eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kunów › Budowa budynków mieszkalnych w Nietulisku Dużym zwiększających mieszkaniowy zasób Gminy



Ogłoszenie z dnia 2022-07-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynków mieszkalnych w Nietulisku Dużym zwiększających mieszkaniowy zasób Gminy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kunów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 45B

1.5.2.) Miejscowość: Kunów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613174

1.5.8.) Numer faksu: +48 412613194

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kunow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kunow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynków mieszkalnych w Nietulisku Dużym zwiększających mieszkaniowy zasób Gminy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a89386b-e62f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265586

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015282/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa budynków mieszkalnych w Nietulisku Dużym zwiększających mieszkaniowy zasób gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197467/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2893082,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa budynków mieszkalnych w Nietulisku Dużym zwiększających mieszkaniowy zasób Gminy”.
Projekt finansowany jest ze środków Funduszu Dopłat.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane obejmujące:
a) roboty przygotowawcze, roboty ziemne i fundamentowe;
b) stan surowy, w tym między innymi: budowę ścian, stropu, więźby, pokrycia;
c) roboty wykończeniowe, w tym między innymi: montaż sufitów podwieszanych, tynkowanie, szpachlowanie, malowanie;
d) wewnętrzne instalacje wodno - kanalizacyjne, centralnego ogrzewania oraz elektryczna; e) przyłącza wodociągowe, kanalizacyjne oraz energii elektrycznej;
f) wyposażenie wewnętrzne (w każdym lokalu mieszkalnym: kabina natryskowa, umywalka z szafką podumywalkową, miska ustępowa i uchwyty dla osób niepełnosprawnych w łazience oraz zlewozmywak i czteropalnikowa kuchenka elektryczna indukcyjna w kuchni, zgodnie z art. 6b ustawy z dnia 8 grudnia 2006 roku o finansowym wsparciu tworzenia lokali mieszkalnych na wynajem, mieszkań chronionych, noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, ogrzewalni i tymczasowych pomieszczeń (Dz. U. z 2022 roku poz. 377);
g) drogi, place oraz ciągi pieszo-jezdne; h) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 roku poz. 1129 oraz z 2022 roku poz. 872) dokonano szczegółowej analizy przedmiotu zamówienia oraz rozważono celowość podziału zamówienia na części. Zadanie będzie realizowane, zgodnie z pozwoleniem na budowę nr 536/2021 z dnia 09.11.2021 roku, znak: AB.6740.528.2021.RB, zgodnie z którym przed przystąpieniem do użytkowania należy uzyskać pozwolenie na użytkowanie w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Ostrowcu Świętokrzyskim. Więcej niż
jeden Wykonawca na terenie budowy, a co za tym idzie więcej niż jeden kierownik budowy spowoduje wystąpienie trudności w prowadzeniu dziennika budowy, który zostanie wydany przez Starostwo Powiatowe w Ostrowcu Świętokrzyskim, jako jeden wspólny dla całego zakresu objętego pozwoleniem na budowę. W związku z powyższym oraz faktem, iż roboty wykonywane przez Wykonawcę jednej części zamówienia miałyby bezpośredni wpływ na roboty wykonywane przez Wykonawców części kolejnych istnieje poważne zagrożenie wystąpienia nadmiernych trudności technicznych w
prawidłowym wykonaniu całości zamówienia w przypadku jego podziału na części. Również ze względu na potrzebę skoordynowania działań podczas realizacji robót budowlanych opisanych w dokumentacji przedsięwzięcia oraz
konieczności uzyskania pozwolenia na użytkowanie uznano, iż podział zamówienia na części jest nieuzasadniony, bowiem mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu całego przedsięwzięcia w określonym terminie. Dodatkowo podział zamówienia na części spowodowałby trudności w dochodzeniu przez Zamawiającego praw gwarancyjnych w okresie
gwarancji. Brak podziału na części przedmiotowego zamówienia w żaden sposób nie ograniczy zasady konkurencyjności. Przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami poprzez zastosowanie racjonalnych usprawnień, usuwanie barier oraz zapobieganie ich powstawaniu, zgodnie z art. 4 ustawy z dnia
19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 roku poz. 1062).
Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z art. 6 wyżej wymienionej ustawy w zakresie dostępności architektonicznej:
1) zapewnienie wolnych od barier poziomych i pionowych przestrzeni komunikacyjnych budynków - w obiekcie nie
występują obniżenia ani stopnie niebezpieczne dla osób niewidomych, szerokości przejść dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak wysokich krawężników, szerokości chodników dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych; 2) instalację urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązań architektonicznych w budynku, które umożliwiają
dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych - montaż w łazience poręczy dla osób niepełnosprawnych, wejście do budynku z
poziomu gruntu; 3) zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób - ewakuacja
poprzez wyznaczoną drogę ewakuacyjną wejściem głównym do budynku albo przez drzwi tarasowe. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają:
1) Projekt budowlany pod nazwą: „Budowa 9 budynków mieszkalnych jednorodzinnych o dwóch lokalach mieszkalnych każdy, z wewnętrznymi instalacjami wodno - kanalizacyjną, grzewczą i elektryczną, na działce numer ewidencyjny 1035, położonej w Nietulisku Dużym, gmina Kunów”, zatwierdzony decyzją nr 536/2021 z dnia 09.11.2021 roku, znak: AB.6740.528.2021.RB, 2) Projekt wykonawczy,
3) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
4) Przedmiar robót, który stanowi wyłącznie materiał pomocniczy do oszacowania wartości zamówienia i nie może być jedyną podstawą do kalkulacji ceny oferty. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych. 6. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 punkt 7 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik numer 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3376702,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3699000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3376702,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DEKA Edyta Kępińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962862174

7.3.3) Ulica: Białka 23

7.3.4) Miejscowość: Białka, Iłża

7.3.5) Kod pocztowy: 27-100

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3376702,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.