Ogłoszenie z dnia 2024-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00218931/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730097572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 9 - go Maja 95
1.5.2.) Miejscowość: Łask
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32bltprz@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://32blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/32blt/public/postepowanie?postepowanie=628621961.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e32e61b5-d494-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00266285
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00207750/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/TP2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 477933,32 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 365408,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych z podziałem na części:Część 1 – TESTER ODBIORNIKA VOR/ILS IFR-4000
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia– załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z możliwościami logistycznymi Wykonawcy.
7. Na przyrządy pomiarowe, optyczne i diagnostyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga wypełnienia kolumny: Oferowany producent NSN/PN w celu dokonania identyfikacji oferowanego produktu w zakresie zgodności z żądanym. Wykonawca obowiązany jest wypełnić kolumnę, w celu dokonania bezspornej identyfikacji oferowanego asortymentu umożliwiając Zamawiającemu zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Niewskazanie producenta - jeżeli dotyczy, NSN - jeżeli występuje i P/N (ew. symbolu katalogowego) w którejkolwiek z pozycji w zakresie części, na którą składana jest oferta skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.
10. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
11. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ).
12. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 89800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych z podziałem na części:Część 2 – DEFEKTOSKOP WIROPRĄDOWY TYPU N600D-KIT01
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia– załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z możliwościami logistycznymi Wykonawcy.
7. Na przyrządy pomiarowe, optyczne i diagnostyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga wypełnienia kolumny: Oferowany producent NSN/PN w celu dokonania identyfikacji oferowanego produktu w zakresie zgodności z żądanym. Wykonawca obowiązany jest wypełnić kolumnę, w celu dokonania bezspornej identyfikacji oferowanego asortymentu umożliwiając Zamawiającemu zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Niewskazanie producenta - jeżeli dotyczy, NSN - jeżeli występuje i P/N (ew. symbolu katalogowego) w którejkolwiek z pozycji w zakresie części, na którą składana jest oferta skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.
10. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
11. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ).
12. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 154182,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych z podziałem na części:Część 3 – DEFEKTOSKOP ULTRADŹWIĘKOWY TYPU EP650-KIT02
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia– załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z możliwościami logistycznymi Wykonawcy.
7. Na przyrządy pomiarowe, optyczne i diagnostyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga wypełnienia kolumny: Oferowany producent NSN/PN w celu dokonania identyfikacji oferowanego produktu w zakresie zgodności z żądanym. Wykonawca obowiązany jest wypełnić kolumnę, w celu dokonania bezspornej identyfikacji oferowanego asortymentu umożliwiając Zamawiającemu zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Niewskazanie producenta - jeżeli dotyczy, NSN - jeżeli występuje i P/N (ew. symbolu katalogowego) w którejkolwiek z pozycji w zakresie części, na którą składana jest oferta skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.
10. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
11. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ).
12. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 96825,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przyrządów pomiarowych, optycznych i diagnostycznych z podziałem na części:Część 4 – STEREOSKOP (MIKROSKOP) TYPU OPTATECH SL-390 T-LED
2. Rodzaj, a także wymagania jakościowe zamawianego asortymentu zawiera Formularz Cenowy – załącznik nr 3 do SWZ oraz Opis Przedmiotu Zamówienia– załącznik nr 5 do SWZ.
3. Przedmiot zamówienia powinien być dostarczony w oryginalnych, jednostkowych opakowaniach producenta.
4. Wykonawca przy dostawie przedmiotu zamówienia jest zobowiązany dołączyć instrukcje obsługi urządzenia w języku polskim.
5. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi określonemu w SWZ (Formularz cenowy do SWZ) – Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy na swój koszt.
6. Zamawiający przewiduje, że dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z możliwościami logistycznymi Wykonawcy.
7. Na przyrządy pomiarowe, optyczne i diagnostyczne obowiązywać będzie gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest wydać Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne dostarczonych towarów, jeśli takich udzielił producent. Na towary, dla których producent nie określa terminu gwarancji, odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca przez okres 24 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego.
8. Zamawiający wymaga wypełnienia kolumny: Oferowany producent NSN/PN w celu dokonania identyfikacji oferowanego produktu w zakresie zgodności z żądanym. Wykonawca obowiązany jest wypełnić kolumnę, w celu dokonania bezspornej identyfikacji oferowanego asortymentu umożliwiając Zamawiającemu zapoznanie się z jego parametrami technicznymi. Niewskazanie producenta - jeżeli dotyczy, NSN - jeżeli występuje i P/N (ew. symbolu katalogowego) w którejkolwiek z pozycji w zakresie części, na którą składana jest oferta skutkować będzie odrzuceniem oferty.
9. Jeżeli w dokumentach dotyczących zamówienia wskazana jest marka, producent lub nazwa własna, należy traktować to jako produkt przykładowy. Wykonawca może zaoferować produkt równoważny w stosunku do wskazanego przez Zamawiającego. Produkty równoważne muszą posiadać parametry techniczne (kryteria równoważności) nie gorsze niż te wyszczególnione w OPZ- załącznik nr 5 do SWZ.
10. Zastosowanie materiałów równoważnych nie może naruszać warunków gwarancji lub powodować utraty gwarancji
11. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych, ale ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. W związku z tym, Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, musi w sposób niekwestionowany wykazać w ofercie, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego (kryteria równoważności wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZ).
12. Wykonawca oferując produkt równoważny obowiązany jest podać w Formularzu cenowym – załącznik nr 3 do SWZ dane produktu według wymagań Zamawiającego, na podstawie których Zamawiający będzie mógł bezspornie zidentyfikować oferowany asortyment oraz zapoznać się z jego parametrami technicznymi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 24600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89667,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89667,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfactor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172190539
7.3.3) Ulica: Cyranowska 19A
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89667,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 188823,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229702,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188823,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evident Europe GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263520768
7.3.3) Ulica: Caffamacherreihe 8-10
7.3.4) Miejscowość: Hamburg
7.3.5) Kod pocztowy: 20355
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188823,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117711,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144844,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117711,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Evident Europe GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5263520768
7.3.3) Ulica: Caffamacherreihe 8-10
7.3.4) Miejscowość: Hamburg
7.3.5) Kod pocztowy: 20355
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117711,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27060,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33456,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29643,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transfactor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8172190539
7.3.3) Ulica: Cyranowska 19A
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29643,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ŁASKA
- Dostawa Energii Elektrycznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Łasku Sp. z o.o.
- Modernizacja Sali sportowej w Zespole Szkół Mundurowo-Technicznych w Ostrowie.
- "Przystosowanie pomieszczeń budynku przy ul. 9-Maja w Łasku do funkcji biurowej i archiwum" w ramach projektu pn.: "CUŚ dla Łaskiego" - Remont i wyposażenie wypożyczalni i punktu informacyjnego
więcej: przetargi w Łasku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Dostawa źródła promieniowania Ir 192, termohigrometru, filmu radiochromowego oraz palników laboratoryjnych
- Zakup i dostawa aparatury laboratoryjnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem treningowych zestawów doszpikowych (3 zestawy)
- Sprzedaż i dostarczenie inkubatorów CO2
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.