eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie modernizacji ulicy Długiej w Zgierzu w ramach projektu "Szlakiem architektury włókienniczej - rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji (...)



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie modernizacji ulicy Długiej w Zgierzu w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zgierz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umz.zgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgierz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umz.zgierz/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie modernizacji ulicy Długiej w Zgierzu w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be167a4a-1796-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008959/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Wykonanie modernizacji ulicy Długiej w Zgierzu w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186834/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PŚ.271.24.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 166234,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie modernizacji ulicy Długiej w Zgierzu w ramach projektu „Szlakiem architektury włókienniczej – rewitalizacja Miasta Zgierza w celu rozwoju produktu turystycznego oraz rewitalizacji zdegradowanych terenów na obszarze ŁOM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
Zamówienie polega na wykonaniu:
1) modernizacji ulicy Długiej na odcinku od placu Kilińskiego do ul. Narutowicza,
2) modernizacji ulicy Długiej na odcinku od ul. Mielczarskiego do placu Kilińskiego,

zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, dokumentacją projektową (załącznik nr 1,2),aktualnie obowiązującymi przepisami, zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 13.01.2020r.(załącznik nr 3).



Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje:
A. W zakresie modernizacji ul. Długiej na odcinku od placu Kilińskiego do ul. Narutowicza przewiduje się:
Uzupełnienia i uszczelnienie nawierzchni jezdni:
– sprawdzenie i w razie konieczności uszczelnienie połączeń nawierzchni bitumicznej
z elementami betonowymi.
Wymianę płytek betonowych w nawierzchni chodników w ilości ok. 5 m2:
– płytka betonowa 30 x 30 cm, kolor szary, gr. 6 cm, (dopuszcza się wykorzystanie płytek, które pozostaną z miejsc posadowienia drzew).
Usytuowanie elementów małej architektury – zgodnie z dokumentacją projektową:
– ławka – 2 szt.
– kosz uliczny – 6 szt.
Zieleń:
Nasadzenia 18 drzew z gatunku Głóg Pośredni, odmiana Paul`sScarlet w formie piennej,
o obwodzie pnia na wysokości 1m wynoszącym 16-18cm, z wyłożeniem miejsc nasadzeń kratą metalową do drzew.

Oznakowanie
Wykonanie oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu, którą Wykonawca winien uaktualnić – wymiana tablic znaków w koniecznym zakresie, wymiana słupków lub lakierowanie, uzupełnienie oznakowania poziomego.
B. W zakresie modernizacji ul. Długiej na odcinku od ul. Mielczarskiego do placu Kilińskiego przewiduje się:
Uzupełnienia i uszczelnienie nawierzchni jezdni:
– sprawdzenie i w razie konieczności uszczelnienie połączeń nawierzchni bitumicznej
z elementami betonowymi.
Usytuowanie elementów małej architektury – zgodnie z dokumentacją projektową:
– ławka – 1 szt.
– kosz uliczny – 6 szt.
– barierki ochronne uliczne – ok. 22 mb
Zieleń:
Nasadzenia 17 drzew z gatunku Głóg Pośredni, odmiana Paul`sScarlet w formie piennej,
o obwodzie pnia na wysokości 1m wynoszącym 16-18cm, z wyłożeniem miejsc nasadzeń kratą metalową do drzew.
Oznakowanie
Wykonanie oznakowania zgodnie ze stałą organizacją ruchu, którą Wykonawca winien uaktualnić – wymiana tablic znaków w koniecznym zakresie, wymiana słupków lub lakierowanie, uzupełnienie oznakowania poziomego.
C. Wykonanie systemu nawodnienia drzew w pasie drogowym ul. Długiej na odcinku od ul Mielczarskiego do pl. Kilińskiego oraz od pl. Kilińskiego do ul. Narutowicza.
Ze względu na zlokalizowanie drzew w obszarze miejskim w nawierzchni utwardzonej chodników konieczne jest zastosowanie systemu nawodnienia dokorzeniowego. Liczba drzew wymagająca wyposażenia w system nawodnienia wynosi 18 szt. na odcinku o dł. 0,15 km od pl. Kilińskiego do ul. Narutowicza oraz 17 szt. na odcinku o dł. 0,16 km od ul. Mielczarskiego do pl. Kilińskiego.
Zakładana budowa systemu nawodnienia:
- system napowietrzający i nawadniający z rurą perforowaną o średnicy min. 60 mm okalającą bryłę korzeniową dla zapewnienia dużej pojemności wodnej,
- wlew wody - aluminiowy o wym. 110 mm x 110 mm, odporny na nadeptywanie, najeżdżanie kołem,
- montaż wlewu w nawierzchni utwardzonej chodnika lub w kratach okalających pnie drzew,
- pozostałe wszelkie elementy montażowe i pozostałe materiały niezbędne do prawidłowego wykonania systemu.
Zastosowane rozwiązania powinny charakteryzować się wysoką wytrzymałością i łatwą konserwacją/czyszczeniem.
Warunki realizacji zamówienia:
1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty uzgodnień, prób, badań, odbiorów, usunięcia ewentualnie występujących kolizji.
2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
3. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty.
4. Wykonawca opracuje w przypadku takiej konieczności niezbędne projekty organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związane z ograniczeniami w ruchu na czas robót,
wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny.
5. Przed rozpoczęciem prac, Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającemu szczegółowe rozwiązania techniczne dotyczące systemu nawadniającego.
6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu instrukcję obsługi, a także wszelkie niezbędne opracowania konieczne w eksploatacji wykonanego systemu nawadniającego.
7. Sposób wykonania systemu nawadniającego powinien zapewniać sprawne wykonywanie konserwacji okresowej urządzeń wchodzących w jej skład, a także łatwość eksplantacji.
8. Roboty będą prowadzone zgodnie z uzgodnieniami i pozwoleniami. Obszar robót objęty jest ochroną konserwatorską Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
9. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców.
10. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem.
11. Zamawiający wymaga odtworzenia zieleni i nawierzchni zniszczonych na skutek wykonywanych robót budowlanych, a niebędących w zakresie wykonywanych prac.
12. Po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca uporządkuje teren budowy.
13. Wszelkie wątpliwości i szczegóły dotyczące wykonywanej pracy Wykonawca powinien uzgadniać z Zamawiającym.
14. Wykonawca nie może umieszczać żadnych reklam na terenie budowy bez zgody Zamawiającego.
15. Przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych, wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram wykonywanych prac.
16. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu harmonogram rzeczowo – finansowy dla przedmiotowego zadania.
Załączniki:
1. Projekt budowlano wykonawczy w zakresie modernizacji ul. Długiej na odcinku od placu Kilińskiego do ul. Narutowicza.
2. Projekt budowlano wykonawczy w zakresie modernizacji ul. Długiej na odcinku od ulicy Długiej na odcinku od ul. Mielczarskiego do placu Kilińskiego.
3. Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych z dnia 13.01.2020r.
4. Projekt stałej organizacji ruchu.
UWAGA:
Zamawiający wymaga w zakresie realizacji zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę i Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane niżej czynności:roboty drogowe, roboty brukarskie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295045,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295045,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295045,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleń-Pawlak Sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 470768866

7.3.3) Ulica: ul. Zbiorcza 2a

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-332

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane
PHU PROGARDEN Andrzej Rykowski


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295045,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferta pierwotna - cena 297.045,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.