eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz-Krzyżówka



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz-Krzyżówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46 855 40 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pobór i uzdatnianie wody, oczyszczanie ścieków, odbiór odpadów, utrzymanie w czystości ulic i gród, utrzymanie terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz-Krzyżówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-688673d9-c9d9-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266819

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00080796/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.GO.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2672273,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz-Krzyżówka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja techniczna/projektowa (w tym specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – roboty ziemne i rekultywacja biologiczna) stanowiąca załącznik nr 11 do SWZ.
Wykonanie zamówienia:
1. Ustalenia zawarte w niniejszej Specyfikacji obejmują wymagania ogólne związane z następującymi robotami podstawowymi:
-Wykonanie robót ziemnych związanych z kształtowaniem bryły składowiska,
-Ułożenie uszczelnienia mineralnego (glina) i rekultywacyjnej warstwy glebotwórczej na koronie składowiska
(ziemia, gleba, humus lub kompost).
-Rekultywacja biologiczna (obsianie uformowanej korony mieszankami traw – do decyzji Inwestora).
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji jakości na wykonane roboty licząc od dnia
podpisania protokołu odbioru końcowego (ostatecznego) przedmiotu umowy.
3. Roboty budowlane będą prowadzone zgodnie ze Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz z Projektem budowlanym, z uwzględnieniem aktualnego stanu korony składowiska.
4. Przebieg drogi na składowisku odpadów komunalnych pozostaje zgodny ze stanem faktycznym na dzień zawarcia niniejszej Umowy.
5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę umowy o pracę z pracownikiem wykonujący roboty budowlane objęte zakresem zamówienia opisane w ust. 1, dotyczące prac fizycznych podczas realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. –Kodeks pracy (Dz.U. 2020 r., poz. 1320 ze zm.)
6. Powyższy wymóg nie dotyczy osób wykonujących obsługę geodezyjną oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie tj. kierowników robót, dostawców materiałów budowlanych itp.
7. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób wymienionych w ust. 1 oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ.

UWAGA:
Zamawiający ustala, że w dniu 16.06.2021 r. o godz. 10:00 na terenie siedziby Zamawiającego odbędzie się obowiązkowa wizja lokalna, której celem będzie sprawdzenie przez Wykonawców miejsca oraz warunków i zakresu związanego z realizacją przedmiotu zamówienia. Spotkanie uczestników wizji lokalnej rozpocznie się w Sali konferencyjnej I piętro, po czym przedstawiciele Zamawiającego oraz Wykonawców udadzą się na składowisko odpadów w miejscowości Słabomierz-Krzyżówka, gmina Radziejowice.

W związku z tym, iż Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej, oferta złożona bez odbycia takiej
wizji podlegać będzie odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 18 nowej ustawy PZP.

Zamawiający sugeruje, aby w miarę możliwości, w wizji lokalnej ze strony danego Wykonawcy
uczestniczył jeden przedstawiciel ze względu na sytuację epidemiologiczną.
W związku z wyznaczeniem wizji lokalnej Zamawiający ustalił dłuższy termin składania ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112320-4 - Rekultywacja

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1204170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3076426,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1568250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROPOL Grzegorz Jędrzejewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361763373

7.3.3) Ulica: Dębowa Góra 23,

7.3.4) Miejscowość: Dębowa Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 96-116

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1568250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający przewidział zmiany umowy zgodnie z par. 14 umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.