eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców.



Ogłoszenie z dnia 2021-11-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH DOMÓW POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366727626

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Pułaskiego 9

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 483680900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwradom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.cuwradom.pl/index.php?id_kat=27

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Obsługa gminnych domów pomocy społecznej.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1221c0d-1606-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266481

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00180590/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.1.54.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 223842,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w ramach realizacji zadania pn.: „Przebudowa związana z adaptacją łazienek dla potrzeb mieszkańców”. Zamierzone przedsięwzięcie ma na celu dostosowanie istniejących łazienek w gminnym domu pomocy społecznej do przepisów prawa budowlanego oraz standardów dla tego rodzaju placówek. Ze względu na możliwości finansowe Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu realizację inwestycji podzielono na etapy. Przedmiotowe postępowanie dotyczy etapu pierwszego. W ramach etapu pierwszego, w pawilonie „D”, zostanie wykonana ogólnodostępna łazienka Nr 1.5 przeznaczona dla osób niepełnosprawnych, w tym poruszających się na wózku, z 2 natryskami, wydzieloną kabiną WC i umywalką. Łazienka będzie dostosowana do możliwości zainstalowania wanny kąpielowej z podnośnikiem w miejscu jednego natrysku. Ponadto w etapie pierwszym, w pawilonie „D”, zostaną wyremontowane łazienki przy pokojach mieszkalnych (9 sztuk) – po 3 na każdej kondygnacji ( Nr 1.4, 1.3, 1.6, - na parterze; Nr 2.5, 2.6, 2.8 – na I piętrze i Nr 3.5, 3.6 i 3.8 – na II piętrze). Ponadto etap pierwszy obejmuje poszerzenie otworu drzwiowego wraz z obsadzeniem nowych drzwi do łazienki ogólnodostępnej przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych w pawilonie „B”.
Szczegółowy zakres robót objętych I etapem oraz specyfikację ich wykonania zawierają załączniki do niniejszej SWZ.
1) miejscem wykonania zamówienia są budynki Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu przy ul. Wyścigowej 16.
2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe:
a) demontaż umywalek, sedesów, baterii, drzwi wewnętrznych do łazienek;
b) wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych;
c) rozebranie posadzek i glazury;
d) wywiezienie gruzu z terenu budowy;
2) okładziny z płyt gipsowo – kartonowych:
a) obudowa wentylacji z wodoodpornych płyt gr. 12,5 mm;
3) stolarka i ślusarka:
a) wykonanie montażu stolarki drzwiowej i okiennej;
b) montaż balustrad i odbojnic;
4) tynki wewnętrzne, okładziny ścian:
a) reperacja istniejących oraz wykończenie warstwą gładzi gipsowej nowych ścianek;
5) wykonanie posadzek:
a) podłoża pod posadzki;
b) posadzki z płytek gres;
6) roboty malarskie:
a) malowanie łazienek farbami emulsyjnymi;
7) wewnętrzna instalacja wodociągowa i kanalizacyjna:
a) demontaż istniejącej instalacji;
b) montaż rurociągów;
c) montaż armatury;
d) montaż urządzeń;
e) badania instalacji;
f) regulacja działania instalacji;
8) instalacje elektryczne:
a) trasowanie;
b) kucie bruzd;
c) układanie mocowanie puszek, przewodów;
d) montaż opraw oświetleniowych.
e) pomiary i próby instalacji.
3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, w szczególności zabezpieczenie istniejącej podłogi w korytarzu;
2) uporządkowanie terenu po budowie;
3) likwidacja placu budowy;
4) Wykonawca we własnym zakresie dokona utylizacji materiałów z rozbiórki - ewentualny zysk z tego tytułu winien skalkulować w cenie ofertowej;
5) wszelkie inne prace nie objęte w SWZ, dokumentacji technicznej, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45215200-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki społecznej

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431200-9 - Kładzenie glazury

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 310000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 265000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WBM INWESTYCJE Bartosz Wencel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482522410

7.3.3) Ulica: Toruńska 9

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 265000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.