eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Przebudowa odcinka ulicy Wrocławskiej w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Program poprawy bezpieczeństwa i funkcjonalności układu komunikacyjnego obszaru rewitalizacji - etap I"



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa odcinka ulicy Wrocławskiej w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Program poprawy bezpieczeństwa i funkcjonalności układu komunikacyjnego
obszaru rewitalizacji – etap I”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221221715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przemysłowa 73

1.5.2.) Miejscowość: Słupsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48598410091

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zimslupsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zimslupsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa odcinka ulicy Wrocławskiej w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Program poprawy bezpieczeństwa i funkcjonalności układu komunikacyjnego
obszaru rewitalizacji – etap I”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c40e6a4-1f75-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001554/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Przebudowa ulicy Wrocławskiej w Słupsku w ramach zadania inwestycyjnego pn. Program poprawy bezpieczeństwa i funkcjonalności układu komunikacyjnego obszaru rewitalizacji – etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00196729/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.36.2021.ZP4

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 891681,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie przebudowy ulicy Wrocławskiej na odcinku o długości około 0,180 km, w lokalizacji pomiędzy ulicami Jana Paderewskiego i Pomorską w Słupsku.
2. Zadanie inwestycyjne będące przedmiotem niniejszego zamówienia obejmuje:
1) przebudowę jezdni drogi o nawierzchni bitumicznej,
2) przebudowę chodnika po stronie północnej
3) przebudowę zjazdów wzdłuż całej inwestycji,
4) wymianę i ustawienie nowych obrzeży i krawężników,
5) budowę kanału technologicznego,
6) budowę oświetlenia ulicznego,
7) budowę kanalizacji deszczowej,
8) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego
oraz
9) zagospodarowanie zieleni.
3. Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje w szczególności:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) roboty w zakresie wykonania warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
4) budowę kanału technologicznego,
5) budowę kanalizacji deszczowej ,
6) budowę oświetlenia drogowego,
7) roboty wykończeniowe, w tym:
1) zagospodarowanie terenu zielenią,
2) wprowadzenie stałej organizacji ruchu,
oraz
8) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,
9) wykonanie robót towarzyszących, niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, określonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach.
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany za pomocą dokumentacji projektowej, której elementy stanowią załączniki do SWZ:
1) Projekt Budowlano – Wykonawczy,
2) Opinia geotechniczna,
3) Projekt stałej organizacji ruchu drogowego,
4) Przedmiar robót i Kosztorys ofertowy,
5) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). W przypadku rozbieżności między STWiORB a dokumentacją projektową, dokumentem nadrzędnym jest dokumentacja projektowa.
UWAGA! Należy zastosować oprawy, których system sterowania zgodny jest z użytkowanym przez ZIM w Słupsku system sterowania Reva Siled - SILED CMS. Przed odbiorem Zamawiający przeprowadzi test funkcjonalności sterowania nowymi oprawami w zakresie funkcji określonych w punkcie 4.2.6 Projektu Wykonawczego - Podstawowe funkcje systemu, w szczególności w zakresie ewidencjonowania, monitorowania, alarmowania, sterowania oraz konfigurowania.
5. Zakres robót przedmiotowego zadania inwestycyjnego, określony ww. dokumentacją jest objęty decyzją Prezydenta Miasta Słupska zezwalającą na budowę (Pozwolenie na Budowę) pn.: „Przebudowa ulicy Wrocławskiej w Słupsku wraz z budową kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego oraz kanału technologicznego”.
6. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany będzie m.in. do:
1) opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem wymaganych opinii i zatwierdzenia oraz wdrożenia jej w na czas wykonania robót,
2) zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia podziemnego przed uszkodzeniem,
3) przed rozpoczęciem robót należy wyznaczyć strefy ochronne dla wszystkich drzew w granicach prowadzonych robót (oznaczone trwale w terenie, mogą być np. wygrodzone); średnica strefy winna być wyznaczona zgodnie ze współczesną wiedzą dendrologiczną w oparciu o gatunek drzew i ich stan zdrowotny. Prace ziemne lub inne działania wykonywane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego czy urządzeń mechanicznych, w obrębie bryły korzeniowej i korony drzew lub zieleni niskiej powinny być wykonane w sposób najmniej szkodzący drzewom i krzewom. Prace należy przeprowadzać ze szczególną ostrożnością, aby nie uszkodzić roślinności wysokiej i niskiej, w tym jej systemu korzeniowego oraz korony. W razie potrzeby zabezpieczyć osłonami pnie drzew przed uszkodzeniem,
4) utrzymania porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót do usunięcia wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienia całego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania,
5) wykonania na własny koszt dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną.
7. Materiały rozbiórkowe nadające się do powtórnego użycia są własnością Zamawiającego. Zgodnie z decyzją inspektora nadzoru/przedstawiciela Zamawiającego materiały zakwalifikowane do ponownego zastosowania (np. płytki betonowe, krawężniki kamienne, oznakowanie, destrukt) będą przewiezione na plac składowy w siedzibie ZIM w Słupsku przy ul. Przemysłowej 73. Z czynności kwalifikacji materiałów każdorazowo Wykonawca i inspektor nadzoru/przedstawiciel Zamawiającego sporządzą pisemny protokół. Koszty przewozu materiału Wykonawca winien uwzględnić w ofercie. Materiał rozbiórkowy nienadający się do powtórnego użycia Wykonawca zutylizuje na własny koszt bez możliwości ponownego jego użycia jako materiał przekruszony.
8. Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane.
9. W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego.
10. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne.
11. W przypadku potrzeby zmiany materiałów na etapie realizacji robót Wykonawca przed ich zastosowaniem musi uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego.
12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego tych robót. Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryterium oceny ofert o wadze punktowej 40 i będzie oceniany zgodnie z zasadami wskazanymi w SWZ. UWAGA! Zamawiający wymaga co najmniej 10 letniej gwarancji producenta na zainstalowane oprawy oświetleniowe oraz słupy stalowe z wysięgnikami.
13. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego robót.
14. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części z uwagi na jego niewielki rozmiar. Zamówienie pn. „Przebudowa odcinka ulicy Wrocławskiej w Słupsku” nie jest zamówieniem dużym i stanowi jedność pod względem formalno-prawnym. Z zakresu dokumentacji projektowej pn. „Przebudowa odcinka ulicy Wrocławskiej” przebudowywana będzie infrastruktura drogowa wraz z kanalizacją deszczową, oświetleniem i zagospodarowaniem zielenią. Przy tak niewielkim zakresie robót Wykonawca z sektora MŚP nie będzie miał trudności z jego całościowym wykonaniem, tym samym brak podziału nie ograniczy możliwości jego ubiegania się o zamówienie i nie naruszy konkurencji. Jednocześnie wykonanie robót przez jednego wykonawcę pozwoli na optymalizację procesu budowlanego oraz umożliwi koordynację prac branżowych w celu możliwie szybkiej realizacji robót. Przy podziale skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części / branże tak małego zamówienia może zagrozić właściwemu wykonaniu robót i prac pod względem jakości, terminowości i zwiększonych kosztów realizacji.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
17. Wykonawca jest posiadaczem i wytwórcą odpadów powstających w związku z realizacją zamówienia. Na Wykonawcy ciążą więc obowiązki wynikające z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wobec powyższego utylizację powstałych odpadów należy przeprowadzić zgodnie z ww. ustawą i jej koszt uwzględnić w cenie oferty.
18. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia wskazano we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1452924,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1452924,71 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1452924,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „EGIDA” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8392536879

7.3.3) Ulica: Włynkówko 49A

7.3.4) Miejscowość: Włynkówko

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1452924,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-01-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.