eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 343 przy ul. Kopcińskiego 7 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 343 przy ul. Kopcińskiego 7 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 343 przy ul. Kopcińskiego 7 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3687c3e-d9f1-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265903

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017058/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.45 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej przy ul. Kopcińskiego 7 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00175706

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 23/WZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 343 przy ul. Kopcińskiego 7 w Warszawie.
Informacje ogólne
Budynek Szkoły Podstawowej nr 343 zlokalizowany jest w Warszawie przy ul. Kopcińskiego 7. Budynek wybudowany w roku 1993, parterowy, w małej części podpiwniczony, murowany. Dach budynku wielospadowy, kryty blachą, w małej części papą. Na dachu instalacja odgromowa. Budynek wyposażony jest w instalację elektryczną, teletechniczną, wody zimnej i ciepłej, centralnego ogrzewania, kanalizacji, gazu. W piwnicy znajdują się węzeł cieplny, podrozdzielnia, wentylatornia. Na parterze znajdują się: sale lekcyjne, pomieszczenia administracyjne, wc, sala gimnastyczna.
Istniejąca instalacja centralnego ogrzewania wykonana jest z rur stalowych. Poziomy instalacji c. o. prowadzone są w kanałach instalacyjnych przy ścianach zewnętrznych i zaizolowane są wełną mineralną w zaprawie cementowej. Piony instalacji c. o. prowadzone są w rogach pomieszczeń. W pomieszczeniach w większości grzejniki żeliwne, kilka sztuk grzejników płytowych.
Dane liczbowe:
-powierzchnia użytkowa - 3492,60 m2
-powierzchnia zabudowy - 3900 m2
-kubatura - 15339,50 m3
-wysokość kondygnacji w świetle - 3,1 m
- liczba osób użytkujących budynek - 600
Uwarunkowania formalno-prawne:
- budynek nie jest wpisany do rejestru zabytków, nie znajduje się w strefie chronionej
- budynek wraz z terenem jest własnością Inwestora
- przed przystąpieniem do robót Wykonawca ma obowiązek uzyskać opinię ornitologiczną oraz jeżeli będzie wymagana – chiropterologiczną

Zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z podziałem dokumentacji projektowej:
• Roboty demontażowe
• Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania dla całego budynku w zakresie:
-demontaż i utylizacja instalacji
- montaż rurociągów rozprowadzających ciepło,
- izolacja i podparcia poziomów instalacji c. o.
- montaż grzejników,
- zastosowanie przygrzejnikowych zaworów termostatycznych,
- zastosowanie podpionowych zaworów równoważących,
- montaż automatycznych odpowietrzników,
- węzeł cieplny instalacji c. o. – rozdzielacze z osprzętem
- regulacja hydrauliczna instalacji
- naprawy poremontowe
• Etap I – część budynku IA, IB, IC, IIA, IIB :
- Docieplenie dachu krytego blachą wełną mineralną o grubości 14 cm i λ=0,032 W/(m·K). ------ Docieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej o grubości 25 cm i λ=0,038 W/(m·K).
- Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm i λ=0,033 W/(m·K).
- Docieplenie ścian w części cokołowej styropianem fundamentowym o grubości 12 cm i λ=0,031 W/(m·K).
- Docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną o grubości 22 cm i λ=0,032 W/(m·K).
- Docieplenie ścian na styku poddasza i korytarzy wełną mineralną o grubości 22 cm i λ=0,032 W/(m·K).
- Wymiana stolarki na nowe okna o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/(m2 ·K) (kolor stolarki okiennej żółty)
- remont ścian zewnętrznych wraz z naprawą pęknięć i wzmocnieniem ścian
- remont dachu
- wymiana obróbek blacharskich, rur spustowych, zabezpieczenie otworów okiennych
- remont pomieszczeń piwnicznych
- wymiana instalacji odgromowej
- uporządkowanie terenu po zakończonych robotach budowlanych
- montaż 20 szt. skrzynek lęgowych typu „J” (drewnianych lub z trocinobetonu) oraz 2 szt. schronu dla nietoperzy (z trocinobetonu)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również:
1) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 5a do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 5b do SWZ;
4) Dokumentacja Projektowa wraz z audytem energetycznym oraz ekspertyzą przyrodniczą, stanowiąca załącznik nr 5c do SWZ;
5) Opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 5d do SWZ;
6) Wzór materiałów informacyjnych, stanowiący załącznik nr 5e do SWZ;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4292600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4470000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4292600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOPAZ Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962960534

7.3.3) Ulica: ul. Opoczyńska 17/25

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4292600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.