarze robót ( za³±cznik nr 8 do SWZ).
3. Warunki wykonania robót:
1) Przedmiot zamówienia nale¿y realizowaæ zgodnie ze szczegó³owymi specyfikacjami technicznymi, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z zasadami BHP.
2) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z warunkami SWZ, za jako¶æ zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶æ z normami obowi±zuj±cymi wg przepisów art. 10 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 poz. 682 ze zm.).
3) Materia³y, urz±dzenia i technologie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia zostan± nabyte we w³asnym zakresie przez Wykonawcê; Wykonawca dostarczy materia³y i zrealizuje przedmiot zamówienia przy u¿yciu w³asnych lub wypo¿yczonych we w³asnym zakresie, na w³asny koszt narzêdzi ¶rodków transportu.
4) Zakupione przez Wykonawcê do wbudowania materia³y musz± byæ nowe i posiadaæ odpowiedni atest, certyfikat, znak bezpieczeñstwa, certyfikat lub deklaracjê zgodno¶ci z polsk± norm± (lub inn± norm± obowi±zuj±c± w miejscu wykonywania przedmiotu umowy) lub z aprobat± techniczn±, ¶wiadectwo dopuszczenia, wydane przez odpowiednie uprawnione instytucje zezwalaj±ce na stosowanie ich w budownictwie.
5) Akceptacja przez Zamawiaj±cego materia³ów zakupionych przez Wykonawcê, nie zwalnia go od odpowiedzialno¶ci za skutki wynikaj±ce z zastosowania niew³a¶ciwych materia³ów, niespe³niaj±cych wymogów norm obowi±zuj±cych w miejscu realizacji przedmiotu umowy.
6) Wykonawca zobowi±zany jest do prowadzenia dokumentacji dla czynno¶ci wykonywanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami.
7) Wykonawca odpowiedzialny jest za zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót oraz dbanie o stan techniczny i prawid³owo¶æ ich oznakowania przez ca³y okres trwania realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty nale¿y prowadziæ w sposób zapewniaj±cy ci±g³o¶æ pracy i bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w strefie zagro¿enia. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami przez niew³a¶ciwe zabezpieczenie robót bêdzie obci±¿aæ Wykonawcê.
8) Wykonawca ponosi wszelk± odpowiedzialno¶æ za szkody powsta³e w trakcie realizacji robót, równie¿ wobec osób trzecich oraz w wyniku nieterminowego ich naprawienia.
9) Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania na w³a¶ciwe wysypisko odpadów, materia³ów z rozbiórki, nienadaj±cych siê do ponownego wbudowania i ponosi wszelkie koszty zwi±zane z usuniêciem odpadów z miejsca wytworzenia, wraz z wykorzystaniem odpadów i ich unieszkodliwieniem.
10) Przed przyst±pieniem do robót Wykonawca zobowi±zany jest posiadaæ uzgodnienia w zakresie gospodarki odpadami na podstawie Ustawy o odpadach. Wykonawca jest wytwórc± odpadów w rozumieniu Ustawy o odpadach i na nim ci±¿± wszystkie obowi±zki okre¶lone w ww. ustawie.
11) Zamawiaj±cy zapewni sprawowanie nadzoru inwestorskiego przez osobê posiadaj±c± stosowne uprawnienia.
12) Polecenia Inspektora nadzoru dotycz±ce realizacji robót bêd± wykonywane przez Wykonawcê nie pó¼niej ni¿ w czasie przez niego wyznaczonym, pod gro¼b± wstrzymania robót. Skutki finansowe z tytu³u wstrzymania robót w takiej sytuacji ponosi Wykonawca.
13) Zamawiaj±cy w ka¿dym czasie bêdzie uprawniony do przeprowadzenia kontroli prowadzonych robót lub innych czynno¶ci objêtych przedmiotem zamówienia pod wzglêdem ich jako¶ci oraz terminowo¶ci.
14) Zamawiaj±cy zachowuje prawo dostêpu do terenu robót dla wskazanych przez siebie przedstawicieli Zamawiaj±cego.
6. Nazwy i kody zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika CPV:
45212200-8 - roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych,
45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne.

7. Gwarancja:
Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane na okres co
najmniej 12 miesiêcy, liczony od dnia podpisania protoko³u odbioru robót budowlanych. Maksymalny okres
udzielonej gwarancji mo¿e wynosiæ 48 miesiêcy.
Wykonawca udziela gwarancji na warunkach okre¶lonych w karcie gwarancyjnej Za³±cznik nr 6 do umowy.

VII. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA


Okres realizacji przedmiotu zamówienia ustala siê na:
• rozpoczêcie - od dnia podpisania umowy
• zakoñczenie - 4 tygodnie od dnia podpisania umowy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.