eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starachowice › Usługa zakupu oraz dostawy artykułów pierwszej potrzeby



Ogłoszenie z dnia 2021-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zakupu oraz dostawy artykułów pierwszej potrzeby

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290017501

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Majówka 21A

1.5.2.) Miejscowość: Starachowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cus.starachowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bipcus.starachowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

bipcus.starachowice.eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa zakupu oraz dostawy artykułów pierwszej potrzeby

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83bd1d0e-389e-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265478

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001089/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługa zakupu oraz dostawy artykułów pierwszej potrzeby

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251613/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.1.32.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 99000,00

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zakupu oraz dostawy artykułów pierwszej potrzeby (dowóz zakupów, dowóz posiłków wykupionych w lokalach gastronomicznych, wykupienie leków w aptece i ich dowóz do miejsca zamieszkania, opłata rachunków) dla mieszkańców Starachowic w wieku 70+, w tym klientów Centrum Usług Społecznych w Starachowicach, pod wskazany adres, w oparciu o każdorazowe zlecenie Zamawiającego.
2. Zamawiający przekaże Wykonawcy dane kontaktowe osoby chętnej do skorzystania
z powyższej usługi.
3. Wykonawca osobiście ustali listę zakupów oraz ustali z osobą chętną do skorzystania z powyższej usługi, iż opłata za zakupy nastąpi po wykonaniu usługi.
4. Zlecenia na poszczególne usługi będą przekazywane przez koordynatorów Programu środkami komunikacji, takimi jak telefon, e-mail, sms.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia cyklicznego wykonania usługi w określonym czasie i terminie.
6. Usługa odbywać się będzie 7 dni w tygodniu od dnia podpisania umowy do 27 grudnia 2021 r. w godzinach od 7:00 do 21:00 w odpowiedzi na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego (około 50 zgłoszeń dziennie). Nie dłużej jednak niż do dnia odwołania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii, ogłoszonego z powodu COVID-19.
7. Czas realizacji zleconej usługi nie może przekroczyć 6 godzin.
8. Wykonawca może domagać się od osoby chętnej do skorzystania z usługi, jedynie zwrotu kosztów zakupionego towaru zgodnie z załączonym do zakupów paragonem (po wykonaniu usługi), bądź innym dokumentem potwierdzającym dokonanie wskazanej transakcji.
9. Produkty dostarczane do osoby chętnej do skorzystania z usługi muszą być bez uszkodzeń, z okresami ważności przydatnymi do spożycia.
10. Wykonawca powinien dysponować zasobami finansowymi umożliwiającymi realizację zamówienia (opłaty związane z zakupami, opłatami rachunków i recept), ponieważ Zamawiający nie przewiduje zaliczek w związku z realizacją zamówienia.
11. Zamawiający przyjmuje na siebie jedynie koszty związane z samą dostawą produktów pod wskazany adres, jednakże nie ponosi odpowiedzialności za rozliczenie kosztów poniesionych za zakup artykułów między Wykonawcą a osobą chętną do skorzystania z usługi.
12. Wykonawca w razie potrzeby, musi zapewnić osobom realizującym zlecenie pojazd sprawny technicznie i dopuszczony do ruchu kołowego.
13. Wykonawca w razie potrzeby musi zagwarantować kierowcę z prawem jazdy właściwej kategorii.
14. Wykonawca zapewnia pokrycie wszystkich opłat drogowych i parkingowych powstałych w czasie realizacji zlecenia.
15. Za wszelkie szkody powstałe w trakcie świadczenia usługi odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
16. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia ubezpieczenia NNW pracownikom realizującym wykonywanie usług.
17. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych od Zamawiającego w związku z realizacją niniejszej umowy, a także przestrzegania przepisów w zakresie ochrony danych osobowych. Szczegółowe warunki dotyczące powierzenia przetwarzania danych osobowych zostały określone w umowie powierzenia przetwarzania danych osobowych stanowiącej załącznik do umowy.
18. Wykonawca każdorazowo będzie musiał dołączyć listę osób wskazanych przez Zamawiającego wraz z określeniem statusu usługi (zrealizowana/niezrealizowana)
19. Zamawiający za jednostkę miary przyjmuje jednorazową usługę świadczoną do klienta na terenie granic administracyjnych Miasta Starachowice.
20. Warunkiem wypłaty wynagrodzenia będzie właściwa realizacja usług, potwierdzona przez prawidłowo prowadzoną dokumentację.
21. Ww. osoby powinny posiadać odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne, niezbędne do wykonywania usług, a także w trakcie realizacji usług zachowywać się w sposób zgodny z zasadami współżycia społecznego i dobrymi obyczajami. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania okresowych kontroli realizacji zamówienia. Kontrola prowadzona będzie przez Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach lub upoważnionego przez niego pracownika Centrum.
22. W związku z aktualnie obowiązującym stanem epidemii wywołanym SARS-CoV-2 wywołującego chorobę COVID-19, Wykonawca zobligowany jest, aby jego personel świadczący usługi bezwzględnie stosował aktualne, tj. obowiązujące w terminie realizowania usługi wytyczne GIS, MZ i PUW w tym zakresie, w szczególności wymóg posiadania środków ochrony osobistej, tj. np. maseczka, rękawice, fartuch ochronny, płyny dezynfekcyjne,

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312200-1 - Dostarczanie zakupów do domu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe

85322000-2 - Program działań na rzecz gmin

98350000-1 - Usługi świadczone na rzecz społeczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna "Agawa"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260680743

7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 28

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zgodnie z ofertą, powierzył wykonanie części zamówienia podwykonawcom:
1. Stowarzyszenie Romi z siedzibą ul. Żeromskiego 7/30 27-200 Starachowice;
2. Katolickie Stowarzyszenie Niepełnosprawnych Świetlica "Motylkowe Wzgórze" z siedzibą ul. Aleja Najświętszej Marii Panny 7, 27-200 Starachowice ;
3. Pan Paweł Brzozowski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą TAXI EXPRESS Paweł Brzozowski z siedzibą ul. Majówka 17, 27-200 Starachowice


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.