eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnice › Dostawa mebli wraz z montażem dla zadania pn. Wykończenie hospicjum stacjonarnego Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum w Chojnicach oraz jego wyposażenie z doposażeniem medycznym"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli wraz z montażem dla zadania pn. Wykończenie hospicjum stacjonarnego Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum w Chojnicach oraz jego wyposażenie z doposażeniem medycznym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: " TOWARZYSTWO PRZYJACIÓŁ HOSPICJUM "

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220112208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wysoka 3

1.5.2.) Miejscowość: Chojnice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-600

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 885 253 659

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@tph.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tph.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tph

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zdrowie i pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli wraz z montażem dla zadania pn. Wykończenie hospicjum stacjonarnego Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum w Chojnicach oraz jego wyposażenie z doposażeniem medycznym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c5d05dc-1ad9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266078

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00187354/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa mebli wraz z montażem dla zadania pn. „Wykończenie hospicjum stacjonarnego Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum w Chojnicach oraz jego wyposażenie z doposażeniem medycznym”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00188954/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ/5/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 274747,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z montażem dla zadania pn. „Wykończenie hospicjum stacjonarnego Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum w Chojnicach oraz jego wyposażenie z doposażeniem medycznym”. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego.
Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w załączniku nr 6 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego wyposażenia i umeblowania, stanowiących załączniki do SWZ.
O ile w opisie przedmiotu zamówienia, specyfikacji wyposażenia i umeblowania, wyjaśnieniach do SWZ Zamawiający wskazuje nazwy producentów materiałów, urządzeń, wyrobów itp., oznacza to, że Wykonawca może przyjąć rozwiązania wskazane przez Zamawiającego lub równoważne. Wykonawca musi jednak wykazać, że zastosowane materiały, urządzenia itp. są równoważne. Wszystkie określenia i nazwy materiałów służą jedynie do określenia parametrów jakościowych użytych materiałów. Brak określenia szczególnych wymogów przez Zamawiającego w przedmiocie standardu wykonania (jakości materiałów, sprzętu, urządzeń, itp.) oznacza, że Wykonawca wywiąże się ze swoich obowiązków, kiedy zachowa średni standard wykonania, po jego akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający uzna, że oferta jest równoważna, jeżeli przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub lepszych od tych, które zostały określone w SWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli wraz z montażem dla zadania pn. „Wykończenie hospicjum stacjonarnego Towarzystwa Przyjaciół Hospicjum w Chojnicach oraz jego wyposażenie z doposażeniem medycznym”. Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego.

1. Zamówienie obejmuje wykonanie, dostawę mebli, ich rozładowanie, rozpakowanie, ustawienie oraz zamontowanie na koszt i ryzyko Wykonawcy w pomieszczeniach budynku Hospicjum stacjonarnego TPH na działce nr 198/8, przy ul. Strzeleckiej 89 w Chojnicach.
2. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca dokona dokładnych pomiarów pomieszczeń w budynku Hospicjum, gdzie będzie dokonywany montaż mebli.
3. Meble będące przedmiotem dostawy powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, nieuszkodzone, nieobciążone prawami osób trzecich, wolne od wad, spełniające wymagane polskim prawem normy.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem o gotowości budynku hospicjum do wykonania prac montażowych mebli.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy
i montażu najpóźniej na 3 dni robocze przed terminem dostawy i montażu.
6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia przedmiotu dostawy do czasu ich odbioru przez Zamawiającego.
7. Asortymentowy, jakościowy i ilościowy odbiór zostanie dokonany przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.
8. Na dostarczone wyposażenia Wykonawca udziela Zamawiającemu 24 miesięcy gwarancji.
9. Gwarancja obejmuje wszystkie wykryte podczas eksploatacji usterki i wady oraz uszkodzenia powstałe w czasie zgodnego z przeznaczeniem korzystania.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć ofertę na cały zakres zamówienia.(zakres 1 i zakres 2)
11. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest załącznik nr 1 do OPZ, w którym szczegółowo opisano specyfikację poszczególnego umeblowania. Zamawiający zamieszcza dodatkowy załącznik - rysunki projektu aranżacji wnętrz w dwóch programach: PDF oraz DWG.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313941,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 446213,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313941,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STOLKAS ARTUR STRZYŻEWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5860163916

7.3.3) Ulica: UL. JÓZEFA WYBICKIEGO 104

7.3.4) Miejscowość: BOJANO

7.3.5) Kod pocztowy: 84-207

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313941,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.