eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Bieżące utrzymanie powiatowych obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, tuneli, przepustów i konstrukcji oporowych) Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie powiatowych obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, tuneli, przepustów i konstrukcji oporowych) Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Karkonoski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821492

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756473103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@powiatkarkonoski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkarkonoski.eu/5918

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiatkarkonoski.eu/7721/dokument/17811

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie powiatowych obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, tuneli, przepustów i konstrukcji oporowych) Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-489408de-cf7f-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00266139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028811/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Bieżące utrzymanie powiatowych obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, tuneli, przepustów i konstrukcji oporowych) Powiatu Karkonoskiego w 2022 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.1.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 923562,45 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 399981,82 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja planowanych do wykonania w 2022 roku robót budowlanych w ramach bieżącego utrzymania powiatowych obiektów inżynierskich (obiektów mostowych, tuneli, przepustów i konstrukcji oporowych) na terenie Powiatu Karkonoskiego, w tym w szczególności: 1)wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, 2)wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej,
3)wykonanie innych bieżących napraw i konserwacji między innymi takich jak:
- naprawa - rozbiórka oraz montaż balustrad mostów; - naprawa jezdni i chodników z kostki kamiennej, betonowej; -malowanie elementów konstrukcji stalowych mostów - farbami antykorozyjnymi; -regulacja wysokościowa kratek ściekowych; -wymiana uszkodzonych rusztów wpustów mostowych; -wymiana uszkodzonych krawężników i obrzeży (kamiennych lub betonowych); -wymiana lub wykonanie izolacji płyty pomostowej; -uszczelnienie spękań dylatacji przez zalanie masą zalewową na gorąco; -przygotowanie, wykonanie i montaż zbrojenia prętami śr. 10-28 mm; -naprawa elementów betonowych i żelbetowych takich jak gzymsy wsporniki; przyczółki, płyty ustrojów nośnych; -betonowanie elementów mostów; - wykonanie napraw powierzchni pionowych i poziomych zaprawami PCC; - wykonanie murów i skrzydeł z kamienia łamanego; - wykonanie umocnień skarp, dna rowu, stożków; - wymiana elementów barier sprężystych; - regulacja wpustów z wymianą i bez wymiany urządzenia; - zasypywanie przestrzeni za ścianami budowli inżynieryjnych przy użyciu ubijaków mechanicznych- pospółką. 2. Wykonawca zobowiązany jest utrzymać dyżury całodobowe tak, aby w przypadku awarii w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dniach wolnych od pracy, przystąpić do naprawy lub zabezpieczyć miejsce awarii.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ: 1) Opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 1 do SWZ. 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) - Załącznik Nr 12 do SWZ. 3) Szacunkowa ilość robót do wykonania w ramach bieżącego utrzymania powiatowych obiektów inżynierskich w 2022 roku - Załącznik Nr 13 do SWZ. 4. Mapa dróg powiatowych Powiatu Karkonoskiego stanowi Załącznik Nr 2 do SWZ, Wykaz mostów na terenie Powiatu Karkonoskiego stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ. 5. Roboty wykonywane w ramach przedmiotowego zamówienia realizowane będą w następujących trybach czasowych:1) normalnym - w ciągu maksymalnie 3 (trzech) dni od dnia przyjęcia telefonicznego zgłoszenia Zamawiającego, 2) awaryjnym - w ciągu maksymalnie 2 (dwóch) godzin od momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia od Zamawiającego. 6. Realizacja robót w trybie normalnym obejmuje przystąpienie przez Wykonawcę do realizacji zleconego przez Zamawiającego zadania, w tym do likwidacji awarii i szkód. 7. Realizacja robót w trybie awaryjnym obejmuje wykonanie zabezpieczenia oraz oznakowania zgłoszonych przez Zamawiającego awarii i zagrożeń. 8.Termin przystąpienia przez Wykonawcę do realizacji danego zlecenia w trybie normalnym (ust. 5 pkt 1) stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może skrócić termin realizacji zlecenia - zgodnie z zapisem Działu XXVI SWZ. 9.Zabezpieczenie i oznakowanie zleconych robót Wykonawca zobowiązany jest realizować zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784). 10. Zgłoszenie telefoniczne, o którym mowa w ust. 5 - zostanie następnie potwierdzone przez Zamawiającego zleceniem przekazanym Wykonawcy w formie pisemnej lub drogą elektroniczną. 11. Zamawiający poinformuje Wykonawcę w telefonicznym (a następnie pisemnym lub drogą elektroniczną) zgłoszeniu - o zakresie zleconych prac, terminie ich wykonania, a także sposobie realizacji zamówienia, wynikającego ze stopnia zagrożenia bezpieczeństwa ruchu drogowego. 12. Zamawiający będzie zlecał wykonanie robót w zależności do potrzeb i od wartości posiadanych środków finansowych. Szacowane ilości oraz rodzaje robót, ujęte w Załączniku Nr 13 do SWZ, należy traktować jako roboty przewidywane. 13. W zakresie robót nieujętych w tabeli zawartej w Załączniku Nr 1 do SWZ, które będą konieczne do wykonania w ramach przedmiotowego zamówienia, prace te rozliczane będą kosztorysem powykonawczym sporządzonym przez Wykonawcę, podlegającym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru, w którym zastosowane będą zaoferowane przez Wykonawcę stałe wskaźniki, tj.: 1)stawka roboczogodziny (stawka kalkulacyjna zł netto), 2) wskaźnik kosztów pośrednich (%) - za podstawę naliczenia kosztów pośrednich przyjmuje się koszt robocizny oraz pracy sprzętu, 3) wskaźnik zysku (%) - za podstawę naliczenia zysku przyjmuje się koszty robocizny, pracy sprzętu oraz koszty pośrednie. 14. Zaoferowane ceny jednostkowe, a także wskaźniki kosztorysowe, będą czynnikami cenotwórczymi wynagrodzenia Wykonawcy - zgodnie z zakresem robót zleconych przez Zamawiającego i będą stałe przez pełen okres realizacji zamówienia. 15. Wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia zapewnia całodobowy i przez 7 dni w tygodniu dyżur telefoniczny (w tym dni ustawowo wolne od pracy), umożliwiający bezzwłoczne przyjęcie zgłoszenia Zamawiającego o wystąpieniu awarii czy zagrożeń, które podlegają zabezpieczeniu i oznakowaniu w trybie awaryjnym, a następnie zlikwidowaniu; 2) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną oraz aktualnie obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich; 3) Wykonawca odpowiada za teren wykonywanych prac i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru zleconego zakresu robót; 4) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum: a) 12 miesięcy - w przypadku robót ujętych w pozycjach od 1 do 56 Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik Nr 1 do SWZ); b) w przypadku zabezpieczenia i oznakowania miejsc awarii - do czasu likwidacji awarii, nie dłużej jednak niż do dnia obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego (pozycja 57 Opisu Przedmiotu Zamówienia - Załącznika Nr 1 do SWZ). 5) Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne Zamawiający będzie uprawniony realizować niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.
16. Okres gwarancji stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji - na zasadach określonych w Dziale XXVI SWZ. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany i punktowany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi - w przypadku gwarancji na wykonane roboty, o których mowa w ust. 15 pkt 4 lit. a - 24 miesiące. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy, niż wskazany powyżej, okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego okresu gwarancji. Zaoferowanie okresu gwarancji krótszego, niż wskazany w ust. 15 pkt 4 lit. a, spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia. 17. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, została ujęta w Dziale XXVII Specyfikacji Warunków Zamówienia. 18. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45221110-6 - Roboty budowlane w zakresie mostów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45221119-9 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów

45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 540695,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1067229,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 540695,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kółko Rolnicze w Siedlęcinie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801

7.3.3) Ulica: Lwówecka 24

7.3.4) Miejscowość: Siedlęcin

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

maksymalną wartością umowy jest kwota: 250 000,00 zł brutto (kwota przeznaczona na realizację zamówienia - zabezpieczona w budżecie).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.