eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barciany › Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Aptyntach i Asunach w Gminie Barciany.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Aptyntach i Asunach w Gminie Barciany.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Barciany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510744013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 3

1.5.2.) Miejscowość: Barciany

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-410

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@barciany.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.barciany.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/759763

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Aptyntach i Asunach w Gminie Barciany.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3210f81b-e42c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041705/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja i remont świetlic wiejskich w Aptyntach i Asunach Gmina Barciany

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194122

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGKiI.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3227642,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i remont świetlic wiejskich w Aptyntach i Asunach, Gm. Barciany.
2. Opis przedmiotu zamówienia – Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Aptyntach: w trybie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych obejmuje wykonanie prac projektowych, czyli pełno-branżowego Projektu Budowlanego i Technicznego dla realizacji przedmiotowego zamówienia, oraz wykonanie na podstawie w/w projektów robót budowlano – montażowych w zakresie obejmującym w szczególności:
2.1. Remont dachu i naprawa konstrukcji i elementów budynku,
2.2. Przebudowa i remont części pomieszczeń przynależnych do świetlicy wiejskiej,
2.3. Termomodernizacja budynku w części świetlicy,
2.4. Zagospodarowanie terenu przy budynku świetlicy.
2.5. Wykonanie projektu budowlanego PZT – Projektu zagospodarowania terenu, PAB – Projektu architektoniczno-budowlanego, PT – Projektu technicznego:
a) branża budowlana:
1) projekt techniczny zagospodarowania terenu,
2) projekt techniczny architektoniczny,
3) projekt techniczny konstrukcyjny,
b) branża elektryczna:
1) projekt techniczny instalacji elektrycznej gniazdowej,
2) projekt techniczny instalacji oświetlenia ogólnego,
3) projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej o mocy około 12 kW, (uwaga: podana wielkość mocy instalacji fotowoltaicznej jest orientacyjna dokładna wielkość mocy wynikać będzie z wyliczeń i opracowania projektowego),
c) branża sanitarna:
1) projekt przyłącza do gminnej sieci kanalizacyjnej,
2) projekt wewnętrznej instalacji wod. kan.,
3) projekt instalacji c.o. wraz z pompą ciepła o mocy około 9 kW, (uwaga: podana wielkość pompy ciepła jest orientacyjna dokładna wielkość pompy wynikać będzie z wyliczeń i opracowania projektowego),
4) projekt instalacji wentylacyjnej,
d) Przedmiary robót we wszystkich branżach,
e) Kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach,
f) Sporządzenie „Informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia”.
3. Opis przedmiotu zamówienia – Modernizacja i remont świetlicy wiejskiej w Asunach: w trybie zaprojektowania i wykonania robót budowlanych obejmuje wykonanie prac projektowych, czyli pełno-branżowego Projektu Budowlanego i Technicznego dla realizacji przedmiotowego zamówienia, oraz wykonanie na podstawie w/w projektów robót budowlano – montażowych w zakresie obejmującym w szczególności:
3.1. Wykonanie nowego zagospodarowania terenu wokół budynku wraz z reprofilacją terenu zapewniającą skuteczne odprowadzenie wód opadowych,
3.2. Remont dachu,
3.3. Osuszenie i zabezpieczenie ścian i stropów budynku,
3.4. Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku,
3.5. Wymianę stolarki budowlanej wtórnej i renowacja stolarki budowlanej oryginalnej,
3.6. Remont i przebudowa pomieszczeń świetlicy wraz ze zmianą układu funkcjonalnego,
3.7. Termomodernizację budynku,
3.8. Wykonanie projektu budowlanego PZT – Projektu zagospodarowania terenu, PAB – Projektu architektoniczno-budowlanego, PT – Projektu technicznego:
a) branża budowlana:
 projekt techniczny zagospodarowania terenu,
 projekt techniczny architektoniczny,
 projekt techniczny konstrukcyjny,
b) branża elektryczna :
 projekt techniczny instalacji elektrycznej gniazdowej,
 projekt techniczny instalacji oświetlenia ogólnego,
 projekt techniczny instalacji zasilającej urządzenia,
 projekt techniczny instalacji fotowoltaicznej,
 projekt techniczny instalacji odgromowej,
c) branża sanitarna :
 projekt wewnętrznej instalacji wod. kan.,
 projekt instalacji wentylacyjnej w niezbędnym zakresie,
 projekt instalacji grzewczej,
d) Przedmiary robót we wszystkich branżach,
e) Kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach,
f) Sporządzenie „Informacji o bezpieczeństwie i ochronie zdrowia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45262110-5 - Demontaż rusztowań

45262120-8 - Wznoszenie rusztowań

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262320-0 - Wyrównywanie

45262330-3 - Roboty w zakresie naprawy betonu

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

79932000-6 - Usługi projektowania wnętrz

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3182284,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3182284,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3182284,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA TOMASZ WOŹNIAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421359245

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 11

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 11-400

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca przewidział, że badanie konserwatorskie i program prac konserwatorskich, a także opracowanie dokumentacji projektowej zamierza powierzyć podwykonawcom.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3182284,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.