Ogłoszenie z dnia 2021-11-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00169548/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00170494/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego IV
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15
1.5.2.) Miejscowość: Leszno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 520 62 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bpw@leszno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego IV2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4da3784-0be9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00267083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003628/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Część IV Zamówienia jest częścią Projektu „Zielone Leszno – odbudowa ekosystemu miasta szansą na zdrowsze i bezpieczniejsze życie” nr POIS.02.05.00-00-0133/16 współfinansowanego w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169548/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.28.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 63336,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa trzeciego boiska do siatkówki plażowej przy ul. Stanisława Szczepanowskiego w Lesznie”.Opis zadania inwestycyjnego:
Zadanie inwestycyjne obejmuje budowę trzeciego (spośród trzech projektowanych) boiska do siatkówki plażowej przy ul. Stanisława Szczepanowskiego w Lesznie (działka 56/26 ark. m 5) w zakresie obejmującym m. in.:
- wykonanie korytowania,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej,
- ułożenie geowłókniny,
- wbudowanie obrzeży betonowych wzdłuż krótkich boków boiska,
- przeniesienie istniejącego obrzeża betonowego wzdłuż długiego boku boiska,
- wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni boiska do siatkówki plażowej,
- montaż wyposażenia boiska,
- montaż zestawu sędziowskiego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB – Załącznik nr 8a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 1106,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rynek Zaborowski - budowa parku rekreacyjno-wypoczynkowego wraz z torem rowerowym i siłownią zewnętrzną w ramach Budżetu Obywatelskiego 2021”Opis zadania inwestycyjnego:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem budowę placu zabaw i rekreacji o powierzchni 2990 m2
z urządzeniami rekreacyjnymi, fontanną sterowaną, oświetleniem terenu oraz instalacjami technologicznym
i podłączeniem kanalizacyjnym i wodociągowym. Na przedmiot zamówienia składa się między innymi:
1) budowa wewnętrznej instalacji wodociągowej (przyłącze do sieci miejskiej wykona MPWiK),
2) budowa wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej z przyłączem do sieci miejskiej,
3) budowa oświetlenia parkowego, ułożenie linii zasilającej w gruncie oraz montaż opraw,
4) budowa modułowego toru rowerowego typu Pumptrack wraz z wykonaniem nawierzchni (podbudowy) pod tor,
5) wykonanie powierzchni utwardzonych dla chodnika i szachownicy,
6) budowa toru parkour z bloków na fundamentach,
7) dostawa i montaż elementów małej architektury,
8) budowa siłowni zewnętrznej wraz z dostawą i montażem przyrządów do ćwiczeń i wykonaniem nawierzchni bezpiecznej,
9) budowa fontanny chodnikowej z komorą pompową, linią zasilającą, instalacją technologiczną., wyposażeniem, sterowaniem i oświetleniem,
10) nasadzenia roślin wg. projektu oraz obsianie trawą całości terenu inwestycji poza urządzeniami, powierzchniami utwardzonymi chodnikami.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB oraz przedmiarach robót i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/transakcja/465721
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 21414,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Modernizacja chodników na Zatorzu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2021”.Opis zadania inwestycyjnego:
Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem modernizację chodników w zakresie obejmującym:
1) Chodnik przy ulicy Kazimierza Pułaskiego od skrzyżowania z ulicą Józefa Wybickiego do ulicy Święciechowskiej po stronie budynków mieszkalnych:
rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulację wysokościową istniejących urządzeń infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawężników, obrzeży chodnikowych, ścieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
2) Chodnik przy ulicy Stefana Żeromskiego od skrzyżowania z ulicą Kazimierza Pułaskiego do ulicy Łużyckiej po stronie numerów parzystych:
rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulację wysokościową istniejących urządzeń infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawężników, obrzeży chodnikowych, ścieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
3) Chodnik przy Placu Obrońców Warszawy od skrzyżowania z ulicą Miśnieńską do ulicy Lechickiej po stronie budynków mieszkalnych:
rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulację wysokościową istniejących urządzeń infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawężników, obrzeży chodnikowych, ścieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
4) Chodnik przy ulicy Dąbrówki od skrzyżowania z ulicą Marii Konopnickiej do Mikołaja Reja po stronie numerów nieparzystych:
rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulację wysokościową istniejących urządzeń infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawężników, obrzeży chodnikowych, ścieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
5) Chodnik przy ulicy Marii Konopnickiej od skrzyżowania z ulicą Dąbrówki do ulicy Mikołaja Reja po stronie numerów parzystych:
rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulację wysokościową istniejących urządzeń infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawężników, obrzeży chodnikowych, ścieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
6) Chodnik przy ulicy Św. Józefa od wejścia pieszo-rowerowego na wiadukt im. Gen Stefana Grota-Roweckiego do zjazdu na posesję nr 9 włącznie:
rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulację wysokościową istniejących urządzeń infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawężników, obrzeży chodnikowych, ścieku z kostki betonowej,
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni chodnika oraz zjazdów.
7) Odcinek ciągu pieszo-rowerowego przy ulicy Wolińskiej obecnie utwardzony destruktem asfaltowym do skrzyżowania z ulicą Wolińską (odcinek utwardzony kostką betonową nie wchodzi w zakres zamówienia):
rozbiórkę istniejącej nawierzchni,
wykonanie korytowania,
regulację wysokościową istniejących urządzeń infrastruktury technicznej,
wbudowanie krawężników i obrzeży.
wykonanie z drobnowymiarowych elementów betonowych warstw konstrukcyjnych nawierzchni ścieżki.
Uwaga:
Zamawiający informuje, że składając ofertę na wykonanie Części III przedmiotu zamówienia należy uwzględnić udostępnienie terenu budowy na Placu Obrońców Warszawy Miejskiemu Przedsiębiorstwu Wodociągów i Kanalizacji
w Lesznie na czas wykonania prac związanych z przebudową sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi, których przeprowadzenie planowane jest na I kwartał 2022 r. w taki sposób, że Wykonawca wykona roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, udostępni plac budowy na czas przebudowy sieci i po wykonaniu prac przez MPWiK, kontynuował będzie modernizację chodnika.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB – Załącznik nr 8b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 13944,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Modernizacja parku przy Placu Kościuszki – Etap IV- zagospodarowanie zieleni”Opis zadania inwestycyjnego:
Zamówienie jest częścią Projektu „Zielone Leszno – odbudowa ekosystemu miasta szansą na zdrowsze
i bezpieczniejsze życie” nr POIS.02.05.00-00-0133/16 współfinansowanego w ramach działania 2.5 oś priorytetowa II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020.
Zakres zadania obejmuje w szczególności:
- prowadzenie prac ziemnych w obrębie istniejącego starodrzewia w uzgodnieniu z Miejskim Konserwatorem Zabytków,
- wykonanie nowej, uzupełniającej szaty roślinnej na obszarze parku z gatunków rodzimych,
- wykonanie nawierzchni mineralnej przy placu zabaw,
- posadowienie niskiego ogrodzenia na skarpach stawów.
Uwaga:
Zakres modernizacji nie obejmuje prac określonych w dokumentacji projektowej jako: I. Zagospodarowanie terenu Modernizacja nawierzchni na kwaterze XI, III. Zagospodarowanie terenu Instalacje sanitarne, IV. Instalacje elektryczne
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym, przedmiarze prac i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem (strona z postępowaniem przetargowym dot. „Modernizacja parku przy Placu Kościuszki – Etap IV- zagospodarowanie zieleni”- znak sprawy IN.271.16.2021): https://platformazakupowa.pl/transakcja/477238.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 15991,82 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V - Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Budowa ulicy Józefa Brandta w Lesznie”Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ulicy Józefa Brandta na odcinku od ulicy Xawerego Dunikowskiego do ulicy Władysława Hasiora (dz. Nr ewid. 2/52) wraz z infrastrukturą techniczną (kanalizacją deszczową) na działkach o nr ewid. 2/31, 2/59, 1/42, 1/49.
Na przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Budowa ulicy, budowa ścieku powierzchniowego, kanalizacji deszczowej:
a) rozebranie istniejących zjazdów do posesji,
b) zdjęcie warstwy humusu pod ciągi pieszo - rowerowy,
c) wykonanie kanalizacji deszczowej,
d) wykonanie koryta pod nawierzchnie,
e) ustawienie oporników betonowych 12x25 cm na ławie betonowej z oporem klasy C12/15,
f) ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm na ławie betonowej,
g) ustawienie krawężników betonowych 15x22 cm na ławie betonowej z oporem klasy C12/15,
h) wykonanie podbudowy pomocniczej z gruntu stabilizowane cementem z betoniarki klasy C3/4,
i) wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31.5 mm i grubości warstwy 22 cm,
j) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej,
k) wykonanie oznakowania poziomego,
l) ustawienie oznakowania pionowego według projektu Stałej Organizacji Ruchu
Branża elektryczna tj. budowa oświetlenia nie stanowi przedmiotu niniejszego postępowania. Budowa oświetlenia ulicznego została już zrealizowania.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB oraz przedmiarach robót i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego https://platformazakupowa.pl/transakcja/471204
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 10879,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1845,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPBUD Paweł Matysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971761816
7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1845,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24477,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24477,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPBUD Paweł Matysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971761816
7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24477,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17220,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17220,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Usługowa Krzysztof Marchwicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971425923
7.3.3) Ulica: Duńska 30
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
'MARCHWICKI KRZYSZTOF FIRMA PROJEKTOWO USŁUGOWA '
jakie przetargi wygrała firma
'MARCHWICKI KRZYSZTOF FIRMA PROJEKTOWO USŁUGOWA '
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31857,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31857,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31857,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPBUD Paweł Matysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971761816
7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31857,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-05-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MPBUD Paweł Matysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971761816
7.3.3) Ulica: Szymanowskiego 9
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- "Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem nawierzchni jezdni i chodników na ulicach miasta Leszna w 2024 i 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa worków do segregacji odpadów
- przebudowa dachów budynków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. F. Ratajczaka w Rydzynie - etap IV
- Plan ogólny Gminy Leszno
- Remont nawierzchni chodnika ANS im. J. A. Komeńskiego w Lesznie
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zamówienia publicznego pn.: "Termomodernizacja Przedszkola w Zaborowie"
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania "Przebudowa i termomodernizacja budynków mieszkalnych zlokalizowanych przy ul. Musialika 1 i 3 w Bytomiu
- Świadczenie usługi nadzorów branżowych wraz z koordynacją nad realizacją Zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 299 Stacja kolejowa Gniewkowo - droga krajowa nr 15"
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania związanego z wykonaniem robót budowlanych obejmujących utworzeniem Branżowego Centrum Umiejętności w CKZiU w Andrychowie
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją prac zagospodarowania poscaleniowego wsi Kalników, gm. Stubno na obszarze 2426,7772 ha"
- Podnosimy bezpieczeństwo sanitarne mieszkańców Gminy Dubeninki - budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Dubeninki.
- Budowa sieci kanalizacji sanit. na ul.Owocowej w Tuszynku Maj. oraz budowa stacji uzdatniania wody wraz z przebudową ujęć w miejsc. Modlica (bud. stacji uzdatniania wody wraz z przebud ujęć w Modlicy)
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.