eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Nadzór inwestorski dla zadania pn.: "Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42" ...



Ogłoszenie z dnia 2023-06-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42” ...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY WOJEWÓDZKI ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW PSYCHIATRYCZNEJ OPIEKI ZDROWOTNEJ W WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital Nowowiejski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298070

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowowiejska 27

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-665

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@szpitalnowowiejski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowowiejski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpitalnowowiejski.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42” ...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-630accaf-e359-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265480

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00122440/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Nadzór inwestorski dla zadania pn.: „Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193870

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 6/DZP/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 82443,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej dla zadania pn.: „Termomodernizacja Budynku Głównego Szpitala Nowowiejskiego przy ul. Dolnej 42” w ramach realizacji zadania pn.: „Termomodernizacja budynków Samodzielnego Wojewódzkiego Zespołu Publicznych Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Warszawie przy ul. Dolnej 42 i Nowowiejskiej 27”, gdzie:
1) Realizacja zadania objęta jest dofinansowaniem z dotacji pochodzącej z Województwa Mazowieckiego i z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej na podstawie:
1.1) Umowy o dofinansowanie Nr W/UMWM-UU/UM/NW/705/2020 zawartej w dniu 23 kwietnia 2020 r. zawartą z Województwem Mazowieckim, związaną z realizacją Projektu w ramach Programu Priorytetowego: 3.4. Budownictwo Energo-oszczędne. Część 1 Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie (3.1. Poprawa jakości powietrza. Część 2 Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie),
z późniejszymi aneksami.
1.2) Umowy o dofinansowanie Nr 69/2020/Wn-07/OA-tr-ku/D zawartej w dniu
19 lutego 2020 r. zawartą z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej, z późniejszymi aneksami.

2. Zakres robót budowlano - montażowych objętych nadzorem w budynku przy ul. Dolnej 42:

I. Branża budowlana:
1 WZMOCNIENIE NADPROŻY ZGODNIE Z DETALEM U-1, WYKONANIE OTWORÓW
2 WYMIANA DRZWI
3 WYMIANA OKIEN
4 WYKONANIE IZOLACJI PIONOWEJ FUNDAMENTÓW
5 WYMIANA BALUSTRAD, OBRÓBEK BLACHARSKICH, RYNIEN, RUR SPUSTOWYCH I INNYCH ELEMENTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA ELEWACJI
6 REMONT ELEWACJI
7 REMONT ŚCIAN W POZIOMIE COKOŁU
8 REMONT DASZKÓW ŻELBETOWYCH PRZED WEJŚCIAMI DO BUDYNKU
9 REMONT SPOCZNIKA ŻELBETOWEGO I SCHODÓW NA ELEWACJI E-3
10 REMONT MURÓW OPOROWYCH, SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH ORAZ STOPNI PRZED WEJŚCIAMI DO BUDYNKU
11 REMONT DASZKU Z POLIWĘGLANU
12 WYKONANIE NOWEGO ŻELBETOWEGO MURU OPOROWEGO I SCHODÓW PRZED WEJŚCIEM DO WĘZŁA CIEPLNEGO NA ELEWACJI E-2
13 REMONT DACHU
14 ROBOTY TYMCZASOWE I TOWARZYSZĄCE

II. Branża elektryczna:
1 INSTALACJA FOTOWOLTAICZNA
2 INSTALACJE NA ELEWACJI BUDYNKU
3 INSTALACJA ODGROMOWA

III. Branża sanitarna - wymiana c.o. Dolna 42
1 DEMONTAŻ INSTALACJI C.O.
2 ROBOTY MONTAŻOWE INSTALACJI C.O.
3 IZOLACJA POZIOMÓW INSTALACJI C.O.
4 PODPARCIA POZIOMÓW INSTALACJI C.O.
5 WĘZEŁ CIEPLNY INSTALACJI C.O. - ROZDZIELACZE Z OSPRZĘTEM
6 ROBOTY BUDOWLANE PRZYGOTOWAWCZE I POWYKONAWCZE

IV. Branża sanitarna - węzeł technologia Dolna 42:
1 DEMONTAŻ URZĄDZEŃ WĘZŁA CIEPLNEGO
2 MONTAŻ RUR I URZĄDZEŃ W WĘŹLE CIEPLNYM
3 IZOLACJA RUROCIĄGÓW W WĘŹLE POMIĘDZY MODUŁAMI
4 MONTAŻ INSTALACJI WODNOKANALIZACYJNEJ W WĘŹLE CIEPLNYM
5 ROBOTY ZIEMNE W WĘŹLE CIEPLNYM
6 ROBOTY BUDOWLANE W WĘŹLE CIEPLNYM

V. Branża sanitarna - c.w. Dolna 42:
1 DEMONTAŻ ISTNIEJĄCEJ INSTALACJI CIEPŁEJ WODY I CYRKULACJI
2 MONTAŻ INSTALACJI CIEPŁEJ WODY I CYRKULACJI
3 PODPARCIA POZIOMU
4 IZOLACJA RUR Z.W. C.C.W.
5 ROBOTY BUDOWLANE - POINSTALACYJNE

VI. Branża sanitarna - węzeł cieplny elektryka Dolna 42
1 INSTALACJA OŚWIETLENIOWA CPV
2 ROZDZIELNICA RWC
3 LINIE ZASILAJĄCE
4 INSTALACJA ANTENOWA
5 INSTALACJA UZIEMIAJĄCA
6 POMIARY

2. Wszystkie prace będą wykonywane zgodnie z następującym dokumentem:
1) Decyzją Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy o zatwierdzeniu projektu budowlanego
i udzieleniu pozwolenia na wykonanie robót budowlanych nr 6/B/2023 z dnia 16.01.2023 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51118,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51118,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO OBSŁUGI BUDOWNICTWA „BUDOSERWIS” JOANNA CIEPIELAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952 120 87 59

7.3.3) Ulica: ul. Żwirowa 6

7.3.4) Miejscowość: Sulejówek

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51118,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.