eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Dostawa mebli technologicznych wyposażenia przygotowalni potraw stołówki wojskowej przy ul. Jagiełły 9 w Grudziądzu - sprawa nr 44/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli technologicznych wyposażenia przygotowalni potraw stołówki wojskowej przy ul. Jagiełły 9 w Grudziądzu - sprawa nr 44/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3

1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 261483290

1.5.8.) Numer faksu: 261483222

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/13wog

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli technologicznych wyposażenia przygotowalni potraw stołówki wojskowej przy ul. Jagiełły 9 w Grudziądzu - sprawa nr 44/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-72192deb-e1ac-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266957

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189704/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 44/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 32296,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli technologicznych wyposażenia przygotowalni potraw stołówki wojskowej przy ul. Jagiełły 9 w Grudziądzu (1 lub 2-etapowo) zgodnie z wymaganiami Zamawiającego następująco:

STÓŁ PRZYŚCIENNY ZABUDOWANY Z DRZWIAMI SUWANYMI szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY ZABUDOWANY Z 2-PÓŁKAMI szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY BEZ PÓŁKI szt. 2;
POJEMNIK NA ODPADKI szt. 2;
BLAT szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY Z PÓŁKĄ I BLOKIEM 3 SZUFLAD szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY Z DRZWIAMI SUWANYMI szt. 1;
PÓŁKA WISZĄCA PODWÓJNA H=390 DOLNA PÓŁKA Z OŚWIETLENIEM 1900mm szt. 1;
PÓŁKA WISZĄCA PODWÓJNA H=390 DOLNA PÓŁKA Z OŚWIETLENIEM 1850mm szt. 1;
STÓŁ ZE ZLEWEM JEDNOKOMOROWYM DRZWI SKRZYDŁOWE szt. 1;
STÓŁ PRZYŚCIENNY ZABUDOWANY Z DRZWIAMI SUWANYMI szt. 1;
BATERIA UMYWALKOWA Z WYCIĄGANYM PRYSZNICEM NA SPRĘŻYNIE szt. 1;
SZAFKA WISZĄCA DRZWI SUWANE Z OŚWIETLENIEM POD SZAFKĄ szt. 1;
STÓŁ ZE ZLEWEM JEDNOKOMOROWYM DRZWI SKRZYDŁOWE szt. 1;
BATERIA UMYWALKOWA Z WYCIĄGANYM PRYSZNICEM NA SPRĘŻYNIE szt. 1;
SZAFKA WISZĄCA DRZWI SUWANE Z OŚWIETLENIEM POD SZAFKĄ szt. 1;

Opis przedmiotu zamówienia, na który składają się:
 Wymagania konstrukcyjne
 Wymagania techniczne
 Wymagania dodatkowe
został zawarty w Opisie przedmiotu zamówienia opracowany przez przedstawicieli służby żywnościowej 13 WOG– Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

Miejsce dostawy:
 dostawa do stołówki wojskowej, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz
Oferowany przedmiot zamówienia powinien być:
1) fabrycznie nowy, bez znamion użytkowania oraz być pełnowartościowy, kompletny,
w pierwszej kategorii;
2) powinien spełniać wymagania jakościowe i właściwości określone przez Zamawiającego oraz producenta danego wyrobu;
3) powinien być modułowy i ze sobą kompatybilny i estetyczny;
4) gwarantować funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia;
5) dostarczony przedmiot zamówienia winien posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku.
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia jest zobowiązany we własnym zakresie i w cenie umowy do:
1) dostawy przedmiotu zamówienia do stołówki wojskowej, ul. Jagiełły 9, 86-300 Grudziądz;
2) rozładunku przedmiotu zamówienia;
3) wniesienia (I piętro budynku);
4) montażu wyposażenia meblowego i ustawienia w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu;
Powyższy zakres przedmiotu zamówienia jest realizowany we własnym zakresie i własnym staraniem Wykonawcy. Cena winna uwzględniać kompleksowe wykonanie wymaganego zakresu zamówienia.


2. Zamawiający posługując się nazwą producenta odniósł się do posiadanego dotychczas dostarczanego wyposażenia meblowego, tak aby Wykonawca składający ofertę zachował ogólne uwarunkowania estetyczne w podobnym względzie zewnętrznym.

Zamawiający działając na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129 j.t.) wskazuje, że elementy opisu przedmiotu zamówienia określone w Załączniku nr 1 do SWZ bazują na ofercie mebli technologicznych firmy STALGAST – przykładowa nazwa własna. Wobec powyższego na podstawie art. 99 ust. 5 i 6 Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. meble technologiczne innych firm pod warunkiem:
 zachowania takich samych wymiarów (szerokość, wysokość, głębokość) poszczególnych elementów.
 jakości technologicznej materiałów oraz konstrukcji wykonania mebli (m.in. sztywność konstrukcji, rodzaj wykorzystanej stali nierdzewnej, grubości poszyć poszczególnych elementów w tym blatów, półek, komór zlewozmywaków, oraz innych parametrów mających wpływ na wytrzymałość konstrukcji, wytrzymałość na obciążenia, wieloletnią eksploatację.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań i materiałów o parametrach lepszych niż opisane
w zakresie dodatkowego wyposażenia poszczególnych mebli pod warunkiem nie zmienienia celu wykorzystania mebli, ich wpasowania i rozmieszczenia jak przedstawiono w schematach jak
w załączniku nr 1 do SWZ, dopuszczalne różnice mogą dotyczyć wszystkich elementów w zakresie zaoferowanych mebli z wyjątkiem istotnych parametrów i funkcji określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.
Wykonawca, który powołuje się w treści oferty na zastosowanie rozwiązań równoważnych, jest zobowiązany wykazać wraz z ofertą, że oferowane przez niego dane rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Załącznik nr 1 do SWZ stanowiącym Opis Przedmiotu Zamówienia.
Produkty równoważne są to produkty o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych jak produkty opisane przez Zamawiającego.

Zaoferowane produkty nie mogą być w standardzie jakościowym gorsze niż określił to Zamawiający. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie wielkości, „j.m.”, funkcji, przeznaczenia, rozmiaru.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia każdy wymóg określony przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ.
W przypadku powołania się Wykonawcy na rozwiązania równoważne, jest on zobowiązany do załączenia wraz z ofertą:
 szczegółowej informacji o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów, cech oferowanych wyrobów lub karty katalogowej z których jednoznacznie będą wynikać co najmniej parametry określone dla danego produktu przez Zamawiającego z podaniem nazwy handlowej
i producenta,
 oświadczenie, że oferuje produkt równoważny.
Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z dopiskiem której pozycji asortymentowej dotyczy dana informacja z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SWZ i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej.
Niezłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych powyżej tj. potwierdzających, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego będzie jednoznaczne
z zaoferowaniem przedmiotu zamówienia określonego w Załączniku nr 1 do SWZ.
Oświadczenie o równoważności oraz dokumenty wymagane w tym zakresie stanowią przedmiotowe środki dowodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39724,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81663,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39724,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GUSTIMO Monika Gąbka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762188294

7.3.3) Ulica: Gać 46a

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-302

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39724,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.