eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rudnik nad Sanem › Przebudowa dróg w Rudniku nad Sanem



Ogłoszenie z dnia 2024-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Rudniku nad Sanem

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO RUDNIK NAD SANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409465

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 40

1.5.2.) Miejscowość: Rudnik nad Sanem

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-420

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158761002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rudnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df616cb9-d6e6-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Rudniku nad Sanem

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df616cb9-d6e6-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00265756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00226149

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPF.271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Przebudowa dróg w Rudniku nad Sanem”.
4.2. Zakres robót obejmuje w szczególności:
4.2.1. Zadanie 1- Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 529 w Stróży:
1) roboty pomiarowe,
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
3) rozbiórka nawierzchni zjazdów,
4) rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
5) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
6) mechaniczne profilowanie i zagaszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
7) ułożenie krawężników wraz z wykonaniem ławy betonowej o wymiarach 15x30 cm,
8) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem,
9) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej o grubości ok. 8 cm – kolor grafit,
10) wykonanie poboczy gruntowych/ humusowanie,
11) regulacja studni i włazów,
12) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.
4.2.2. Zadanie 2 – Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 1266 w Stróży:
1) roboty pomiarowe,
2) usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
3) rozbiórka nawierzchni zjazdów,
4) rozebranie mechaniczne nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych,
5) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
6) mechaniczne profilowanie i zagaszenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
7) ułożenie krawężników wraz z wykonaniem ławy betonowej o wymiarach 15x30 cm,
8) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem,
9) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej o grubości ok. 8 cm – kolor grafit,
10) wykonanie poboczy gruntowych/ humusowanie,
11) regulacja studni i włazów,
12) inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227215,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351311,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227215,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. A.S BRUK Andrzej Słomiany

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180573680

7.3.3) Ulica: 405d

7.3.4) Miejscowość: Wola Zarczycka

7.3.5) Kod pocztowy: 37-311

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227215,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.