eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › Budowa zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych przy budynku administracji publicznej w Sępólnie Krajeńskim



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych przy budynku administracji publicznej w Sępólnie Krajeńskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘPÓLNO KRAJEŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350949

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 11

1.5.2.) Miejscowość: Sępólno Krajeńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 52 389 42 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gmina-sepolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-sepolno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07a54cb2-c034-11ee-9897-f6855eb846c0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych przy budynku administracji publicznej w Sępólnie Krajeńskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07a54cb2-c034-11ee-9897-f6855eb846c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266733

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049330/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych przy budynku administracji publicznej w Sępólnie Krajeńskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00083703

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRG.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa zewnętrznej windy osobowej dla osób niepełnosprawnych wraz z przebudową i rozbudową budynku administracji publicznej przy ul. Tadeusza Kościuszki 11 w Sępólnie Krajeńskim. Konstrukcja budowanego dźwigu windowego zakłada wykonanie szybu głównego o konstrukcji stalowo-aluminiowej, przeszklonej. Konstrukcja główna szybu zamocowana zostanie do żelbetowej, monolitycznej niecki podszybia dźwigu.
ZAKRES ROBÓT
Roboty zewnętrzne:
• Rozbiórka fragmentu chodnika przy budynku wraz z rozbiórką słupów bramowych i ogrodzenia
• Wykonanie wykopów fundamentowych
• Wykonanie żelbetowej płyty dennej szybu windowego oraz ścian niecki żelbetowej wraz z izolacjami
• Wykonanie konstrukcji wsporczej-stalowej szybu windowego
• Wykonanie stropodachu szybu windowego
• Wykonanie robót instalacyjnych- elektrycznych, związanych z wykonaniem zasilania windy
• Montaż urządzenia dźwigowego wewnątrz szybu
• Odtworzenie słupów bramowych oraz fragmentu ogrodzenia
• Wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej przy budynku
• Poszerzenie chodnika oraz obniżenie krawężnika przy wejściu do projektowanego dźwigu
• Utworzenie dwóch miejsc parkingowych dla osób niepełnosprawnych
• Pozostałe roboty wykończeniowe oraz towarzyszące

Roboty wewnętrzne:
• Zabezpieczenie terenu realizacji robót budowlanych
• Demontaż stolarki okiennej na I, II i III piętrze
• Zamurowanie otworu drzwiowego na parterze
• Rozbiórka ścianek działowych na II i III piętrze wraz z demontażem stolarki drzwiowej
• Wykonanie powiększenia otworu okiennego na I, II i III piętrze- dostosowanie ich do funkcji drzwi prowadzących do windy
• Wykonanie zasilania dźwigu
• Wykonanie tynków, gładzi oraz powłok malarskich na wymurowanych fragmentach przy otworach drzwiowych
• Roboty wykończeniowe oraz naprawcze wewnętrzne
• Przebudowa instalacji CO
Zamawiający informuje, że prace znajdujące się w dokumentacji projektowej, dotyczące wykonania nowego chodnika wzdłuż istniejącego parkingu zostały już wykonane. Wykonawca zobowiązany będzie do umożliwienia dojścia do windy osobom niepełnosprawnym oraz poruszających się na wózkach z wybudowanego chodnika (np. obniżenie krawężnika, wykonanie podjazdu itp.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, składająca się z:
Dokumentacja projektowa (Załącznik nr 9 do SWZ)
Przedmiary robót (Załącznik nr 10 do SWZ)
STWiORB (Załącznik nr 11 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 715000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1098390,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 715000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERO SERWIS Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182188061

7.3.3) Ulica: Daniłowskiego 6/76

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-833

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 715000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.