eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Powszechnego w Radomiu oraz transport wartości pieniężnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Powszechnego w Radomiu oraz transport wartości pieniężnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu

1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr Powszechny im. Jana Kochanowskiego w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000741720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jagielloński 15

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 386 52 86

1.5.8.) Numer faksu: 48 386 52 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: teatr@teatr.radom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.teatr.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/teatr_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowa Instytucja Kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Powszechnego w Radomiu oraz transport wartości pieniężnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0893af2-2289-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266495

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001360/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona i konwojowanie wartości pieniężnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00199548/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 215000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie Teatru Powszechnego
im. Jana Kochanowskiego w Radomiu, Pl. Jagielloński 15 oraz
2) transport (konwojowanie) wartości pieniężnych.
2. Obiekt Teatru obejmuje: działki o powierzchni 7105 m² oraz budynek Teatru (cztery kondygnacje) - powierzchnia netto 11250 m².
3. Budynek wyposażony jest w:
1) instalację p. poż.,
2) dźwig osobowy 1 szt., dźwig towarowy 2 szt.
4. Zakres świadczenia usługi: jedna osoba całodobowo na portierni Teatru. Pracownik będzie odpowiedzialny w szczególności za: ochronę osób i mienia, odbieraniem telefonów, prowadzeniem spraw związanych z ruchem osobowym na terenie obiektu zgodnie z Zarządzeniami wewnętrznymi Zamawiającego, nadzór nad systemami alarmowymi oraz monitoringiem, wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń biurowych, pomieszczeń plombowanych oraz pomieszczeń technicznych upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz pracownikom najemców powierzchni w budynku Teatru, zgodnie z wewnętrznymi Zarządzeniami Zamawiającego, dokonywanie obchodów budynku (nie rzadziej niż 5 razy na dobę, wg harmonogramu ustalonego z Zamawiającym) oraz wykonywanie obchodu terenu wokół budynku 2 razy na dobę, udzielanie informacji klientom oraz otwieranie i zamykanie bramy wjazdowej do atrium Teatru, zainstalowanie i obsługa monitoringu transport (konwojowanie) wartości pieniężnych.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera oraz sposobu wykonywania usługi Specyfikacja Warunków Zamówienia wraz z załącznikami

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195012,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301988,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195012,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TBW Sp. z o. o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 796-292-99-26

7.3.3) Ulica: Januszno 16

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zatrudnienie osób na podstawie umowy o pracę - MBJ Security Sp. z o. o


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195012,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.