eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-11-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wniebowstapienia, 4

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 672 89 62

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@wejherowo.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wejherowo.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.ms.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

USŁUGI OCHRONY OSÓB I MIENIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0cb52aa-f62e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266104

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016596/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi ochrony osób i mienia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00142001/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: sygn. akt: G.115-47/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1085365,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowego dozoru oraz ochrony osób i mienia oraz obsługa systemów monitorujących w obiektach Sądu Rejonowego w Wejherowie zlokalizowanych przy ulicy:
 Wniebowstąpienia 4 w Wejherowie,
 Reformatów 9 w Wejherowie
2. Dozór oraz ochrona osób i mienia oraz obsługa systemów monitorujących wykonywana będzie przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i wykonujące zadania ochrony na rzecz Wykonawcy, który uzyskał koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o których mowa w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2020r. poz. 838 ze zm.):
 Wejherowo ul. Wniebowstąpienia 4, w dni robocze od godziny 7:00 do godziny 18:00 (11 roboczogodzin/osobę) przez 5 pracowników ochrony, od godziny 18:00 do 7:00 przez 2 pracowników ochrony, w pozostałe dni 2 pracowników ochrony przez całą dobę
 Wejherowo ul. Reformatów 9, 2 pracowników ochrony przez całą dobę
3. Łączna ilość do 44.500 roboczogodzin ochrony świadczonej kwalifikowanymi pracownikami ochrony. Uwzględnia ona ewentualne wzmocnienie ochrony o dodatkowe osoby w przypadku wystąpienia takiej potrzeby u Zamawiającego np. po zgłoszeniu takiej potrzeby przez sędziego w zakresie realizowanych sesji.
4. Wszyscy pracownicy skierowani do ochrony sądu muszą być zatrudnieni przez Wykonawcę i wszystkich podwykonawców na podstawie umowy o pracę. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiedni stan etatowy tak, aby liczba wypracowanych nadgodzin była zgodna z kodeksem pracy. Powyższy wymóg nie dotyczy pracowników grup interwencyjnych.
5. Do monitorowania sygnału włamania i napadu oraz podejmowania interwencji przez mobilne zespoły należy uwzględniać grupy interwencyjne, o których mowa w § 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji z dnia 18 czerwca 2015r. (Dz.U. z 2015r. poz. 992)
6. Wszyscy pracownicy ochrony wykonujący zadania związane z ochroną fizyczną budynków sądu muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej przez cały czas trwania umowy.
7. Pracownicy ochrony fizycznej nie mogą posiadać statusu osoby niepełnosprawnej i muszą legitymować się aktualnymi orzeczeniami lekarskimi o zdolności do pracy, w tym stwierdzających brak przeciwwskazań do pracy w warunkach narażenia, wydanych przez uprawnionego lekarza, o którym mowa w art. 10 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (Dz. U. 2019 poz. 1792 ze zm.).
8. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia dokumentacji potwierdzającej odbycie szkolenia, o którym mowa w art. 11 ust. 3 pkt 1, 3b i 4–6 ustawy, zawierającej zgodnie z art. 11 ust. 7 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. – Prawo atomowe (Dz. U. 2019 poz. 1792 ze zm.) nw. dane:
a) datę i miejsce szkolenia;
b) osoby biorące udział w szkoleniu, z podaniem ich imion i nazwisk oraz numerów PESEL, jeżeli je posiadają;
c) osoby prowadzące szkolenie, z podaniem ich imion i nazwisk;
d) tematykę i zakres szkolenia;
e) formę szkolenia.
9. Przed przystąpieniem do realizacji usługi w związku z § 5 ust. 1 pkt. 1-3 ww. Rozporządzenia, dostarczenia paszportów dozymetrycznych pracowników, o których mowa w art. 29 ust. 2 ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. Prawo atomowe (Dz. U. 2019 poz. 1792 ze zm.).
10. Kalkulacja usługi przedstawiona przez wykonawcę musi dawać podstawę do weryfikacji kosztów wynagrodzeń pracowników, które nie mogą być niższe niż minimalne wynagrodzenie, lub minimalne wynagrodzenie za godzinę pracy, oraz winna wskazywać wysokość kosztów administracyjnych i kosztów nadzoru.
11. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę osób do nadzoru realizowanej usługi oraz zapewnić możliwość podjęcia skutecznych działań w określonym czasie.
12. Wykonawca zapewni do realizacji usługi pracowników ochrony przeszkolonych z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo, aby w ramach nadzoru usługi weryfikować, czy wymagania stawiane podmiotom świadczącym usługi i pracownikom skierowanym do realizacji usługi są spełniane nie tylko w trakcie postępowania o zamówienie publiczne, ale także w trakcie trwania usługi.
14. Minimum 60% wytypowanej grupy osób w wieku do 60 lat. Maksymalny skład grupy 30 osób.
15. W terminie dwóch tygodni przed rozpoczęciem realizacji usługi Zamawiający z tygodniowym wyprzedzeniem wskaże Wykonawcy termin szkoleń pracowników Wykonawcy wskazanych do realizacji usługi z zakresu:
a) obsługi skanera rentgenowskiego do prześwietlania bagażu i bramowego wykrywacza metalu,
b) obsługi Systemu Sygnalizacji Pożaru,
c) korzystania z informacji zawartych w systemie BMS,
d) obsługi instalacji domofonowej,
e) obsługi systemu sygnalizacji włamania i napadu,
f) monitorowania telewizyjnego systemu dozorowego CCTV,
g) monitorowania systemu odwadniania,
h) monitorowania pracy agregatu prądotwórczego w przypadkach braku zasilania od zewnętrznego dostawcy energii,
16. Tylko pracownicy, których wiedza z zakresu obsługi systemów j/w zostanie zweryfikowana na poziomie pozytywnym zostaną dopuszczeni do realizacji usługi. W przypadkach gdy Wykonawca w trakcie realizacji umowy będzie chciał wskazać nowych pracowników będzie musiał ich przeszkolić na własny koszt na poziomie równoważnym z gwarantowanym przez Zamawiającego.
17. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ pn. Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79700000-1 - Usługi detektywistyczne i ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1094700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1440625,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1278609,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Maxus sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MM Service Monitoring sp. z o.o. MM Service Security Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101446019

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1278609,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.