eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Zawadzkie"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Zawadzkie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawadzkie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413314

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dębowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Zawadzkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-120

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774623100

1.5.8.) Numer faksu: 774623175

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@zawadzkie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zawadzkie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.zawadzkie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Zawadzkie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfb146f6-d5a3-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028632/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie gminy Zawadzkie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162842/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.1.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5370700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj
i dotyczy 3 przedszkoli, 2 szkół, Ośrodka Pomocy Społecznej, budynków: OSP, urzędu i Wiejskiego Centrum Kultury. W każdym z budynków będą podejmowane odpowiednie działania termomodernizacyjne. Do tych działań zalicza się: docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną lub styropianem, docieplenie stropodachu/dachu, wymianę starych okien na nowe, wymianę drzwi zewnętrznych, wymianę starego węzła cieplnego/ wymianę źródła ciepła, kompleksowa wymiana instalacji rozprowadzającej ciepło wraz z grzejnikami. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA – CZĘŚĆ 1

1. Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Zawadzkiem
Do zakresu przedmiotowej inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem z zagłębieniem min. 30 cm poniżej
poziomu gruntu metodą bezspoinową lekką-mokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia stropu pod dachem wełną mineralną układaną bezpośrednio na powierzchni stropu,
- wymianę starej zewnętrznej stolarki i ślusarki drzwiowej na nową wykonaną z profili aluminiowych,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.

2. Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Zawadzkiem
Do zakresu przedmiotowej Inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych murowanych piwnic i cokołu ponad gruntem z zagłębieniem do poziomu min. 30 cm poniżej poziomu gruntu metodą bezspoinową lekką-mokrą wraz z wykonaniem elewacji na ścianach ponad terenem,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych murowanych od poziomu 30 cm ponad gruntem metodą bezspoinową „lekką-mokrą” wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem o konstrukcji drewnianej metodą „lekką-suchą” wraz z wykonaniem okładziny elewacyjnej,
- wykonanie docieplenia stropodachu niewentylowanego poprzez wdmuch granulatu wełny mineralnej w przestrzeń międzystropową,
- wymianę starej zewnętrznej stolarki okiennej drewnianej na nową wykonaną z profili PVC,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót

3. Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 3 w Zawadzkiem
Do zakresu przedmiotowej inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem z zagłębieniem min. 30 cm poniżej poziomu gruntu metodą bezspoinową lekką-mokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej wdmuchiwanym w przestrzeń międzystropową wraz z wymianą istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie docieplenia stropodachu pełnego styropapą wraz z wymianą istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z papy termozgrzewalnej,
- wymianę starej drewnianej stolarki okiennej na nową wykonaną z profili PVC,
- wymianę części stolarki okiennej PVC na nową wykonaną również z profili PVC z likwidacją betonowych elementów konstrukcyjnych przedzielających okna,
- wymianę starej zewnętrznej stolarki i ślusarki drzwiowej na nową wykonaną z profili aluminiowych,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają programy funkcjonalno użytkowe (Załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e, 8f, 8g, 8h, 8i) Dokumentacja ta jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania i zamawiającego: www.bipl.zawadzkie.pl.
2. Jeżeli Program funkcjonalno użytkowy wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, norm lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów, norm lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Nie dopuszcza się wykonania obiektu budowlanego oraz stosowania, dostawy urządzeń, materiałów itp. jako prototyp, seria próbna.
4. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1429).
6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia robót rozbiórkowych i robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401 z późn. zm.);
7. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną.
8. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić teren placu budowy do stanu czystości tak, aby komunikacja po nim odbywała się bez zakłóceń (względy ochrony p.poż. – drogi dojazdu i ewakuacji).

Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady.
1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
3. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4. W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 2075000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj i dotyczy 3 przedszkoli, 2 szkół, Ośrodka Pomocy Społecznej, budynków: OSP, urzędu i Wiejskiego Centrum Kultury. W każdym z budynków będą podejmowane odpowiednie działania termomodernizacyjne. Do tych działań zalicza się: docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną lub styropianem, docieplenie stropodachu/dachu, wymianę starych okien na nowe, wymianę drzwi zewnętrznych, wymianę starego węzła cieplnego/ wymianę źródła ciepła, kompleksowa wymiana instalacji rozprowadzającej ciepło wraz z grzejnikami.

Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA – CZĘŚĆ 2

1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawadzkiem
Do zakresu przedmiotowej inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem metoda lekko-mokrą z zagłębieniem min. 30 cm poniżej poziomu gruntu metodą bezspoinową lekką mokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej wdmuchiwanym w przestrzeń międzystropową wraz z wymianą istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie docieplenia stropu pod dachem wełną mineralną układaną bezpośrednio na stropie,
- wykonanie docieplenia skosów dachowych wełną mineralną wraz z wykonaniem nowej zabudowy wewnętrznej,
- wymianę starej zewnętrznej stolarki okiennej na nową wykonaną z profili PVC,
- wymianę starej zewnętrznej stolarki i ślusarki drzwiowej na nową wykonaną z profili aluminiowych,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót

2. Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Zawadzkiem
Do zakresu przedmiotowej inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie docieplenia ścian w gruncie wraz z izolacją pionową przeciwwilgociową,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych piwnic ponad gruntem metodą bezspoinową lekką -mokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych metodą bezspoinową lekką- mokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wymianę starej zewnętrznej stolarki okiennej na nową wykonaną z profili PVC,
- wymianę starej zewnętrznej ślusarki drzwiowej na nową wykonaną z profili aluminiowych,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.

3. Termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego w Żędowicach
Do zakresu przedmiotowej inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje m.in:
- wykonanie docieplenia ścian w gruncie wraz z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwilgociowej,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych piwnic ponad gruntem metodą bezspoinową lekkąmokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych metodą bezspoinową lekką-mokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia stropu pod dachem,
- remont pomieszczenia po istniejącej kotłowni węglowej dla potrzeb montażu nowej instalacji pompy ciepła,
- wymianę istniejącego źródła ciepła na nowoczesną pompę ciepła typu powietrze-woda działającą na potrzeby c.o.,
- wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb zasilenia zamontowanych urządzeń,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają programy funkcjonalno użytkowe (Załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e, 8f, 8g, 8h, 8i) Dokumentacja ta jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania i zamawiającego: www.bipl.zawadzkie.pl.
2. Jeżeli Program funkcjonalno użytkowy wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, norm lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów, norm lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Nie dopuszcza się wykonania obiektu budowlanego oraz stosowania, dostawy urządzeń, materiałów itp. jako prototyp, seria próbna.
4. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1429).
6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia robót rozbiórkowych i robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401 z późn. zm.);
7. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną.
8. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić teren placu budowy do stanu czystości tak, aby komunikacja po nim odbywała się bez zakłóceń (względy ochrony p.poż. – drogi dojazdu i ewakuacji).

Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady.
1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
3. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4. W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 1551300,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule zaprojektuj i wybuduj i dotyczy 3 przedszkoli, 2 szkół, Ośrodka Pomocy Społecznej, budynków: OSP, urzędu i Wiejskiego Centrum Kultury. W każdym z budynków będą podejmowane odpowiednie działania termomodernizacyjne. Do tych działań zalicza się: docieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną lub styropianem, docieplenie stropodachu/dachu, wymianę starych okien na nowe, wymianę drzwi zewnętrznych, wymianę starego węzła cieplnego/ wymianę źródła ciepła, kompleksowa wymiana instalacji rozprowadzającej ciepło wraz z grzejnikami.

Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy części

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA – CZĘŚĆ 3

1. Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Kielczy
Do zakresu przedmiotowej inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego. Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje m.in.:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem z zagłębieniem min. 30 cm poniżej poziomu terenu metodą bezspoinową lekką-mokrą wraz z wykonaniem elewacji na ścianach ponad gruntem,
- wykonanie docieplenia stropodachu niewentylowanego granulatem wełny mineralnej wdmuchiwanym w przestrzeń międzystropową wraz z wymianą istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z papy termozgrzewalnej,
- wykonanie docieplenia stropodachu pełnego wełną mineralną wraz z wymianą istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z papy termozgrzewalnej,
- wymianę istniejącego pogrzewacza c.w.u.,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.

2. Termomodernizacja budynku Wiejskiego Centrum Kultury w Kielczy
Do zakresu przedmiotowej inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmuje m.in.: - wykonanie docieplenia ścian w gruncie wraz z izolacją pionową przeciwwilgociową,
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych ponad gruntem metodą bezspoinową lekką-mokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia skosów dachowych,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót

3. Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kielczy
Do zakresu przedmiotowej inwestycji należy wykonanie kompletnych wielobranżowych dokumentacji projektowych niezbędnych do uzyskania wymaganych obowiązującym prawem uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. oraz wykonanie całości robót budowlanych i montażowych w oparciu o uprzednio opracowaną dokumentację zaakceptowaną przez Zamawiającego.
Zakres planowanych do realizacji robót budowlanych obejmujem.in.:
- wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych z zagłębieniem do poziomu min. 30 cm poniżej poziomu gruntu metodą bezspoinową lekką-mokrą wraz z wykonaniem elewacji,
- wykonanie docieplenia stropodachu wentylowanego wraz z wymianą istniejącego pokrycia dachu na nowe wykonane z papy termozgrzewalnej,
- wymianę starej zewnętrznej stolarki okiennej na nową wykonaną z profili PVC,
- wymianę starej zewnętrznej stolarki i ślusarki drzwiowej na nową wykonaną z profili aluminiowych,
- wymianę wewnętrznej instalacji c.o.,
- budowę centralnej instalacji c.w.u. wraz z cyrkulacją i zasobnikiem pojemnościowym,
- wymianę istniejącego źródła ciepła na nowoczesną pompę ciepła typu powietrze-woda działającą na potrzeby c.o. i c.w.u.,
- wykonanie instalacji elektrycznych dla potrzeb zasilenia zamontowanych urządzeń,
- remont pomieszczenia po istniejącej kotłowni węglowej dla potrzeb montażu nowej instalacji pompy ciepła,
- roboty towarzyszące remontowo-budowlane niezbędne do prawidłowego wykonania całości wyżej opisanych robót.

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają programy funkcjonalno użytkowe (Załącznik nr 8a, 8b, 8c, 8d, 8e, 8f, 8g, 8h, 8i) Dokumentacja ta jest załącznikiem do SWZ i jest dostępna na stronie internetowej postępowania i zamawiającego: www.bipl.zawadzkie.pl.
2. Jeżeli Program funkcjonalno użytkowy wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, norm lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów, norm lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
3. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.). Nie dopuszcza się wykonania obiektu budowlanego oraz stosowania, dostawy urządzeń, materiałów itp. jako prototyp, seria próbna.
4. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i najlepszą wiedzą techniczną.
5. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1429).
6. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia robót rozbiórkowych i robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. nr 47, poz. 401 z późn. zm.);
7. Wszystkie roboty budowlane związane z realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany prowadzić zgodnie z PN, przepisami BHP oraz ze sztuką budowlaną.
8. Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo (każdego dnia) po zakończeniu pracy doprowadzić teren placu budowy do stanu czystości tak, aby komunikacja po nim odbywała się bez zakłóceń (względy ochrony p.poż. – drogi dojazdu i ewakuacji).

Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady.
1. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji na cały zakres zamówienia.
2. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia i wbudowane materiały oraz zamontowane urządzenia przez wskazany przez siebie okres, stanowiący kryterium oceny ofert. Okres gwarancji liczony będzie od dnia dokonania odbioru końcowego.
3. Okres udzielonej przez Wykonawcę rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia będzie równy okresowi udzielonej przez Wykonawcę gwarancji na cały przedmiot zamówienia.
4. W okresie rękojmi i gwarancji koszty związane z wszelkimi naprawami oraz usuwaniem usterek ponosić będzie Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45410000-4 - Tynkowanie

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 1744400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2433936,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2433936,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ULBUD Urszula Sumisławska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511542912

7.3.3) Ulica: Luboszycka 4/7

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-036

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty dociepleniowe, instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2433936,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1720787,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2346840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1720787,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ULBUD Urszula Sumisławska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511542912

7.3.3) Ulica: Luboszycka 4/7

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-036

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty dociepleniowe, instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1720787,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1837981,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2372670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1837981,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ULBUD URSZULA Sumisławska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7511542912

7.3.3) Ulica: Luboszycka 4/7

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-036

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty dociepleniowe, instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1837981,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.