eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustrzyki Górne › Realizacja zabiegów rolnych na łąkach kośnych, w tym wykonanie paszy dla zwierząt w Bieszczadzkim Parku Narodowym w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja zabiegów rolnych na łąkach kośnych, w tym wykonanie
paszy dla zwierząt w Bieszczadzkim Parku Narodowym w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: BIESZCZADZKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180792174

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19

1.5.2.) Miejscowość: Ustrzyki Górne

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-713

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bdpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bdpn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-17c6bd6b-e415-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja zabiegów rolnych na łąkach kośnych, w tym wykonanie
paszy dla zwierząt w Bieszczadzkim Parku Narodowym w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17c6bd6b-e415-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00036241/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Koszenia mechaniczne łąk z wykonaniem paszy/biomasy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.261.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 49,08ha zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach ewidencyjnych Łokieć i Dźwiniacz Górny)
Powierzchnia złożona z 8 działek rolnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.5.) Wartość części: 53006,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 67,88 ha zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębie ewidencyjnym Bukowiec i Tarnawa Niżna). Powierzchnia złożona z 9 działek rolnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.5.) Wartość części: 73310,40 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 61,21 ha zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach ewidencyjnych Dźwiniacz Górny i Tarnawa Niżna). Powierzchnia złożona z 8 działek rolnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.5.) Wartość części: 72717,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 62,69 ha zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach ewidencyjnych Dźwiniacz Górny, Tarnawa Niżna i Tarnawa Wyżna). Powierzchnia złożona z 10 działek rolnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.5.) Wartość części: 74475,72 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 59,21 ha zlokalizowane w obwodzie ochronnym Tarnawa, w obrębach ewidencyjnych Bukowiec i Sokoliki). Powierzchnia złożona z 8 działek rolnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.5.) Wartość części: 70341,48 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 (ekosystemy łąkowo-pastwiskowe o powierzchni 55,22 ha zlokalizowane w obwodach ochronnych Ustrzyki Górne i Wołosate, w obrębach ewidencyjnych Ustrzyki Górne i Wołosate). Powierzchnia złożona z 16 działek rolnych

4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne

4.5.5.) Wartość części: 65601,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42352,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42352,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42352,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-Trans, Paweł Czura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871781966

7.3.3) Ulica: Nowowiejska 11/14

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-532

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42352,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-09

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58575,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58575,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58575,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: C-Trans, Paweł Czura

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871781966

7.3.3) Ulica: Nowowiejska 11/14

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-532

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58575,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-09

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art.255 ust. 1 oraz art.259 ustawy Pzp, nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art.255 ust. 3 oraz art.259 ustawy Pzp, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art.255 ust. 1 oraz art.259 ustawy Pzp, nie złożono żadnej oferty

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podst. art.255 ust. 3 oraz art.259 ustawy Pzp, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.