eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146349028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konwiktorska 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-217

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniacps@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cps.srodmiescie.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cps-srodmiescie.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87201f7d-c6f1-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00267007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000017/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego,

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139921/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAG.26.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie ochrony pomieszczeń, mienia i osób w obiektach Centrum Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście im. prof. Andrzeja Tymowskiego, zlokalizowanych przy ul. Konwiktorskiej 3/5 i ul. Świętojerskiej 12a w Warszawie – w okresie od 29.06.2022 r. do 02.01.2024 r.
Zamawiający przewiduje, że okres realizacji przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie
z terminem wskazanym w ust. 1 powyżej, z zastrzeżeniem, że termin rozpoczęcia realizacji może ulec zmianie z przyczyn formalnoprawnych, związanych z prowadzeniem niniejszego postępowania, wówczas termin realizacji zamówienia obowiązywał będzie od daty zawarcia umowy i zakończy się nie później niż w dniu:
• 02.01.2024 r. o godz. 07.00 – w obiekcie przy ul. Konwiktorskiej 3/5
• 02.01.2024 r. o godz. 07.00 – w obiekcie przy ul. Świętojerskiej 12A
2. Wykonawca zapewni wykonywanie obowiązków w obiekcie:
1) przy ul. Konwiktorskiej 3/5, wynikających z umowy rozpocznie w dniu 29.06.2022 r. o godzinie 07:00, a zakończy w dniu 02.01.2024 r. o godzinie 07:00,
2) przy ul. Świętojerskiej 12A, wynikających z umowy rozpocznie w dniu 29.06.2022 r. o godzinie 19:00, a zakończy w dniu 02.01.2024 r. o godzinie 07:00.
z zastrzeżeniem o którym mowa w ust. 1.
3. Przedmiotem zamówienia jest:
1) ul. Konwiktorska 3/5 - bezpośrednia, całodobowa (24h), sprawowana przez siedem dni w tygodniu, równocześnie przez 2 pracowników ochrony znajdujących się
w obiekcie, ochrona fizyczna obiektu, osób i mienia (w tym stałe monitorowanie obrazu na monitorze umiejscowionym w dyżurce ochrony przy ul. Konwiktorskiej 3/5
w Warszawie, przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu oraz przekazywanego przez kamery w obiekcie CPS zlokalizowane przy ul. Świętojerskiej 12A
w Warszawie).
a) Obiekt (nieruchomość) składa się z budynku, z wewnętrznym dziedzińcem (parkingiem).
b) Budynek główny, o powierzchni całkowitej ok. 1 480,00 m2, dwukondygnacyjny
z poddaszem i podpiwniczeniem, z jednym wejściem głównym, czterema drzwiami wejściowymi plus dwa wejścia balkonowe. Budynek wyposażony jest w dźwig osobowy, z dwoma klatkami schodowymi spinającymi swoim układem komunikację pionową ze wszystkimi kondygnacjami.
c) Plac na którym usytuowany jest budynek, jest ogrodzony z jedną bramą znajdującą się od strony ul. Konwiktorskiej.
d) Poszczególne kondygnacje budynku posiadają następujący podział funkcjonalny:
 poziom – piwnice: pomieszczenia techniczne, pomieszczenia gospodarcze;
 parter: pomieszczenia biurowe, pomieszczenia pomocnicze (w tym: punkt obsługi interesantów, poczekalnia i pomieszczenia ochrony) sanitarno-higieniczne,
komunikacja;
 I piętro: pomieszczenia biurowe, techniczne, sanitarno-higieniczne, socjalne,
komunikacja.
e) Budynek jest wyposażony w następujące urządzenia i instalacje (systemy):
 instalację centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, zimnej i ciepłej wody – kanalizację;
 urządzenia i sieci elektro-energetyczne;
 urządzenia i instalacje klimatyzacji i wentylacji;
 sieć komputerową;
 sieć telefoniczną ogólną;
 instalację alarmową w poziomie parteru i kontrolowany dostęp do pomieszczeń serwerowni.

2) ul. Świętojerska 12A – bezpośrednia ochrona obiektu, sprawowana będzie przez 12 godzin dziennie od poniedziałku do piątku oraz przez 24 godziny w dni ustawowo wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) przez 1 pracownika ochrony znajdującego się w obiekcie.
Czas świadczenia usług, ustala się następująco:
- w dni robocze – od godz. 19:00 do godz. 07:00
- w dni ustawowo wolne od pracy – od godz. 07:00 do 07:00 dnia następnego.
a) Obiekt (nieruchomość) składa się z budynku, z wewnętrznym ogrodem
o powierzchni 2 489,00 m².
b) Budynek wolnostojący o powierzchni użytkowej 2 500,00 m2 , trzykondygnacyjny, z jedną kondygnacją podziemną oraz poddaszem nieużytkowym/stropodachem wentylowanym. Budynek został wybudowany na planie zbliżonym do prostokąta z wysuniętymi fragmentami parterowymi o całkowitych wymiarach 44,04x19.02m. Budynek obsługują trzy klatki schodowe oraz dźwig windowy. Budynek przykrywa stropodach z płyt korytkowych opartych na ściankach ażurowych pokryty papą.
c) Plac, na którym usytuowany jest budynek, jest ogrodzony z jedną bramą znajdującą się od ul. Świętojerskiej,
d) Poszczególne kondygnacje budynku posiadają następujący podział funkcjonalny:
 poziom – piwnice: pomieszczenia magazynowe, pomieszczenia gospodarcze;
 parter: stołówka, sala ćwiczeń, pomieszczenia biurowe, pomieszczenia pomocnicze (w tym: portiernia, poczekalnia, pralnia, fryzjer) sanitarno-higieniczne, komunikacja;
 I piętro: pomieszczenia biurowe, socjalne, świetlice, sanitarno-higieniczne, komunikacja;
 II piętro: pomieszczenia biurowe, techniczne, sanitarno-higieniczne, socjalne, kuchnia, sekcja opieki całodobowej, komunikacja;
e) Budynek jest wyposażony w następujące urządzenia i instalacje (systemy):
 instalację centralnego ogrzewania, ciepła technologicznego, zimnej i ciepłej wody – kanalizację;
 urządzenia i sieć elektro-energetyczna;
 urządzenia i instalacje klimatyzacji i wentylacji;
 sieć komputerową;
 sieć telefoniczną ogólną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1069737,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1069737,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1069737,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Sign 4 Security Sp. Z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Sign Polska Sp. Z o.o., Sign Polska Sp. Z o.o., Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-267-50-66

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Przyjazd grupy interwencyjnej - Usługowa Spółdzielnia Uniwersum


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1069737,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-01-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.