eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › "Przebudowa systemu grzewczego w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Turek - montaż pompy ciepła"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa systemu grzewczego w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Turek – montaż pompy ciepła”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO TUREK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310512898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 70

1.5.2.) Miejscowość: Turek

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: turek@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://turek.poznan.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5eb205e-fb87-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa systemu grzewczego w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Turek – montaż pompy ciepła”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5eb205e-fb87-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266330

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00095506/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa systemu grzewczego w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268352,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planuje się przebudowę istniejącego układu grzewczego którego źródłem ciepła jest kotłownia olejowa o mocy 130kW z kotłem Paromat Simplex, na wstawienie dodatkowego źródła ciepła źródła ciepła jakim będzie powietrzna pompa ciepła montowaną na zewnątrz budynku składnicy akt i posadowioną na gruncie oraz montażu zbiornika buforowego w pomieszczeniu gospodarczym budynku składnicy akt oraz wykonaniu preizolowanej instalacji cieplnej w gruncie łączącą projektowany układ z istniejącą kotłownią w budynku administracyjno-biurowym. W istniejącej kotłowni należy projektowaną instalację podłączyć do istniejącego układu. Kotłownia olejowa będzie pracować jako dodatkowe źródło w szczytowym zapotrzebowaniu. W przypadku braku mocy pompy ciepła czyli poniżej temperatury zewnętrznej -5,5oC powinien uruchomić się kocioł olejowy który będzie zasilał bufor a z buforu z powrotem do kotłowni na istniejący rozdzielacz. W budynku nie projektuje się zmiany istniejącej instalacji centralnego ogrzewania a jedynie podłączenie istniejącego źródła i projektowanego do wspólnego układu. Kotłownia olejowa będzie pracować jako dodatkowe źródło w szczytowym zapotrzebowaniu. W przypadku braku mocy pompy ciepła czyli poniżej temperatury zewnętrznej -5,5oC powinien uruchomić się kocioł olejowy który będzie zasilał bufor a z buforu z powrotem do kotłowni na istniejący rozdzielacz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęły 2 oferty: 1) Oferta nr 1 - Instalacje Wod-Kan i C.O. Zbigniew Marzol, Wyszyna, ul. Kolska 7; 62- 710 Władysławów; NIP 668—109-61-96; cena ofertowa netto: 227 200,78 zł.; cena ofertowa brutto: 279 456,96 zł.; zaoferowany okres gwarancji- 60 mcy
2) Oferta nr 2 - Ekologika Sp. z o.o., Polna 6, 21-560 Rzeczyca, NIP 537-263-09-70 cena ofertowa netto: 370 000,00 zł; cena ofertowa brutto: 455 100,00 zł.; zaoferowany okres gwarancji - 60 miesięcy. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w związku z art. 97 ust.5 PZP postanowił odrzucić ofertę nr 1, złożoną przez Wykonawcę: Instalacje Wod-Kan i C.O. Zbigniew Marzol, Wyszyna, ul. Kolska 7; 62-710 Władysławów.
Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę: 324 700,00 zł. brutto. Cena tej oferty przekracza tę kwotę o wartość 130 400 zł. brutto, tj. o 40%. Cena oferty nr 2 znacząco przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny oferty nr 2, a dalsze procedowanie w sprawie jest nieuzasadnione. Mając na względzie powyższe, Zamawiający postanowił w dniu 20.06.2023 r. unieważnić postępowanie na podstawie art.255 pkt 3) PZP. Zawiadomienie o unieważnieniu wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym przesłano droga elektroniczna do Wykonawców oraz zamieszczono na stronie postępowania.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455100,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.