eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pielgrzymka › Dowóz i odwóz uczniów na terenie gminy Pielgrzymka na podstawie biletów miesięcznych



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz i odwóz uczniów na terenie gminy Pielgrzymka na podstawie biletów miesięcznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pielgrzymka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pielgrzymka 109A/1

1.5.2.) Miejscowość: Pielgrzymka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-524

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768775013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pielgrzymka.biz

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pielgrzymka.biz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.pielgrzymka.biz/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz i odwóz uczniów na terenie gminy Pielgrzymka na podstawie biletów miesięcznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b8af3cd-fd19-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025775/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz i odwóz uczniów Szkoły Podstawowej w Pielgrzymce świadczony na podstawie biletów miesięcznych w okresie nauki szkolnej od 1 września 2022 r. do dnia 30 czerwca 2025 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00241712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 487963,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkoły Podstawowej w Pielgrzymce na podstawie biletów miesięcznych w okresie roku szkolnego 2022/2023, 2023/2024 i 2024/2025. Usługa świadczona będzie w dniach nauki szkolnej.
Do wyliczenia ceny oferty należy przyjąć ilość uczniów 164 i 4 opiekunów w całym okresie objętym zamówieniem. W okresie objętym zamówieniem liczba uczniów może ulec zmianie.
Wykonawca zorganizuje usługę z zachowaniem poniższych zasad:
1) celem dowozu i odwozu uczniów wykonawca w okresie realizacji zamówienia uruchomi i utrzyma kursy autobusowe na zasadzie regularnych linii otwartych,
2) wykonawca w celu świadczenia usługi zaangażuje min. 3 autobusy,
3) wykonawca zapewni wszystkim uczniom w każdym autobusie miejsce siedzące,
4) wykonawca zobowiązany jest dla każdego kursu odebrać i odwieźć opiekuna dzieci ze szkoły w Pielgrzymce, przewóz opiekuna należy uwzględnić w cenie oferty.
5) wykonawca zapewni przyjazd uczniów do szkoły w Pielgrzymce do godziny 7:50.
6) wyjazd z poszczególnych miejscowości nie może odbywać się wcześniej niż o godzinie 6:55.
7) wykonawca zapewni odwóz dzieci w taki sposób, aby każdy z kursów nie trwał dłużej niż 40 minut,
8) wykonawca zorganizuje godziny odwozu w taki sposób aby czas od „godziny gotowości odwozu” nie był dłuższy niż 10 min, (zalecany 5 min),
9) Zamawiający wymaga aby w przypadku nieprzewidzianego zatrzymania przewozu uczniów, wykonawca w czasie do 60 minut podstawił autobus zastępczy. Warunek ten stanowi jedno z kryterium wyboru oferty oraz podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
10) Ponadto wykonawca zostanie zobowiązany do:
- utrzymania autobusów w należytym stanie technicznym oraz utrzymania w nich porządku i czystości,
- przestrzegania przepisów bhp i ppoż.,
- oznaczenia autobusów (na czas przewozów) informacją - transport dzieci szkolnych,
- umieszczenia i utrzymać na przystankach autobusowych aktualnych rozkładów jazdy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741908,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 741908,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741908,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJA-TRANS Marzena Klińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911518294

7.3.3) Ulica: Sędzimirów 79

7.3.4) Miejscowość: Sędzimirów

7.3.5) Kod pocztowy: 59-524

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741908,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.