Ogłoszenie z dnia 2023-06-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247900/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00270598/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00272984/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-23
- 2023/BZP 00310141/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa nowej drogi wraz z odwodnieniem i zagospodarowaniem terenu na osiedlu domków jednorodzinnych w rejonie ulic: Akacjowa, Klonowa, Migdałowa w Dębnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966993
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 5
1.4.2.) Miejscowość: Dębno
1.4.3.) Kod pocztowy: 74-400
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bok@debno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.debno.com.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266872
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00247900
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2023/BZP 00067179/06/P
Po zmianie:
2023/BZP 00067179/08/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
2.1) Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł
2.2) Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 3 000 000,00 zł
3. Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową tj.:
3.1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia; za takie będą uznane co najmniej dwa zadania polegające na; budowie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk o powierzchni co najmniej 4000 m2, kanalizacji deszczowej z przykanalikami długości co najmniej 500m oraz usunięcia kolizji linii energetycznej NN o długości co najmniej 50 m wykonane łącznie na każdym zadaniu.
3.2) narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne, jakie muszą być dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia: m.in. koparka o poj. łyżki min. 0,4m3, koparka o poj. łyżki 0,15-0,25m3, ładowarka kołowa, sprzęt do odwadniania i zabezpieczenia wykopów (niezbędna ilość igłofiltrów i szalunków), 2 zagęszczarki, a także odpowiednim sprzętem transportowym tj.; samochody samowyładowcze i dostawcze, żuraw samochodowy oraz innymi narzędziami umożliwiającymi należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.3) potencjał kadrowy: dysponuje lub będzie dysponować brygadami: brukarzy, montażystów i instalatorów branży sanitarnej i elektrycznej oraz osobami do obsługi sprzętu wymienionego w pkt.2).
3.4) wykształcenie i kwalifikacja zawodowa: osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają m.in. wymagane uprawnienia, przeszkolenie i doświadczenie np. do obsługi maszyn i sprzętu.
3.5) osoba skierowana do nadzoru: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi tj.
− Kierownikiem budowy – z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, w specjalności drogowej,
− Kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje oraz sieci, kanalizacyjne, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia,
− Kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci elektroenergetyczne, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia,
− Osobę z odpowiednimi kwalifikacjami tj.: z wykształceniem wyższym w zakresie architektury krajobrazu lub ogrodnictwo w zakresie kształtowania terenów zieleni.
Po zmianie:
1. Wykonawca posiada zdolność do występowania w obrocie gospodarczym.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawcy (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):
2.1) Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł
2.2) Wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości 3 000 000,00 zł
3. Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową tj.:
3.1) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył roboty budowlane odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia; za takie będą uznane co najmniej dwa zadania polegające na; budowie nawierzchni z kostki betonowej typu polbruk o powierzchni co najmniej 4000 m2, kanalizacji deszczowej z przykanalikami długości co najmniej 500m oraz usunięcia kolizji linii energetycznej NN o długości co najmniej 50 m, doświadczenie zawodowe wykazane w poszczególnych branżach nie musi być wykonane łącznie na jednym zadaniu.
3.2) narzędzia, wyposażenie zakładu lub urządzenia techniczne, jakie muszą być dostępne Wykonawcy w celu wykonania zamówienia: m.in. koparka o poj. łyżki min. 0,4m3, koparka o poj. łyżki 0,15-0,25m3, ładowarka kołowa, sprzęt do odwadniania i zabezpieczenia wykopów (niezbędna ilość igłofiltrów i szalunków), 2 zagęszczarki, a także odpowiednim sprzętem transportowym tj.; samochody samowyładowcze i dostawcze, żuraw samochodowy oraz innymi narzędziami umożliwiającymi należyte wykonanie przedmiotu zamówienia.
3.3) potencjał kadrowy: dysponuje lub będzie dysponować brygadami: brukarzy, montażystów i instalatorów branży sanitarnej i elektrycznej oraz osobami do obsługi sprzętu wymienionego w pkt.2).
3.4) wykształcenie i kwalifikacja zawodowa: osoby wykonujące przedmiot zamówienia posiadają m.in. wymagane uprawnienia, przeszkolenie i doświadczenie np. do obsługi maszyn i sprzętu.
3.5) osoba skierowana do nadzoru: wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi tj.
− Kierownikiem budowy – z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, w specjalności drogowej,
− Kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje oraz sieci, kanalizacyjne, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia,
− Kierownikiem robót - z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacje i sieci elektroenergetyczne, w zakresie odpowiednim do zakresu zamówienia,
− Osobę z odpowiednimi kwalifikacjami tj.: z wykształceniem wyższym w zakresie architektury krajobrazu lub ogrodnictwo w zakresie kształtowania terenów zieleni.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-06-22 11:00
Po zmianie:
2023-06-27 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-06-22 11:10
Po zmianie:
2023-06-27 11:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-07-21
Po zmianie:
2023-07-26
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBNA
- "Dostawa używanego samochodu typu zamiatarka uliczna na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o. o. w Dębnie"
- Remont dachów oraz stolarki drzwiowej i okiennej zabytkowego budynku Biblioteki Publicznej w Dębnie
więcej: przetargi w Dębnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oczyszczalni ścieków w miejscowości Grabów - etap I
- Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
- Budowa budynku biurowego z zapleczem socjalno-sanitarnym, infrastrukturą techniczną oraz łącznikiem, przebudowa budynku istniejącego wraz z prawem opcji.
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Białowieżyn -Lipno
- Remont drogi wewnętrznej w miejscowości Raducz dz. nr 290/2
- Modernizacja ulicy Głogowej w Opocznie
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.