eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa i montaż podsufitowych podnośników szynowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Nowaczyńskiego 1



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż podsufitowych podnośników szynowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Nowaczyńskiego 1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM.ŚW.BRATA ALBERTA W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-336

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 25-54-161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dpsnowaczynskiego.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż podsufitowych podnośników szynowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Nowaczyńskiego 1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5aa67789-2a4d-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000151/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa i montaż podsufitowych podnośników szynowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Nowaczyńskiego 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228550/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 7/PZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 277500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż w budynku Zamawiającego, nieużywanych, fabrycznie nowych podsufitowych podnośników szynowych tj.: systemów do transportu
i opieki nad mieszkańcem DPS (zwanym dalej systemem) w liczbie 3 kompletów:

1 komplet – Oddział III (piętro I) obejmuje:
- Pokoje Nr 35, 24, 29, 30 + przedpokój oraz 2 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym
- Łazienka + przedpokój oraz 2 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania
i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym
- Korytarz oraz 1 podnośnik elektryczny do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowany przy użyciu pilota w systemie trawersowym

1 komplet – Oddział IV (piętro II) obejmuje:
- Pokoje Nr 48, 47, 45, 44, 49 + przedpokój oraz 2 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym
- Łazienka + przedpokój oraz 2 podnośniki elektryczne do podnoszenia przesuwania
i transportu osoby, sterowane przy użyciu pilota w systemie trawersowym
- Korytarz oraz 1 podnośnik elektryczny do podnoszenia przesuwania i transportu osoby, sterowany przy użyciu pilota w systemie trawersowym

1 komplet – Gabinet rehabilitacji (parter - pomieszczenie Nr 119) obejmuje: 1 system trawersowy z 1 podnośnikiem elektrycznym do podnoszenia przesuwania i transportu osoby sterowany przy użyciu pilota

Zestaw zawiera:
20 szt. podwieszek w tym:
podwieszki transportowo - kąpielowe z podparciem głowy (18 sztuk):
- 6 sztuk w rozmiarze S
- 6 sztuk w rozmiarze M
- 6 sztuk w rozmiarze L

podwieszki do pionizacji i nauki chodu (2 sztuki):
- 1 sztuka w rozmiarze S
- 1 sztuka w rozmiarze M

- wieszak dwu-punktowy 11 szt. z podwójnym zaczepem z ochronną warstwą pianki, z samo zamykającymi się hakami, pod wpływem podnoszenia, z możliwością przewieszania
do każdego podnośnika,
- wieszak trzy-punktowy 1 szt. z zaczepem z ochronną warstwą pianki, z samo zamykającymi się hakami, pod wpływem podnoszenia dla pacjentów leżących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299916,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2999116,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299916,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDEN INMED SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692255563

7.3.3) Ulica: ul. Wenedów 2

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-847

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299916,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-08 do 2021-11-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.