eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Wymiana pokrycia dachów budynków mieszkalnych ul. Św. Jana 13, ul. Św. Jana 15 oraz budynku mieszkalno-usługowego ul. Rynek 22 w Wodzisławiu Śląskim



Ogłoszenie z dnia 2023-06-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana pokrycia dachów budynków mieszkalnych ul. Św. Jana 13, ul. Św. Jana 15 oraz budynku mieszkalno-usługowego ul. Rynek 22 w Wodzisławiu Śląskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ...Domaro Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363367073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr L. Mendego 2

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@domaro.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://domaro.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://domaro.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie budynkami miejskimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana pokrycia dachów budynków mieszkalnych ul. Św. Jana 13, ul. Św. Jana 15 oraz budynku mieszkalno-usługowego ul. Rynek 22 w Wodzisławiu Śląskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15fb8d51-0107-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00266122

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244184

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – ul. Św. Jana 13:
• wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki na dachówkę ceramiczną karpiówkę, bez zmiany konstrukcji dachu, z wymianą ołacenia,
• wymiana kratek wentylacyjnych na kominach,
• rozebranie części głowic kominowych wraz z wykonaniem bocznych wylotów oraz obróbek blacharskich na głowicach,
• wymiana uszkodzonych tynków na kominach,
• wymiana folii izolacyjnej od strony dachówki,
• wymiana wełny mineralnej na połaci dachu wokół okien i kominów na szer. 1 m,
• wymiana obróbek blacharskich oraz rynien.
• drobne prace budowlane związane z powyższym zakresem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 143847,22 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – ul. Św. Jana 15:
• rozebranie części głowic kominowych wraz z wykonaniem bocznych wylotów oraz obróbek blacharskich na głowicach,
• wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki na dachówkę ceramiczną karpiówkę, bez zmiany konstrukcji dachu,
• wymiana obróbek blacharskich oraz rynien
• wymiana kratek wentylacyjnych na kominach,
• drobne prace budowlane związane z powyższym zakresem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 105820,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – ul. Rynek 22:
• wymiana folii izolacyjnej od strony dachówki,
• wymiana uszkodzonych tynków na kominach,
• wymiana i uzupełnienie grubości wełny mineralnej na połaci dachu
• rozebranie części głowic kominowych wraz z wykonaniem bocznych wylotów oraz obróbek blacharskich na głowicach,
• wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej karpiówki na dachówkę ceramiczną karpiówkę, bez zmiany konstrukcji dachu, z wymianą ołacenia i wykonaniem nadbitki krokwi
• przełożenie okien połaciowych i wyłazów dachowych wraz z wymianą ich kołnierzy oraz przywróceniem stanu istniejącego warstw wykończeniowych i powłok od strony poddasza
• wymiana obróbek blacharskich oraz rynien
• wymiana kratek wentylacyjnych na kominach.
• drobne prace budowlane związane z powyższym zakresem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 233048,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. 19.06.2023 r. do godz. 8:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. 19.06.2023 r. do godz. 8:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert, tj. 19.06.2023 r. do godz. 8:00 nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.