eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety



Ogłoszenie z dnia 2024-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013280825

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 31

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: K.POLEMBERSKA@SPL.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/spl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f32d03d1-dfa7-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266658

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074769/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Materiały jednorazowego uzytku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00240659

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPL/8/PN/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 57878,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Elektrody
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2/1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 4806,40 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Papiery USG ,EKG;
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2/2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 26685,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 – Żele;
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2/3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 2646,05 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 – Materiały radiologiczne;
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 2/4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 23740,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 marca 2024r., Zamawiajacy opublikował odpowiedzi na pytania Wykonawców wraz ze zmianą ogłoszenia o zmienie ogłoszenia na platformie zakupowej prowadzogo postępowania (platforma zakupowa OpenNexus). Zmiana, oprócz zmiany opisu przedmiotu zamówienia, dotyczyła również terminu składania ofert oraz terminu otwarcia ofert. Zamawiający dopełnił wszystkich formalności ustawowych, oprócz jednej – nie zmienił daty składania ofert na platformie zakupowej Zamawiającego (platforma zakupowa OpenNexus). W konsekwencji w dokumentacji termin został wydłużony do dnia 28.03.2024r., jednak na platformie zakupowej ten termin pozostał bez zmiany tj. 26.03.2024r. Zamawiający zauważył błąd po czasie wyznaczonym na składanie ofert na platformie zakupowej. W konsekwencji Zamawiający uniemożliwił składanie ofert wykonawcom, którzy jeszcze chcieli przystąpić do postępowania. Wada ta ma nieusuwalny charakter. Jest to uchybienia proceduralne, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, nie jest to technicznie możliwe. Zaniechanie dokonania zmiany w zakresie terminu składania ofert, stanowi naruszenie art. 286 ust. 5 ustawy, w szczególności obowiązków informacyjnych gwarantujących zasadę przejrzystości postępowania. Jeżeli działanie to miało wpływ na wynik postępowania, umowa w sprawie zamówienia publicznego, zawarta po przeprowadzeniu postępowania, obarczona będzie sankcją nieważności, a Zamawiający ponosić może odpowiedzialność na podstawie przepisów regulujących odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Do podstawowych obowiązków zamawiającego związanych z prowadzeniem postępowania, jest zagwarantowanie zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania Wykonawców oraz przejrzystości. Zamawiający winien zagwarantować jak najszerszą konkurencję, a więc jak najszerszy dostęp Wykonawców zarówno do informacji o zamówieniu (opublikowanie ogłoszenia i specyfikacji, informowanie o zmianach), jak i do uzyskania zamówienia (konkurencyjne warunki wykonania zamówienia).
Zaniechanie dokonania zmiany terminu składania ofert, który Zamawiający modyfikuje po wszczęciu postępowania, jest naruszeniem przepisów Prawa zamówień publicznych.
W tym stanie rzeczy postanowiono jak w sentencji.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 marca 2024r., Zamawiajacy opublikował odpowiedzi na pytania Wykonawców wraz ze zmianą ogłoszenia o zmienie ogłoszenia na platformie zakupowej prowadzogo postępowania (platforma zakupowa OpenNexus). Zmiana, oprócz zmiany opisu przedmiotu zamówienia, dotyczyła również terminu składania ofert oraz terminu otwarcia ofert. Zamawiający dopełnił wszystkich formalności ustawowych, oprócz jednej – nie zmienił daty składania ofert na platformie zakupowej Zamawiającego (platforma zakupowa OpenNexus). W konsekwencji w dokumentacji termin został wydłużony do dnia 28.03.2024r., jednak na platformie zakupowej ten termin pozostał bez zmiany tj. 26.03.2024r. Zamawiający zauważył błąd po czasie wyznaczonym na składanie ofert na platformie zakupowej. W konsekwencji Zamawiający uniemożliwił składanie ofert wykonawcom, którzy jeszcze chcieli przystąpić do postępowania. Wada ta ma nieusuwalny charakter. Jest to uchybienia proceduralne, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, nie jest to technicznie możliwe. Zaniechanie dokonania zmiany w zakresie terminu składania ofert, stanowi naruszenie art. 286 ust. 5 ustawy, w szczególności obowiązków informacyjnych gwarantujących zasadę przejrzystości postępowania. Jeżeli działanie to miało wpływ na wynik postępowania, umowa w sprawie zamówienia publicznego, zawarta po przeprowadzeniu postępowania, obarczona będzie sankcją nieważności, a Zamawiający ponosić może odpowiedzialność na podstawie przepisów regulujących odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Do podstawowych obowiązków zamawiającego związanych z prowadzeniem postępowania, jest zagwarantowanie zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania Wykonawców oraz przejrzystości. Zamawiający winien zagwarantować jak najszerszą konkurencję, a więc jak najszerszy dostęp Wykonawców zarówno do informacji o zamówieniu (opublikowanie ogłoszenia i specyfikacji, informowanie o zmianach), jak i do uzyskania zamówienia (konkurencyjne warunki wykonania zamówienia).
Zaniechanie dokonania zmiany terminu składania ofert, który Zamawiający modyfikuje po wszczęciu postępowania, jest naruszeniem przepisów Prawa zamówień publicznych.
W tym stanie rzeczy postanowiono jak w sentencji.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 marca 2024r., Zamawiajacy opublikował odpowiedzi na pytania Wykonawców wraz ze zmianą ogłoszenia o zmienie ogłoszenia na platformie zakupowej prowadzogo postępowania (platforma zakupowa OpenNexus). Zmiana, oprócz zmiany opisu przedmiotu zamówienia, dotyczyła również terminu składania ofert oraz terminu otwarcia ofert. Zamawiający dopełnił wszystkich formalności ustawowych, oprócz jednej – nie zmienił daty składania ofert na platformie zakupowej Zamawiającego (platforma zakupowa OpenNexus). W konsekwencji w dokumentacji termin został wydłużony do dnia 28.03.2024r., jednak na platformie zakupowej ten termin pozostał bez zmiany tj. 26.03.2024r. Zamawiający zauważył błąd po czasie wyznaczonym na składanie ofert na platformie zakupowej. W konsekwencji Zamawiający uniemożliwił składanie ofert wykonawcom, którzy jeszcze chcieli przystąpić do postępowania. Wada ta ma nieusuwalny charakter. Jest to uchybienia proceduralne, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, nie jest to technicznie możliwe. Zaniechanie dokonania zmiany w zakresie terminu składania ofert, stanowi naruszenie art. 286 ust. 5 ustawy, w szczególności obowiązków informacyjnych gwarantujących zasadę przejrzystości postępowania. Jeżeli działanie to miało wpływ na wynik postępowania, umowa w sprawie zamówienia publicznego, zawarta po przeprowadzeniu postępowania, obarczona będzie sankcją nieważności, a Zamawiający ponosić może odpowiedzialność na podstawie przepisów regulujących odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Do podstawowych obowiązków zamawiającego związanych z prowadzeniem postępowania, jest zagwarantowanie zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania Wykonawców oraz przejrzystości. Zamawiający winien zagwarantować jak najszerszą konkurencję, a więc jak najszerszy dostęp Wykonawców zarówno do informacji o zamówieniu (opublikowanie ogłoszenia i specyfikacji, informowanie o zmianach), jak i do uzyskania zamówienia (konkurencyjne warunki wykonania zamówienia).
Zaniechanie dokonania zmiany terminu składania ofert, który Zamawiający modyfikuje po wszczęciu postępowania, jest naruszeniem przepisów Prawa zamówień publicznych.
W tym stanie rzeczy postanowiono jak w sentencji.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 marca 2024r., Zamawiajacy opublikował odpowiedzi na pytania Wykonawców wraz ze zmianą ogłoszenia o zmienie ogłoszenia na platformie zakupowej prowadzogo postępowania (platforma zakupowa OpenNexus). Zmiana, oprócz zmiany opisu przedmiotu zamówienia, dotyczyła również terminu składania ofert oraz terminu otwarcia ofert. Zamawiający dopełnił wszystkich formalności ustawowych, oprócz jednej – nie zmienił daty składania ofert na platformie zakupowej Zamawiającego (platforma zakupowa OpenNexus). W konsekwencji w dokumentacji termin został wydłużony do dnia 28.03.2024r., jednak na platformie zakupowej ten termin pozostał bez zmiany tj. 26.03.2024r. Zamawiający zauważył błąd po czasie wyznaczonym na składanie ofert na platformie zakupowej. W konsekwencji Zamawiający uniemożliwił składanie ofert wykonawcom, którzy jeszcze chcieli przystąpić do postępowania. Wada ta ma nieusuwalny charakter. Jest to uchybienia proceduralne, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania, nie jest to technicznie możliwe. Zaniechanie dokonania zmiany w zakresie terminu składania ofert, stanowi naruszenie art. 286 ust. 5 ustawy, w szczególności obowiązków informacyjnych gwarantujących zasadę przejrzystości postępowania. Jeżeli działanie to miało wpływ na wynik postępowania, umowa w sprawie zamówienia publicznego, zawarta po przeprowadzeniu postępowania, obarczona będzie sankcją nieważności, a Zamawiający ponosić może odpowiedzialność na podstawie przepisów regulujących odpowiedzialność za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Do podstawowych obowiązków zamawiającego związanych z prowadzeniem postępowania, jest zagwarantowanie zasad uczciwej konkurencji, równego traktowania Wykonawców oraz przejrzystości. Zamawiający winien zagwarantować jak najszerszą konkurencję, a więc jak najszerszy dostęp Wykonawców zarówno do informacji o zamówieniu (opublikowanie ogłoszenia i specyfikacji, informowanie o zmianach), jak i do uzyskania zamówienia (konkurencyjne warunki wykonania zamówienia).
Zaniechanie dokonania zmiany terminu składania ofert, który Zamawiający modyfikuje po wszczęciu postępowania, jest naruszeniem przepisów Prawa zamówień publicznych.
W tym stanie rzeczy postanowiono jak w sentencji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.